Jump to content

Rare Recircle, probleem GTA Vice City


Lord-Vortex

Recommended Posts

Ik hoef denk ik niet zoveel uitteleggen, want als je dit filmpje kijkt van mij begrijp je wel wat ik bedoel. ;)

Ik zou graag, willen weten hoe ik dit probleem kan oplossen als iemand dat weet vertel het me dan.

Als je vragen hebt ofzo, vraag het dan maar.

Alvast Bedankt! :bier:

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

Ok snap het al.

Fantastische post al zeg ik het zelf. Als je Lord-Vortex niet kunt helpen, of niet probeert te helpen post dan liever niet.

Maar goed, ik neem aan dat je GTA Vice City op een vrij ruime resolutie speelt, met de widescreen option enabled. Heb je al eens geprobeerd om je resolutie aan te passen? (te verkleinen)

Edit: Basssss was me voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger had ik ook hetzelfde probleem en ik vond widescreen uitzetten niet erg mooi. Vandaar dat ik deze fix heb gebruikt:

widescreen.zip

Volgens mij werkt dit enkel als widescreen aan staat, en zal de fix misschien conflicten geven als widescreen uit staat.

De installatie is heel simpel: pak het zip-bestandje uit en plaats widescreen.asi in je GTA Vice City directory (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City).

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger had ik ook hetzelfde probleem en ik vond widescreen uitzetten niet erg mooi. Vandaar dat ik deze fix heb gebruikt:

widescreen.zip

Volgens mij werkt dit enkel als widescreen aan staat, en zal de fix misschien conflicten geven als widescreen uit staat.

De installatie is heel simpel: pak het zip-bestandje uit en plaats widescreen.asi in je GTA Vice City directory (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City).

Werkt!

Hardstikke Bedankt, vond Wide Screen ook altijd al beter. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...