Jump to content
Joriz

Laat het modden voor de mobiele versie van Grand Theft Auto III beginnen!


Rockstar Games heeft afgelopen week in hun support sectie toegelicht dat dingen als savegames uitwisselen, cheat codes, eigen muziek, iCloud, Social Club, en achievements in het vorige week uitgekomen Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition niet mogelijk zijn. Wel geeft Rockstar Games aan dat een deel van deze functionaliteit in de toekomst wel wordt toegevoegd.

Al lijkt dit de lol te limiteren tot enkel het singleplayer verhaal van Grand Theft Auto III, blijkt dat gelukkig niet helemaal waar te zijn. Na het analyseren van de bestanden van de smartphone versie van GTA3 lijken deze bijna allemaal dezelfde bestandsformaten als de PC versie van GTA3 en kunnen deze ook gemakkelijk met moddingtools worden geopend.



Links zoals het normaal op je Android eruit ziet en rechts met originele effecten

Zo blijkt Dr1fter van ons forum al een automod deels werkende te hebben. Ook een Android developer van XDADevelopers forum heeft niet stil gezeten. Door de aanpassing van wat GTA3 bestandjes op je Android kan je weer veel van de originele effecten terug krijgen uit de originele versie van GTA3 waaronder werkende autolampen, verkeerslichten en betere regen.

Het lijkt er op dat we met wat geluk veel van de originele mods en diverse nieuwe mods voor Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition te zien krijgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nice :)

Maar kan het systeem het wel aan?

Ben ik dus ook erg benieuwd naar. :puh:

@xoex23: daar heeft het niet mee te maken, hoor. Daarnaast, op een iPhone en iPod touch heb je geen HD, maar retina. Dat is juist alleen maar betere/hogere beeldkwaliteit.

Ik snap het trouwens wel als de game het niet/amper aan zou kunnen, want je gebruikt dan een auto die niet 'officieël' hoort bij GTA III, maar slechts een toegevoegd iets is. Of de game erdoor zou crashen, weet ik niet. Maar ik denk wel dat hij makkelijk vast kan lopen met zoiets (als je bijvoorbeeld de auto langs ziet rijden of zelf met de auto rijdt). :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@xoex23: daar heeft het niet mee te maken, hoor. Daarnaast, op een iPhone en iPod touch heb je geen HD, maar retina. Dat is juist alleen maar betere/hogere beeldkwaliteit.

Zucht...

Retina Display is maar 960*640, terwijl HD Ready (aka 720P) 1280*720 is...

Maar on topic; heeft het spel dan geen straatlantaarns, werkende stoplichten, en andere dingen in de mobiele versie van GTAIII? Hoe werkt het verkeer dan? xD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

dus als ik het zo lees. kun je gewoon een gta III mod downloaden en die in gta III for android zetten.

maar hoe. staat er dan een map rockstar games in je sd kaart die gta III heet. en dat je daar gewoon de bestanden kan vinden. bv handling.dat carcols.dat

en kan je zelf ook skins toevoegen aan claude. van die .bmp

ik heb gta III zelf nog niet op me phone ga eerst een snellere phone kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...