Jump to content

DiRT 2


Gijsso

Recommended Posts

  • 1 year later...

hoi ik heb een savegame gedownlaod ik heb dirt 2 bij documenten my games neergezet en dan moet ik nog xlive of ergerns neer zetten gebruikes naam, appdata maar ik zie geen appdata staan help wand ik moet dit snel weten. info mijn pc: packard bell windows 7 x64 nedelans home premium

hier foto

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht....dit is de laatste keer dat ik twee posten van je samenvoeg hoor....we vertellen je steeds hoe dat moet maar het lijkt niet aan te slaan......wellicht even de helpfiles lezen terwijl je wacht op hulp????

Edit: het was bovendien het tweede topic al in een uur.....

>>> Door Svenie: Topic tevens samengevoegd met centraal DiRT 2 topic <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht....dit is de laatste keer dat ik twee posten van je samenvoeg hoor....we vertellen je steeds hoe dat moet maar het lijkt niet aan te slaan......wellicht even de helpfiles lezen terwijl je wacht op hulp????

Edit: het was bovendien het tweede topic al in een uur.....

ja maar sorry ik dag dat hij verkeerd zat

Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik heb een savegame gedownlaod ik heb dirt 2 bij documenten my games neergezet en dan moet ik nog xlive of ergerns neer zetten gebruikes naam, appdata maar ik zie geen appdata staan help wand ik moet dit snel weten. info mijn pc: packard bell windows 7 x64 nedelans home premium

hier foto

AppData is een verborgen map. Je moet naar Configuratiescherm gaan en selecteer "Vormgeving en persoonlijke instellingen". Klik daarna op Mapopties. Klik in Verborgen bestanden en mappen op "Verborgen bestanden en mappen weergeven" en klik daarna op toepassen. Nu kan je naar de AppData map!

Link to comment
Delen op andere websites

hoi ik heb een savegame gedownlaod ik heb dirt 2 bij documenten my games neergezet en dan moet ik nog xlive of ergerns neer zetten gebruikes naam, appdata maar ik zie geen appdata staan help wand ik moet dit snel weten. info mijn pc: packard bell windows 7 x64 nedelans home premium

hier foto

AppData is een verborgen map. Je moet naar Configuratiescherm gaan en selecteer "Vormgeving en persoonlijke instellingen". Klik daarna op Mapopties. Klik in Verborgen bestanden en mappen op "Verborgen bestanden en mappen weergeven" en klik daarna op toepassen. Nu kan je naar de AppData map!

thanks man kan ik lekker spelen echt bedankt ^_^ ^_^ :tu: :tu: :tu: :tu: :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...