Jump to content

The Last Of Us


pilot

Recommended Posts

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GuitarGuy666

    11

  • 3L1077

    9

  • pilot

    8

  • Ezra24rct3

    8

Ik had daar inderdaad al naar gekeken, maar hij is 14 euro, dat vind ik nog een beetje duur. Maar als eens geld teveel heb zal ik hem eens kopen.

geen GOTY Edition van The Last of Us gekregen dus?

Want daar zit namelijk alle DLC in. ;)

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had daar inderdaad al naar gekeken, maar hij is 14 euro, dat vind ik nog een beetje duur. Maar als eens geld teveel heb zal ik hem eens kopen.

geen GOTY Edition van The Last of Us gekregen dus?

Want daar zit namelijk alle DLC in. ;)

Nee, ik heb de standaard editie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik ga hem in de verre toekomst voor ps4 kopen, is dit een goed idee? :)

Ja, want mensen met een ps3/ps4 moeten deze game gewoon in hun collectie hebben.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had de game geleidelijk toen ik een PS3 kocht, en dat was al zo'n anderhalf jaar geleden. Toentertijd was The Last of Us tevens nog 60

euro. Maar de game is echt het waard van je geld, ik zeg: doen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zou ik 'm ook nog eens een keertje moeten kopen. Toen de game op de PS3 uit kwam had ik die console nog niet, maar aangezien ik inmiddels wel beschik over een PS4... Hmm, aanlokkelijk hoor. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zou ik 'm ook nog eens een keertje moeten kopen. Toen de game op de PS3 uit kwam had ik die console nog niet, maar aangezien ik inmiddels wel beschik over een PS4... Hmm, aanlokkelijk hoor. :)

Moet je echt doen, je zult er geen spijt van krijgen. De multiplayer heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar de verhaallijn is echt heel erg goed. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Koop hem expres op de ps4 omdat ik hem daar waarschijnlijk meer op zal gaan gebruiken als ik er een heb. Ook de kwaliteit zal dan wel iets beter zijn. Tegen de tijd dat ik een ps4 heb zal TLOU wel veel goedkoper zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Koop hem expres op de ps4 omdat ik hem daar waarschijnlijk meer op zal gaan gebruiken als ik er een heb. Ook de kwaliteit zal dan wel iets beter zijn. Tegen de tijd dat ik een ps4 heb zal TLOU wel veel goedkoper zijn :puh:

Ik heb mijn PS4 gekocht met TLOU:R erbij, en het is serieus een verbetering op de PS3-versie. Het spel speelt veel vloeiender en de online zit ook wat strakker in elkaar. Het is een geheel andere ervaring op de PS4. Ik heb er zelfs de platinum van gehaald om dat ik m' zo goed vindt :puh: Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Heb sinds twee weekjes The Last Of Us voor de PS4, maar ben dit weekend pas begonnen met de game.

Alhoewel ik het tot nu een erg goede game vind, vind ik het soms wel wat houterig en vreemd overkomen.

Eerste bug moest Ellie op iets klimmen, ipv. dat Ellie ergens op klom, floatte ze er als ware heen.

Wat ik ietwat houterig vind, is als je in stealth mode zit, en Ellie naast je komt waar je als ware om haar heen zit, die animatie komt vaak houterig over.

Maar het ergste zijn nog die verdomde klikkers, en wat nog irritanter is, is de AI rond de klikker.

Ik kom stealth en zachtjes de hoek om, en als je vlakbij bent, doet je schoenzool net iets piepen en heb je gelijk een klikker in je nek.

De AI die met je meekomt loopt doodleuk stampvoetend rond en de klikkers doen niks(gelukkig) maar die zombies mochten wel wat minder goed horend zijn richting de speler.

TLOU komt over als een combi tussen Alan Wake en Dead Island, Alan Wake omdat het ook een erg goede verhaallijn heeft die je pakt en Dead Island vanwege de setting.

Erg tevreden dus, al kon het imo iets meer horror zijn, Alan Wake heb ik vaak zat met klamme handjes gespeeld maar dit gevoel heb ik bij TLOU nog niet gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...