Jump to content

[LA] Technische problemen


S.Knoop

Recommended Posts

ja, sorry, ik bedoelde dus formatteren, niet defragmenteren. Tja, ben ook maar een mens. Het zal zeker werken, daarna meerdere keren Windows-update uitvoeren en je spel doet het.

Ik heb met deze oplossing meerdere mensen op Amerikaanse websites geholpen. Succes!

Ik ga het zometeen maar eens uitproberen dan :) en hopen dat het werkt!

bedankt!

Hallo,

Volgens de Rock* website moet je "-str" invoeren om het probleem op te lossen, alleen zou je dan misschien je muis gaan zien of iets dergelijk,

heeft iemand dat probleem al gehad, en weet diegene hoe je dat ook weer kan verhelpen?

Sleepwalker.

oke oke, om te reageren op mijn eigen bericht, ik heb die regel ingevoerd en YES YES mijn LAG is weg! de game draait smoothly as fuck! echt nog beter dan Mafia 2 misschien!

alleen is er nu dus een nieuw probleem, die muis waar ik het over had, tijdens het gamen komt je muis in het veld te staan, het is niet heel storend, maar toch, het maakt de game wel minder leuk

weet iemand hier een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sleepwalker

    15

  • S.Knoop

    8

  • Recruut

    7

  • Sammie_GTA

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo,

Volgens de Rock* website moet je "-str" invoeren om het probleem op te lossen, alleen zou je dan misschien je muis gaan zien of iets dergelijk,

heeft iemand dat probleem al gehad, en weet diegene hoe je dat ook weer kan verhelpen?

Sleepwalker.

Heb ook een probleem dat het hapert en kwam hier terecht, maar begrijp vrij weinig van deze uitleg eerlijk gezegd:p

Kan je me hier of via een pb misschien even precies vertellen waar ik -str moet invoeren, alvast bedankt!

Bewerkt: door Chase002
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Volgens de Rock* website moet je "-str" invoeren om het probleem op te lossen, alleen zou je dan misschien je muis gaan zien of iets dergelijk,

heeft iemand dat probleem al gehad, en weet diegene hoe je dat ook weer kan verhelpen?

Sleepwalker.

Heb ook een probleem dat het hapert en kwam hier terecht, maar begrijp vrij weinig van deze uitleg eerlijk gezegd:p

Kan je me hier of via een pb misschien even precies vertellen waar ik -str moet invoeren, alvast bedankt!

Ooh dat is niet zo heel erg moeilijk, ik probeer het zo clear mogelijk uit te leggen zonder screenshot :)

Je opent LA Noire, dan kom je bij het kleine schermpje waarbij je ook op 'Launch Game' kan klikken, dat je spel dus start,

maar dat doe je niet :) je gaat naar de button eronder "options"

als je in je options bent, heb je helemaal onderaan een command line, een line waar je iets in kan voeren,

en daar voer je "-str" in < uiteraard zonder de " haakjes, en dan klik je op OK.

en voila: Problem Solved! Het enige probleem bij mij is (op de Rock* site staat dat het niet bij iedereen voorkomt, dus ik hoop voor jou van niet)

maar bij mij heb je tijdens het gamen last van je besturingspijl, ik heb ook geen idee hoe je dat weer weg krijgt, heb er niet zo heel veel last van though maar t zou fijn zijn als t weg was :)

maar je lagging problem is compleet over < althans, bij mij dan <3

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Volgens de Rock* website moet je "-str" invoeren om het probleem op te lossen, alleen zou je dan misschien je muis gaan zien of iets dergelijk,

heeft iemand dat probleem al gehad, en weet diegene hoe je dat ook weer kan verhelpen?

Sleepwalker.

Heb ook een probleem dat het hapert en kwam hier terecht, maar begrijp vrij weinig van deze uitleg eerlijk gezegd:p

Kan je me hier of via een pb misschien even precies vertellen waar ik -str moet invoeren, alvast bedankt!

Ooh dat is niet zo heel erg moeilijk, ik probeer het zo clear mogelijk uit te leggen zonder screenshot :)

Je opent LA Noire, dan kom je bij het kleine schermpje waarbij je ook op 'Launch Game' kan klikken, dat je spel dus start,

maar dat doe je niet :) je gaat naar de button eronder "options"

als je in je options bent, heb je helemaal onderaan een command line, een line waar je iets in kan voeren,

en daar voer je "-str" in < uiteraard zonder de " haakjes, en dan klik je op OK.

en voila: Problem Solved! Het enige probleem bij mij is (op de Rock* site staat dat het niet bij iedereen voorkomt, dus ik hoop voor jou van niet)

maar bij mij heb je tijdens het gamen last van je besturingspijl, ik heb ook geen idee hoe je dat weer weg krijgt, heb er niet zo heel veel last van though maar t zou fijn zijn als t weg was :)

maar je lagging problem is compleet over < althans, bij mij dan <3

Bedankt voor je snelle reactie, problem solved!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het filmpje gezien. Dat is inderdaad niet goed.

