Jump to content

Problemen met inloggen Social Club en opstarten spel


ili....

Recommended Posts

Wat ik niet snap is dat je nog steeds het oude inlogschermpje hebt, nadat je die patch hebt geïnstalleerd hoor je dat schermpje te krijgen van wat ik als eerste hier heb neergezet. Dat icoontje op het bureaublad hoort normaal ook weg te gaan nadat je de patch hebt geïnstalleerd, dan kun je alleen nog maar inloggen via start en dan naar onspanning. Of je moet naar deze computer gaan en dan de map van rockstar games opzoeken

Maar je hoort in te loggen met het email adres waarmee hij gelinkt is, en je moet inloggen met het wachtwoord waarmee je ook inlogt bij Rockstar Games Social Club

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Maar je hoort in te loggen met het email adres waarmee hij gelinkt is, en je moet inloggen met het wachtwoord waarmee je ook inlogt bij Rockstar Games Social Club

Dat lukt nog steeds niet. Daar moet echt wel wat mis zijn. Ik log wel 10x gewoon in met mijn emailadress van live, gevolgd door het wachtwoord daarvan, maar het is steeds niet goed.

Ik al er morgen nog eens naar kijken... Ben het wel beu nu.. Nog nooit een spel gehad waarbij installeren zo'n rare en lastige klus was...

Bewerkt: door ili....
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...