Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto III: Head Radio & Lips FM radiostations vanaf nu beschikbaar op iTunes


Ter eren van het 10 jarig bestaan van Grand Theft Auto III en het uitkomen van Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition voor smartphones en tablets heeft Rockstar Games de muziek van Head Radio en Lips 106 exclusief online gezet op iTunes (dus de muziek komt helaas niet naar Spotify). In tegenstelling tot de voor huidige begrippen relatief slechte audiokwaliteit, die oorspronkelijk bij Grand Theft Auto III zat, is de kwaliteit die op iTunes is te downloaden vele malen hoger (en dat is te horen).

gallery_1_5_15384.jpg

Zowel de muziek van Head Radio als Lips 106 zijn voor slechts € 1,99 als album op iTunes te koop of als losse tracks voor slechts € 0.69

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik wil niet al te veel zeggen hoor, maar "exclusief voor iTunes" betekent niet altijd "exclusief voor iTunes". Ik ken zat albums met "exclusieve" liedjes die ik gewoon via Spotify kan beluisteren ;)

Maar ik zal er niet naar op zoek gaan xD Als ze nou MSX erop hadden gezet...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In tegenstelling tot de voor huidige begrippen relatief slechte audiokwaliteit, die oorspronkelijk bij Grand Theft Auto III zat, is de kwaliteit die op iTunes is te downloaden vele malen hoger (en dat is te horen)

Hopelijk is de geluids kwalitijd wel opgepoestst :D Dat klonk echt bagger van GTA-3 :schater::bier: TOT GTA

als je hebt gelezen kon je dit zien

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk is de geluids kwalitijd wel opgepoestst :D Dat klonk echt bagger van GTA-3 :schater:

Het zijn hoge kwaliteit 256 kbps mpeg4's met stereo geluid. Dat is zeker te horen. Ook is het gepraat van de radio er niet bij en hoor je dus eindelijk hoe de nummers beginnen en eindigen.

Ik hoop echt dat ze de andere radiostations waar mogelijk ook online zetten. Natuurlijk is de muziek van Double Cleff FM en Flashback FM al overal te vinden aangezien dat gewoon bestaande klassieke muziek en de muziek van de film Scarface is.

Voor de MSX FM fans raad ik de BlueprintX Drum & Bass Mediamix GTA4 mod aan, die gemaakt is door dezelfde mensen als MSX FM.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hopelijk is de geluids kwalitijd wel opgepoestst :D Dat klonk echt bagger van GTA-3 :schater:

Het zijn hoge kwaliteit 256 kbps mpeg4's met stereo geluid. Dat is zeker te horen. Ook is het gepraat van de radio er niet bij en hoor je dus eindelijk hoe de nummers beginnen en eindigen.

Ik hoop echt dat ze de andere radiostations waar mogelijk ook online zetten. Natuurlijk is de muziek van Double Cleff FM en Flashback FM al overal te vinden aangezien dat gewoon bestaande klassieke muziek en de muziek van de film Scarface is.

Voor de MSX FM fans raad ik de BlueprintX Drum & Bass Mediamix GTA4 mod aan, die gemaakt is door dezelfde mensen als MSX FM.

Ik weet het zkr dat de kwaliteit beter is dan in de game..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...