Ook een fout met 2 auto's in elkaar geschoven. En hapering.

Heb je al geprobeerd om het spel te verwijderen via 'Programma's en onderdelen' in windows?

Dan is alles ook daadwerkelijk verwijderd. Dan opnieuw installeren.

Als dat gedaan is, start je de game en wordt je gevraagd om patch te installeren. Dit moet, anders werkt de game niet.

Maar dat wist je al. Bij mij werkte dit namelijk wel goed. Je kunt ook kijken wat er gebeurt als je het icoon op je bureaublad

als administrator uitvoert. Kun je aanvinken in eigenschappen van icoon.

Als dit niet lukt zou ik niet weten wat je kan doen. Succes ermee.

Als ie goed loopt is het echt een mooie game.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het filmpje gezien. Dat is inderdaad niet goed.

Ook een fout met 2 auto's in elkaar geschoven. En hapering.

Heb je al geprobeerd om het spel te verwijderen via 'Programma's en onderdelen' in windows?

Dan is alles ook daadwerkelijk verwijderd. Dan opnieuw installeren.

Als dat gedaan is, start je de game en wordt je gevraagd om patch te installeren. Dit moet, anders werkt de game niet.

Maar dat wist je al. Bij mij werkte dit namelijk wel goed. Je kunt ook kijken wat er gebeurt als je het icoon op je bureaublad

als administrator uitvoert. Kun je aanvinken in eigenschappen van icoon.

Als dit niet lukt zou ik niet weten wat je kan doen. Succes ermee.

Als ie goed loopt is het echt een mooie game.

die glitch had ik geen last van, het ging me puur om de hapering, die in dat filmpje echt eigenlijk nog wel mee viel, maar ik heb via Rock* zelf iets gevonden wat ik in de command line in moest voeren, en nu draait LA.Noire weer als een zonnetje, echt heerlijk smooth, dus uninstall is niet nodig gelukkig, en ik hoop nog wel dat er patches komen die het beter maken :)

Het is echt een mooie game, en de map is zooooo intens groot, ik verdwaal elke keer weer haha!

Het enige probleem nu is dat ik tijdens het spelen een muis zie, wat niet heel erg storend is, maar het zou natuurlijk mooi zijn als die ook nog eens weg zou zijn :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb L.A. noire sinds 10 novemeber en het spel is gemakkelijk geïnstalleerd en werkte prima. Nu een paar dagen geleden starte het spel niet meer op.

Ik heb het opnieuw geïnstalleerd en nu gebeurt al niets meer nadat ik launch la noire indruk. Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is en wat ik hiertegen kan doen? Alvast bedankt.

Edit: Opgelost, Norton antivirus was het probleem. Norton deïnstalleren, l.a. noire opnieuw installeren en spelen maar!

Bewerkt: door Jacobus
Link to comment
Delen op andere websites

ja, sorry, ik bedoelde dus formatteren, niet defragmenteren. Tja, ben ook maar een mens. Het zal zeker werken, daarna meerdere keren Windows-update uitvoeren en je spel doet het.

Ik heb met deze oplossing meerdere mensen op Amerikaanse websites geholpen. Succes!

Hey, ik heb ook hetzelfde probleem en heb zelfs mijn windows volledig opnieuw geïnstalleerd en het helpt niet, nog andere ideeën?

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje radicaal om voor een game de hele pc opnieuw te gaan installeren.

Dan ben ik dus dagen bezig met backups en erna alles weer op de pc te krijgen.

Als alles buiten de game goed loopt ligt het niet aan de pc, maar aan iets kleins in de game-installatie niet helemaal

goed gaat. Gelukkig is het goedgekomen. Bij mij duurt het opstarten langer dan GTA IV. Maar alles loopt lekker.

Soms hapert ie een beetje, maar dat komt dan doordat de virusscanner aan het scannen gaat.

En over de grote van de game, GTA SA is toch wel de grootste game die ik zelf ken.

