Jump to content

[Stelling] Ik ga Max Payne 3 kopen!


Fiegel5

Recommended Posts

Ik denk van wel, na het zien van de laatste video ben ik er toch wel van overtuigd dat het een epische game gaat worden. Heb 1 een en 2 niet heel fanatiek gespeeld in het verleden maar vond dat Bullet Time altijd wel een leuk element in de serie. Van het verhaal heb ik echter nog nooit wat van begrepen, maar misschien kwam dat wel omdat ik vroeger nog niet veel van videogames snapte. Eigenlijk heb ik meer zin in GTA V maar helaas laat die nog even op zich wachten. Maar goed, MP3 zal ons nog doen verbazen, en gezien de Screens en Video´s wordt dit weer een top game van Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Het antwoord is nee, jammer genoeg. Binnen nu en een half jaar ga ik een goede auto proberen te vinden om op te knappen, waar geld in gaat zitten. Dus geld aan games besteden zal moeilijk worden, de enige games die er de komende tijd bij komen zijn GTA V en Black Ops 2. Er komt ook niet zo heel veel uit dit jaar, 2012 word echt een tussen jaar. En 2013 word een knaljaar, net toen 2010 een rustig jaar was. Om het jaar een goed gamejaar is genoeg voor mij, dit jaar kan ik weer de games uit spelen waar ik nog geen tijd voor hebt gehad eind vorig jaar. Zoals RAGE en Gears of War 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga MP3 zeker aanschaffen. Het ziet er zo gelikt uit, dat gaat 'm wel worden hoor. Het feit dat ie nu pas in mei uitkomt zie ik maar als een voordeel, nu heb ik wat meer tijd voor andere games als Alan Wake en The Saboteur, die ik een beetje heb verwaarloosd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik ga hem wel halen maar niet meteen op de release wel een maand later ofzo ik denk ook meer omdat het een R* game is dat ik hem ga kopen. vorige delen heb ik wel gespeeld maar niet meer dan de eerste missie :$ ben benieuwd wat deze keer R* gaat brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker niet. De hele sfeer van de vorige Max Payne games is weg. Ik vond het al jammer dat het zo veranderde in Max Payne 2 en nu komen ze met dit? En als ze op een compleet andere stijl over gaan heb ik daar absoluut geen probleem mee als de gameplay maar erg solide is, maar zonder bullet time lijkt dit ook weer op de zoveelste 3rd person shooter. Als er niet Max Payne op de cover had gestaan zou ik niet geïnteresseerd zijn geweest in het spel, en dan vind ik het ook zeker niet waard om het spel te kopen. Heel erg jammer, ik had er veel van verwacht.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...