Jump to content

Hoe organiseer ik een contest?


Dutchy3010
 Share

Recommended Posts

Procedure voor het organiseren van een contest op GTAForum.nl

 

Voorbereiding

 

  • Maak een uitgewerkt plan, met het verloop van de contest en de regels.
  • Als een soortgelijke contest eerder op het forum is georganiseerd, zorg dan dat je toestemming hebt van de bedenker van het idee en de laatste organisator, voor zover deze nog actief zijn op het forum.

 

Toestemming

 

  • Vraag toestemming voor het organiseren van de contest aan de moderator van dit subforum. Stuur hiervoor een PB naar @PrioX.
  • Kies in overleg met de moderator van dit subforum een datum/looptijd voor de contest (en eventueel een inschrijvingsperiode indien van toepassing).
  • Kies een officiële naam voor de contest, deze zal als prefix worden gebruikt in de topics in het contest forum.

 

Organisatie

 

  • Plaats agenda-item voor de duur van de inschrijvingsperiode.
  • Plaats agenda-item voor de duur van de contest.
    • De crewleden kunnen evenementen aanmaken in de Community Agenda. Overleg dit met hen. 

 

  • Per contest mogen, indien nodig uiteraard, naast de contest specifieke topics, de volgende topics worden aan gemaakt:
    • Indien van toepassing, laat voor het bekendmaken van de uitslag deze controleren door een admin op fraude(dubbelaccounts/Ip's etc)
    • Aankondiging/regels topic
    • Inschrijvingstopic
    • Chat topic
    • Uitslag topic

 

Wij moedigen het organiseren van contests van harte aan. Veel plezier! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...