De game vind ik zelf wel een beetje beperkt t.o.v. GTA. Dan mis je toch de vrijheid in keuze van missies.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo iedereen,

Ik was wat uitgekeken op GTA:San Andreas en besloot eens iets anders te gaan spelen. Wat een geluk: L.A. Noire was net voor de PC uit en ik haalde 'm in huis. Spel moeiteloos geinstalleerd, patch erbij. Maar nu gebeurt er iets geks: als ik L.A. Noire opstart krijg ik dat schermpje en klik op Launch Game. Vervolgens krijg ik het volgende te zien (het schermpje heet Splashscreen zoals te zien in Taakbeheer):

6515921917_632c714006.jpg

Na ongeveer 10 seconden verdwijnt dit scherm en krijg ik (soms) een foutmelding dat L.A. Noire niet meer werkt. Vervolgens gebeurt er niks

Wat is het probleem en hoe kan ik het oplossen?

Update: ik heb 'm opnieuw geinstalleerd, maar dat wil niet werken

Bewerkt: door 520860
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen,

Ik was wat uitgekeken op GTA:San Andreas en besloot eens iets anders te gaan spelen. Wat een geluk: L.A. Noire was net voor de PC uit en ik haalde 'm in huis. Spel moeiteloos geinstalleerd, patch erbij. Maar nu gebeurt er iets geks: als ik L.A. Noire opstart krijg ik dat schermpje en klik op Launch Game. Vervolgens krijg ik het volgende te zien (het schermpje heet Splashscreen zoals te zien in Taakbeheer):

6515921917_632c714006.jpg

Na ongeveer 10 seconden verdwijnt dit scherm en krijg ik (soms) een foutmelding dat L.A. Noire niet meer werkt. Vervolgens gebeurt er niks

Wat is het probleem en hoe kan ik het oplossen?

Update: ik heb 'm opnieuw geinstalleerd, maar dat wil niet werken

Heb jij soms ook norton antivirus op je pc? Die zal namelijk een stuk of wat bestanden verwijderen waardoor het spel onspeelbaar wordt.

Enige oplossing tot nu toe: Antivirus in de prullenbak en een andere virusscanner(avg bijvoorbeeld)er op zetten. En dan l.a. noire erop nieuw op zetten. Dit had ik ook en nu kan ik het spelen

Bewerkt: door Jacobus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg steeds als hij gaat patchen de volgende error: Error binary patching file filename LANLaucher.exe Vervolgens heb ik het opnieuw geinstalleerd. Paar keer opnieuw opgestart (mijn pc) allemaal geen raad. Nu ging ik naar support van R* en vond ik dit: http://support.rockstargames.com/entries/20632076-error-patching-error-binary-patching-file-what-to-do-if-a-patch-fails-to-install-in-l-a-noire-for-pc Maar nee dit had ook geen raad. Iemand van jullie misschien?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

nou ik heb er zwaar genoeg van dat la noire het niet doet,

heb hem gekocht voor €29,- bij bart smit.

heb hem geinstalleerd daarna de verplichte patch en toen liep hij vast.

daarna volledig verwijdert,

computer opnieuw opgestart. norton antivirus volledig uitgeschakeld,

en opnieuw geinstalleerd toen weer de patch toen deed hij het 1 uurtje ongeveer.

toen weer vastgelopen toen weer verwijdert en opnieuw geinstaleerd.

en nu doet hij het nog niet,

1. norton staat uit.

2. mijn computer kan het met gemak aan heb het namelijk ongeveer 1 uurtje kunnen speele en het liep heel goed.

3. en nu blijft hij hangen bij de patch update dan zegt hij steeds

-- ymypatch.exe 100% --

en daar blijft het bij al laat ik hem 1 uur aanstaan

weet iemand hoe ik hem toch weer werkend kan krijgen (hij heb het wel gedaan)

en ik hoef geen atwoord van formateer je hele computer want dat vindt ik onzin om dat te gaan doen voor een spelletje

Link to comment
Delen op andere websites

Breaking news:

nieuwe patch uitgekomen, geen idee wanneer, want ik heb L.A. Noire al een hele tijd niet meer gespeeld wegens school, maar nu werkt de code die lag doet verwijderen niet meer, met andere woorden, de lag is volledig terug en ik kan de game niet meer soepel draaien.

Het ging hier trouwens om een code die je in de command line in moest voeren bij opties, code was als volgt: "-str"

Ik heb ook geprobeerd de code weg te halen, om te kijken of hij sinds de nieuwe patch wel zonder code smooth werkt, maar dit is dus ook niet het geval,

iemand die hetzelfde probleem nu ook heeft of niet?

ik hoor het graag!

Sleepwalker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...