Jump to content

Batman Arkham city


norik

Recommended Posts

Heeft het spel de volgende dingen

-Een lange verhaal dus veel missies boven de 50?

-Kan je free roamen?

-Kan je die pak van het begin nog in andere missies en tijdens free roam dragen want ik heb die pak op youtube gezien?

-Heb je gadgets minstens 2?

Link to comment
Delen op andere websites

Geniaal spel. Alleen hoge cijfers ook. Je kan free-roamen, je hebt genoeg gadgets, zeker meer dan 2. Weet niet hoe het zit met de pakken die je bedoelt. Ik ga hem volgende week halen, heb ook Arkham Asylum op de PS3, geweldig. Een van de spelle die zeker in het rijtje van God of War en Uncharted enz. hoort. Over de missies, volgens mij heb je gewoon steeds objectives. Dus je gaat in 1 lijn door het verhaal. Weet niet hoelang die duurt. Als ik zo lees ronde de 15-20 uur. Maar dat licht er natuurlijk op welke niveau enzo. Maar daarnaast heb je ook nog genoeg te doen aan riddler challenges en als catwoman spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je je best doet zul je het verhaal in 12 uurtjes uit kunnen spelen, doe je rustig aan dan is het iets van 15 uur. Maar het gaat natuurlijk om de stad, als je de game hebt uitgespeeld kun je echt onwijs veel doen in die stad. Items verzamelen, zijmissies doen. Vijanden uitschakelen als je groepjes tegen komt, ja zeker een aanrader deze game.

Link to comment
Delen op andere websites

Geniaal spel. Alleen hoge cijfers ook. Je kan free-roamen, je hebt genoeg gadgets, zeker meer dan 2. Weet niet hoe het zit met de pakken die je bedoelt. Ik ga hem volgende week halen, heb ook Arkham Asylum op de PS3, geweldig. Een van de spelle die zeker in het rijtje van God of War en Uncharted enz. hoort. Over de missies, volgens mij heb je gewoon steeds objectives. Dus je gaat in 1 lijn door het verhaal. Weet niet hoelang die duurt. Als ik zo lees ronde de 15-20 uur. Maar dat licht er natuurlijk op welke niveau enzo. Maar daarnaast heb je ook nog genoeg te doen aan riddler challenges en als catwoman spelen.

met het pak bedoel ik van de 1e missie ik heb die op youtube gezien die ene als voor de eerste keer controle hebt over batman

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een aantal dagen geleden ben ik dit spel ook gaan halen en heb me tot nog toe goed vermaakt.

In de winkel heb ik hem voor 3 euro kunnen kopen (was een soort actie, 1 game voor 17 euro, 2 voor 20 en Batman was mijn tweede keuze, dus tel ik dat als 3 euro), maar dan nog zat ik te twijfelen of ik het zou doen. Ik ben niet meteen het type dat al die superheldengedoe volgt - of zoals mijn broer zei 'Superhelden, dat interesseert me nu dus een keer écht niet'. Al had ik de demo een paar maanden daarvoor wel gespeeld en vond ik het toen wel goed. Er was niet veel keuze, dus heb ik hem toch maar gepakt en heb het me niet beklaagd.

Goede combat, leuke gadgets, zweven door de stad is heerlijk, leuk verhaal, originele zijmissies en genoeg uitdagend voor mij. Meer zoek ik niet in een game.

Ik zie dat er weinig berichten in dit topic zijn gepost, maar er moeten toch zeker nog mensen zijn die dit spel gespeeld hebben. Vonden jullie het ook zo goed en is het vervolg de moeite om te halen? (Had al gezien dat de gadgets en gameplay hetzelfde bleef, dus dat zit al goed)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...