Jump to content
Jacky-2007

Limited Edition Max Payne 3 aangekondigd


Voor "slechts" €109,99 kan je de limited edition van de game Max Payne 3 sinds gisteren bestellen in diverse webshops.

gallery_89338_48_107435.jpg

De pre-order van de limited edition is echt een beperkte oplage. Rockstar Games kopt dan ook op hun Newswire met de uitspraak "zover de voorraad strekt", en zoals te zien op de afbeelding sluit de bestelmogelijkheid overal op 15 januari aanstaande. Het pakket zal uiteraard de game bevatten, en ter aanvulling een speciale wapenset voor de multiplayer, een speciaal aantal speelbare personages voor de multiplayer, prachtige stillevens van elementen uit de game, de officiële soundtrack en een leuke goodie voor aan je gtagames.nl keycord: Een kogel als sleutelhanger, met gegraveerd opschrift.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Bij Saints Row The Third krijg je een draadloze headset met het logo van de game erop plus sountrack, ook niet voor mij besteed. Maar dat is meer waarde voor je geld dan dit, dat poppetje van Max koop ik wel op eBay.

Ja, ik zag deze week bij mij op school iemand lopen met zo'n koptelefoon. Ik zat al te kijken want volgens mij stond er het logo wel op, en hij was paars haha :puh: .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die sleutelhanger met een kogel lijkt me wel leuk en je haalt er natuurlijk alleen maar voordelen uit, maar ja ;p

Denk dat ik Max Payne toch niet ga kopen, ook niet gewoon. Ik vind het een fantastische game, heb de eerste eventjes gespeeld op pc, en de graphics en realiteit bij MP3 lijken echt ongelooflijk, maar ik ben nu eenmaal niet de man van de pure schietspellen.

GTA is anders, daar moet je al eens schieten, maar ook eens rijden en van die dingen...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...