Jump to content

Demolition Man


Lord-Vortex

Recommended Posts

Ok, ik kan niet verder komen bij de missie: Demolition Man. Klik Hier.

Ik heb mijn Besturing zo ingesteld dat de RC Goblin, dezelfde besturing heeft als een Helikopter maar het heeft geen enkel resultaat, want ik kan hem gewoon niet halen...

Save Game Downloaden wil ik niet, want ik heb als laatste de Missie; Rub Out gedaan, anders moet ik een stuk of 5-10 missies overnieuw doen.

Het moeilijke is voor mij zijn die Patrol Invest Group personen, die de hele tijd op mijn RC Goblin schieten totdat hij kapot gaat.

Als iemand hier Tips ofzo voor heeft vertel het mij dan, want dan kan ik weer verder met mijn Campain van GTA Vice City.

Alvast Bedankt!

EDIT: Als iemand voor mij de missie wil halen, zeg het dan dan post ik mijn Savegame! ;)

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

Het moeilijke is voor mij zijn die Patrol Invest Group personen, die de hele tijd op mijn RC Goblin schieten totdat hij kapot gaat.

De tip die ik je hierbij kan geven is om die PIG's dood te maken met je helikopter. Als het goed is heb je de missie nu al een paar x gespeeld, en weet je dus waar die PIG's staan. Zorg ervoor dat je op de verdieping met een PIG meteen naar ze toe vliegt, op lichaamshoogte, met je helikopter schuin naar voren. Op die manier maak je ze dood met je wieken en heb je verder geen last van ze.

Als iemand voor mij de missie wil halen, zeg het dan dan post ik mijn Savegame!

Mocht bovenstaande tip ook niet helpen, dan wil ik 'm best voor je halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het moeilijke is voor mij zijn die Patrol Invest Group personen, die de hele tijd op mijn RC Goblin schieten totdat hij kapot gaat.

De tip die ik je hierbij kan geven is om die PIG's dood te maken met je helikopter. Als het goed is heb je de missie nu al een paar x gespeeld, en weet je dus waar die PIG's staan. Zorg ervoor dat je op de verdieping met een PIG meteen naar ze toe vliegt, op lichaamshoogte, met je helikopter schuin naar voren. Op die manier maak je ze dood met je wieken en heb je verder geen last van ze.

Als iemand voor mij de missie wil halen, zeg het dan dan post ik mijn Savegame!

Mocht bovenstaande tip ook niet helpen, dan wil ik 'm best voor je halen :)

Thanks,ik ga het uitproberen hoop dat het werkt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...