Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition vanaf vandaag te koop in App Store en Android Market!


Het eerder aangekondigde Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition is vanaf vandaag te koop in de App Store van Apple. De iOS versie van het spel werkt enkel op moderne iOS-apparaten waaronder iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch 4, iPad 1 en iPad 2.

Tevens is de Android versie vanaf vandaag beschikbaar in de Android Market. Ook voor de Android versie werkt het spel op een gelimiteerd aantal apparaten waaronder de HTC Rezound, LG Optimus 2x, Motorola Droid X2, Samsung Galaxy R, Asus Eee Pad Transformer en Samsung Galaxy Tab 8.9 en 10.1.

De app bevat het complete Grand Theft Auto III singleplayerspel met aangepaste knoppen voor de touchscreens.

Volgens Rockstar Games bevat het spel HD-resolutie. Echter, op mijn iPhone 4 zijn alle knoppen en menu's wel in HD, maar lijkt het spel enigszins geüpscaled. Op de iPad 2 is het spel echter wel weer volledig in hoge resolutie. Dat GTA3 niet op elk apparaat in volledig HD is kan echter de pret niet drukken, aangezien tijdens het spelen het spel erop alle apparaten wel goed uitziet en de besturing ondanks gebrek aan echte knoppen toch redelijk goed is.

med_gallery_1_146_128939.png

Grand Theft Auto III is vanaf vandaag te koop in de App Store van iTunes en Android Market voor slechts €3,99

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik kan de game gewoon probleemloos spelen (zonder te skippen, o.i.d.). Trouwens, het RAM maakt de iPod niet trager, maar je manier van handelen; als ik een spelletje speel op de iPod, haal ik áltijd eerst alle applicaties uit de multitasking-lijst, wat al serieus heel veel kan schelen. De game werkt bij mij gewoon smooth. :puh:

Dus ik snap niet wat iedereen allemaal zit te klagen in de App Store. Ligt gewoon aan hen, of het feit dat ze bijvoorbeeld een iPod touch (3e generatie) hebben. Want Rockstar Games heeft iedereen al gewaarschuwd dat de game bij iOS apparaten alleen werkt als deze een Apple A4 chip hebben of hoger. De game werkt dan ook niet fijn op een iPhone 3G (eigen ervaring). Het werkt, maar loopt heel snel vast. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan de game gewoon probleemloos spelen (zonder te skippen, o.i.d.). Trouwens, het RAM maakt de iPod niet trager, maar je manier van handelen; als ik een spelletje speel op de iPod, haal ik áltijd eerst alle applicaties uit de multitasking-lijst, wat al serieus heel veel kan schelen. De game werkt bij mij gewoon smooth. :puh:

Multitaskinglijst, je bedoelt de lijst van geopende apps door 2maal op de homeknop te drukken? Ik verwijder deze geregeld, maar het is best irri dit steeds te moeten doen. En draai eens een app wanneer er veel apps in de multitaskinglijst staan waarmee je je gebruikte RAM kan zien, dan zie je meteen dat de iPod Touch te weinig RAM heeft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan de game gewoon probleemloos spelen (zonder te skippen, o.i.d.). Trouwens, het RAM maakt de iPod niet trager, maar je manier van handelen; als ik een spelletje speel op de iPod, haal ik áltijd eerst alle applicaties uit de multitasking-lijst, wat al serieus heel veel kan schelen. De game werkt bij mij gewoon smooth. :puh:

Multitaskinglijst, je bedoelt de lijst van geopende apps door 2maal op de homeknop te drukken? Ik verwijder deze geregeld, maar het is best irri dit steeds te moeten doen. En draai eens een app wanneer er veel apps in de multitaskinglijst staan waarmee je je gebruikte RAM kan zien, dan zie je meteen dat de iPod Touch te weinig RAM heeft.

Huh, veel moeite? Alleen even 2 maal op thuisknop drukken, applicatie(s) ingedrukt houden, op rood tekentje linksboven de app tikken en done. Je bent gewoon lui. :7

Maar een iPod touch heeft trouwens best veel RAM, hoor. Bedenk wel dat het een iPod touch is, en geen iPhone/iPad. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bedenk wel dat de iPod dezelfde apps moet kunnen draaien als de iPhone, behalve smsen/bellen, gps en 3G. Dus 512 MB RAM is bij de iPod zeker geen luxe, maar een noodzakelijkheid. Mijn iPod vliegt de deur uit(lees: wordt verkocht) als de 5de generatie iPod Touch 512 MB RAM heeft. Of ik haal een iPhone, maar die is gewoon veel te duur..

Enja, ik vind het best irri om altijd die apps te verwijderen via die lijst..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, ik denk dat het wel even duurt voor er een nieuwe iPod touch komt (iPod's worden aanvankelijk altijd in september aangekondigd bij een keynote). En daarnaast zou het best kunnen zijn dat ze er nog langer mee wachten, want dit jaar is er ook geen nieuwe iPod gepresenteerd. En dan heb ik het nog niet gehad over de prijzen... :7

En dat je het dus irri vindt om slechts wat apps uit multitasking te halen, kan zijn. Maar ik doe het iedere keer als het nodig is/ik even niets doe. Daarnaast gebruik ik multitasking ook niet echt veel (menu gebruik ik alleen voor starten muziek en eventueel schakelen tussen spelletje en Muziek-app. Meer niet. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Werkt hij ook op HTC desire????

Volgens het lijstje niet (je had ook zelf de moeite kunnen doen om te kijken, maar goed...). Toch zou je het wel kunnen proberen, want bijvoorbeeld de iPhone 3G en 3GS worden ook niet aangegeven als compatibele apparaten, maar velen hebben het al wel werkend gekregen. Dus ik zou zeggen: probeer het uit. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Werkt hij ook op HTC desire????

Volgens het lijstje niet (je had ook zelf de moeite kunnen doen om te kijken, maar goed...). Toch zou je het wel kunnen proberen, want bijvoorbeeld de iPhone 3G en 3GS worden ook niet aangegeven als compatibele apparaten, maar velen hebben het al wel werkend gekregen. Dus ik zou zeggen: probeer het uit. :puh:

Het is te doen met een iPod 3G, maar dan wel met de nodige probleempjes heb ik gelezen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iemand die Bomb In Da Base Act II al heeft gehaald?

Die lukt echt niet...

Ik heb hem gehaald, en ben bij dat bord gekomen :

Screen

img0147r.png

Weinig nieuws :(

//E dit is overigens op de iPhone voor diegene die dat wil weten.

Bewerkt: door bramboy

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...