Jump to content

[LA] Technische problemen


S.Knoop

Recommended Posts

ik heb hem uitgevoerd als admin en dat helpt helaas ook nix.

Verwijder Norton helemaal. Probeer L.A Noire dan opnieuw te starten.

is er geen andere manier.

\want ik heb het spel wel kunnen spelen. MET NORTON. maar dan liep hij na een uurtje spelen vast

Maar het kan ook zijn dat het spel niet meer vastloopt als je norton verwijdert. :puh:

EDIT: Ik heb L.A. Noire op mijn PC gezet (ZONDER NORTON!!!!!!) en ik kan hem spelen zonder problemen (Hij loopt dus niet vast of zo)

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sleepwalker

    15

  • S.Knoop

    8

  • Recruut

    7

  • Sammie_GTA

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo,

Ik heb vandaag L.A Noire gekocht, ik heb geinstalleerd en moest een patch installeren ook gedaan, en nu error... o_o'

Hoe kan ik dit oplossen want anders breng ik het spel weer terug, zonde van me geld..

Groetjes Joost

>>> Door Svenie: Samengevoegd met L.A. Noire Technische problemen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn excuus voor het dubbelposten, mijn pc is opnieuw geinstalleerd en heb vanavond het spel L.A. Noire geinstalleerd opnieuw.

De eerste keer starte het spel op en voerde de installatie van de patch uit toen opnieuw opgestart en nu start het spel helemaal niet meer op, ik krijg enkel het laadscherm en verdwijnt vervolgens.

Kan iemand mij hiermee helpen want ik vind het een beetje zonde van het geld als het spel niet eens werkt.. Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn excuus voor het dubbelposten, mijn pc is opnieuw geinstalleerd en heb vanavond het spel L.A. Noire geinstalleerd opnieuw.

De eerste keer starte het spel op en voerde de installatie van de patch uit toen opnieuw opgestart en nu start het spel helemaal niet meer op, ik krijg enkel het laadscherm en verdwijnt vervolgens.

Kan iemand mij hiermee helpen want ik vind het een beetje zonde van het geld als het spel niet eens werkt.. Bedankt!

ik dacht ik reageer even want ik heb dus het zelfde probleem als jou en ik heb ook nog geen oplossing.

na dat ik la noire in neon letters heb gezien gebeurt erbij niets meer. en na een tijdje krijg ik een fatal erooro reinstall socialclub. terwijl ik helemaal gee socialclub heb en als ik die insttalereen krijg ik hetzelfde.

heb jij dit ik

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik krijg nu alleen het laadscherm zien verder niks..

Dit probleem heb ik ook nog wel eens als ik updates uitvoer (ook videokaart) Als je een nvidia video kaart hebt dan ligt het probleem vaak aan het bestand nvd3d9wrapp.dll Het spel start, je krijgt een laadscherm(meestal nog op bureaublad) En het scherm verdwijnt weer. Door het eerder genoemde dll bestand te vervangen door een oudere versie (lees downgraden videokaart software) Is het probleem verholpen en kun je het spel eindelijk spelen. Succes en veel plezier! :bier:

p.s. Je moet soms ff zoeken naar de juiste versie dus het kan zijn dat het na 1 keer nog niet opgelost is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb vandaag l.a.noire gekocht en geinstalleerd maar hij doet het niet.loopt steeds vast tijdens het opstarten.

installeerde hem stond er succesvol geinstalleerd.dus ik verder disk 1 er weer in staat er in het boekje dat die rockstar games social club moet weergeven als je voor het eerst start.maar dat gebeurt niet hij start op en daarna loopt die vast.hij loopt vast tijdens het opstarten,bij de neon letters van La Noire.

Ps:andwoord niet meer nodig hij gaat morgen gewoon terug naar de winkel.Zo teleurgesteld in die game.

(Vandaag teruggebracht).

Bewerkt: door Rogier0202
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...