Jump to content

GTA 3 vragen beantwoord door Rockstar


Mythbuster

Recommended Posts

Klik!

Ik dacht ik zal dit eens posten. Hierin worden een aantal vragen over GTA 3 beantwoord: Waarom praat Claude niet, heeft Claude Maria vermoord op het einde van GTA? Hoe is Claude geëvolueerd tijdens development? Wat was het idee achter Darkel? Komen er ooit characters terug van de trilogy naar het GTA IV era? Wie is nu die gozer met die bril/honkbalknuppel op de artwork/cover van GTA 3?

Allemaal zaken die hier op het forum erg vaak gevraagd zijn, en Joriz heeft ze niet in zijn nieuwsberichten gezet over het uitkomen van GTA 3 voor iOS, dus vandaar dit topic :)

Veel leesplezier!

Link to comment
Delen op andere websites

Weinig mysteries ontrafeld, wel veel mysteries ontkracht. Jammer inderdaad, liever een luguber verhaal dan slechts "het paste niet meer in de game" en "De cover was gemaakt voor de sfeer, niet specifiek om de game karakters te laten zien". ^_^

Anderzijds doet het me wel deugd wat er wordt gezegd over de diverse era's, dat de "3D models" niet overgaan naar een volgend universum. M.a.w. geen Claude, CJ of OG Loc in GTA V, dat smoort de discussie, da's weer jammer.. Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar de afloop van sommige personages, maar die zou ik liever uitgeschreven zien, dan er mee verder te spelen in een nieuwe GTA. Zo blijft het sentiment behouden, en verdrongen door nieuwere, flitsende beelden.

Ben benieuwd naar die van volgende week.

Link to comment
Delen op andere websites

Nice, maar we hebben nog altijd een GTA III forum. Verplaatst.

Wel een genot om te lezen, thanks!

Da's waar. Het leek mij bij GTA als serie passen in plaats van alleen GTA 3, aangezien het ook wat dingen opheldert over GTA V en zijn opvolger(s)(b.v. dat GTA trilogy personages waarschijnlijk niet terugkomen en dat soort dingen), maar als jij zegt dat het hier beter staat, dan staat het hier beter.

Geen dank in elk geval :)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...