Jump to content

DiRT 2


Gijsso

Recommended Posts

Idd, maar was Dirt niet gewoon dirt? volgens mij stond er bij de naam geen 'colin mcrae' meer, mss dat ze het nu uit respect doen.

Er staat nog steeds Colin McRea boven. Maar deze keer, omdat McRea overleden is, is Ken Block de grote man.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik speelde het net en zag het idd.

maar imo is de naam 'colin mcrae' een beetje weggevallen.

In DiRT deed colin mcrae ook geen stemmen meer, die deed travis pastrana allemaal geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, ik speelde het net en zag het idd.

maar imo is de naam 'colin mcrae' een beetje weggevallen.

In DiRT deed colin mcrae ook geen stemmen meer, die deed travis pastrana allemaal geloof ik.

Volgens mij ook, maar in races was CMR altijd iets van in de top 3, net als Pastrana.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

mooi, maar ik heb nu nog alleen maar rally gezien, ik hoop dat e buggys enzo er wel inzitten, dat was echt lachen, ik heb dirt uitgespeelt en latijd als ik het doe ga ik voor hillclimb, de 20 kilometer pikes peak, onmogelijk om die foutloos te doen, maar wel leuk. Die disciplines maakten DiRT DiRT, en dat moetne ze doorzetten, nu je ze kunt upgraden(wat hoop ik wel verschillend is, meer vermogen maar mindere betrouwbaarheid) is het nog vetter.

Hoop niet da tje levels hebt, maar dat er een hoop verschillende zijn met verschillende karakteristieken(wow, das een mond vol), anders rijd je straks als je de beste upgrades hebt met 2 vingers in de neus naar de overwinning, end at is niet leuk. Dat was ook zo Goed aan DiRT, ze wisten de spanning erin te houden. Ik hoop dat er veel meer autos in zitten, ik vond dat in DiRT toch wel ene beetje mager. Ook leuk is als je een eigen team hebt, zoals in GRiD, kan je je eigen autos inzetten ed.

Link to comment
Delen op andere websites

mooi, maar ik heb nu nog alleen maar rally gezien, ik hoop dat e buggys enzo er wel inzitten, dat was echt lachen, ik heb dirt uitgespeelt en latijd als ik het doe ga ik voor hillclimb, de 20 kilometer pikes peak, onmogelijk om die foutloos te doen, maar wel leuk. Die disciplines maakten DiRT DiRT, en dat moetne ze doorzetten, nu je ze kunt upgraden(wat hoop ik wel verschillend is, meer vermogen maar mindere betrouwbaarheid) is het nog vetter.

Hoop niet da tje levels hebt, maar dat er een hoop verschillende zijn met verschillende karakteristieken(wow, das een mond vol), anders rijd je straks als je de beste upgrades hebt met 2 vingers in de neus naar de overwinning, end at is niet leuk. Dat was ook zo Goed aan DiRT, ze wisten de spanning erin te houden. Ik hoop dat er veel meer autos in zitten, ik vond dat in DiRT toch wel ene beetje mager. Ook leuk is als je een eigen team hebt, zoals in GRiD, kan je je eigen autos inzetten ed.

Als ik het goed heb gezien waren er een aantal buggy's in wat trailers.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar in de E3 trailers (hoofdpost :engel:). Daar zie je ze zat.

10 september is net na mijn verjaardag. Maar dan krijg ik m'n laptop en dat kost veel, maar ik ga echt proberen om 'm te kopen rond die tijd.

Nog meer nieuws.

De officiele site is geüpdatet. Is nu nog mooier, en er staat daar flink wat mooie plaatjes. Je kunt zien dat Nederland een vrij groot land is voor de CMR serie. Nederland is daar lekker groot. Maar ik geloof dat de Nederlandse gamers qua percentage het meeste racen

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

idd mooie plaatjes, maar zie ik dat nou goed? zit er een Nissan GTR in?

Misschien voor Rallycross. Hij lijkt er inderdaad wel veel op. De kans is ook groot want in een screen, kun je heel goed een Porsche zien. En een GT-R is een 911 killer.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staan ook weer 2 nieuwe filmpjes op de site.

Battersea rallycross en een Wii trailer, in eerstgenoemde is goed te zien hoe je auto gemodificeerd kan owrden, de Evo die je zelf volgt heeft een adere achterspoiler

misschien ook wel leuk om ene lijstje bij te houden welke autos erin komen, de we in de trailers hebben gezien.

Deze heb ik iig al gezien:

Mitsubishi lancer Evo X

Nissan GTR

Subaru impreza WRX-STi(nieuwe en oude)

Colin McRae R4

Mitsubishi Montero(De laatste Dakar wagen)

Toyota Tundra

BMW Z3

ik heb er wel meer gezien, maar die kon ik niet ontcijferen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

de site heeft een flinke makeover gekregen, er staat nu veel meer info op.

Je kunt, zoals het er staat je autos modificeren zodat ze legaal zijn voor andere events, echt vet!

En de upgrades lijken ook niet weinig te zijn, begin steeds meer zin in het spel te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...