Jump to content

DiRT 2


Gijsso

Recommended Posts

Ik heb hem zelf gekocht en het is echt een hele gave game, racen is best lastig waardoor het dus wat uitdagender wordt. De auto's en de auto schade is heel erg echt en je kan ook total los raken (maar je wilt het niet). De pc kan zich trouwens ook total los maken wat het een stukje leuker maakt.

Erg veel verschillende races, (soorten) races en (soorten) auto's.

En hele goede graphics.

Het is echt een aanrader.

Bewerkt: door weaponmr
Link to comment
Delen op andere websites

De trailers zien er ook heel goed uit moet ik zeggen, de ondergrond gedraagt zich zo realistisch, het water lijkt net echt evenals de beweging die het maakt als je er doorheen raast. Op dit vlak hebben ze echt goed werk gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo gespeeldt en ik moet zeggen het bevalt me wel. _O_

Maar ik heb nog een paar vraagjes:

- In het begin krijg je de lijst met racers kan je jouw naam en land aanpassen?

Want een amerikaan die Player One noemt is wel duf. :7

Zo ja kan je Nederland of België kiezen? :)

- Verveelt de game snel?

- Kan je het eigenlijk wel een rally game noemen, want ik mis de rally sfeer eigenlijk wel in de demo. :{

Ik vond de games zoals WRC (World Rally Championship) altijd super leuk, omdat die de echte rally sfeer had. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de demo gespeeldt en ik moet zeggen het bevalt me wel. _O_

Maar ik heb nog een paar vraagjes:

- In het begin krijg je de lijst met racers kan je jouw naam en land aanpassen?

Want een amerikaan die Player One noemt is wel duf. :7

Zo ja kan je Nederland of België kiezen? :)

- Verveelt de game snel?

- Kan je het eigenlijk wel een rally game noemen, want ik mis de rally sfeer eigenlijk wel in de demo. :{

Ik vond de games zoals WRC (World Rally Championship) altijd super leuk, omdat die de echte rally sfeer had. ^_^

Ja, je kan je eigen naam, land en een bijnaam kiezen. Ik heb dus gewoon mijn echte voor en achternaam, land lijkt me duidelijk en me bijnaam is red.

Of hij snel verveelt licht aan jezelf, er zitten genoeg races en leuke auto's in. Ben je een fanatieke race fanaat die elke honderdste seconde er af wil halen dan kan je je lang vermaken. Wil je soms wat racen dan kan je je hier ook nog lang mee vermaken. Naast de SP zit er namelijk ook nog een leuke MP in.

Je kan het niet meer vergelijken met de oudere versies van Colin MCRae. Het is allemaal wat stoerder geworden in plaats van alleen meer een race tegen de klok, maar dat maakt de game niet minder leuk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je toch echt het Rally rijden wilt, dan moet je terug naar je PS2 en dan CMR '04 spelen. Het is allemaal wat meer Amerikaans. Het is meer flash, meer actie, Het is een geweldige game, maar geen pure rally-racer meer. Gewoon een geweldige racegame. En dat het nou op modder is, dan kan niemand iets schelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die zaten in DiRT ook, maar nu zijn ze omhoog geschoven naar hetzelfde niveau als rally. Ze zijn inderdaad heel erg leuk (vooral omdat ze echt crap rijden vergeleken met een EVO IX :puh:) en de circuits waar ze op racen zijn ook heel erg leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de Demo gespeeld, vind alleen dat ze dit spel veel te Amerikaans hebben gemaakt, De hele tijd zo een 'CowaBunga' surfdude, die je het hele spel door begeleidt, En dat hele ding in je trailer enz, Ik weet het niet. Hou iets meer van professionele racegames.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...