Jump to content

Hoe te stoppen gang?


simyo7000

Recommended Posts

Heey iedereen,

Wanneer ik in de buurt ben bij de Colombian cartel of triade of leoni familly dan gaan ze telkens op me schieten :-(

Wat kan ik nu nog doen?? Ik heb echt geen zin om telkens armor en wapens te zoeken en wanneer ze op me schieten doet politie niks en wanneer ik schiet dan wel >:-(

Edit@ Ohh en ik heb dit trouwens voor de ipad2 ;p

Bewerkt: door simyo7000
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, daar valt niets tegen te beginnen. De Colombian Cartel zit vanaf het begin achter je aan, en dat de Leone's je niet mogen is ook vrij logisch gezien je verraad ten opzichte van Salvatore Leone. Wat dat betreft is het altijd aan te raden om, als je het spel 100% uit wilt spelen, op Portland alles te doen (Hidden Packages, Rampages, Unique Stunts) vóórdat de Leone's je niet meer mogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, daar valt niets tegen te beginnen. De Colombian Cartel zit vanaf het begin achter je aan, en dat de Leone's je niet mogen is ook vrij logisch gezien je verraad ten opzichte van Salvatore Leone. Wat dat betreft is het altijd aan te raden om, als je het spel 100% uit wilt spelen, op Portland alles te doen (Hidden Packages, Rampages, Unique Stunts) vóórdat de Leone's je niet meer mogen.

Ohh jammer :( en een mod voor de ipad2 zal ook niet lukken zeker? :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Daar kun je niks tegen doen. De Leones haten je omdat je hun leider hebt omgelegd, en de Colombian Cartel haat je omdat je hun bootje hebt opgeblazen, en omdat de antagonist Catalina bij die gang zit. Dus helaas is daar niks tegen te doen. Maar ik vind het er wel bij horen :puh: Hoewel het idd wel irritant is. De enige gang die je uiteindelijk niet haat is Yakuza volgens mij xD best cool.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...