Jump to content

Favoriete series


Wesley

Recommended Posts

Ik ben wel eens benieuwd naar jullie favoriete series! Ik ben namelijk een echte serie-verslaafde en ik kijk ook behoorlijk wat series af. Ik ben zo nu en dan wel eens opzoek naar iets nieuws en ik ben vast en zeker niet de enige die eens wat anders zoekt.

Hier is mijn top 10 van favoriete series:

1, Band of Brothers (is misschien een minieserie, maar toch past 'ie hier thuis!);

2, Dexter;

3, The Walking Dead;

4, Breaking Bad;

5, The Pacific (ook miniserie);

6, Generation Kill;

7, NCIS;

8, 24;

9, Bones;

10, The Inbetweeners!

Ben benieuwd naar jullie lijstje! Tevens mag je hier ook discussiëren en praten over series! Zie het als een algemene serie-topic :D! Have Fun!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    23

  • Jimmiefitz

    8

  • Guardian1980

    7

  • Scarface92

    6

Series bekijk ik erg veel, met name comedy's. Houd wel van lachen! Ik zet ze verder niet in een bepaalde volgorde, dat vind ik gewoon te moeilijk om te bepalen.

  • NCIS
  • Chuck
  • The King Of Queens
  • Everybody Loves Raymond
  • Melissa & Joey
  • That 70's Show
  • 24
  • Numb3rs
  • The Big Bang Theory
  • Family Guy
  • South Park
  • How I Met Your Mother
  • Two And A Half Men
  • The Office US

Zijn er ongetwijfeld meer, maar kan daar nu even niet opkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn niet echt series die ik volg. Vroeger had ik dat wel met Duitse crimi's, zoals Derrick, Der Alte en dergelijken, die keek ik allemaal. Tegenwoordig is het meer de vraag wat ik tijdens het zappen tegenkom. The Big Bang Theory vind ik wel leuk, maar verder is er niet iets waar ik naar uit kijk. Ik kijk liever naar programma's als DWDD of WIDM. Amerikaanse en Nederlandse politieseries vermijd ik ook, maar dat komt omdat ik ze volledig onrealistisch vind, risico van het vak vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk kijk ik teveel series, maar gelukkig ben ik op dit moment met al 'mijn' series bij, en heb ik dus geen achterstanden die ik moet inhalen. Het is slechts een kwestie van wekelijks bijhouden. Dat gaat dan om de volgende series:

  • Californication
  • The Big Bang Theory
  • Family Guy
  • How I Met Your Mother
  • Two And A Half Men
  • Dexter

De laatste paar weken heb ik alle seizoenen Dexter gekeken, en dat is op het moment dan ook de serie waarbij ik het meeste uitkijk naar nieuwe afleveringen. Wat dat betreft had ik beter na seizoen 5 even kunnen stoppen, want toen was iedereen blij en vrolijk en was er niets aan de hand. Nu, na seizoen 6, móet ik echt weten hoe 't verder gaat...

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste paar weken heb ik alle seizoenen Dexter gekeken, en dat is op het moment dan ook de serie waarbij ik het meeste uitkijk naar nieuwe afleveringen. Wat dat betreft had ik beter na seizoen 5 even kunnen stoppen, want toen was iedereen blij en vrolijk en was er niets aan de hand. Nu, na seizoen 6, móet ik echt weten hoe 't verder gaat...

Haha ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar season 7 en 8 van Dexter (komt in zomer 2012 waarschijnlijk!), het zal wel een hele flinke draai moeten krijgen omdat de laatste 3 seasons wel aardig 'zielig' waren. Ben ook erg nieuwsgierig wat er met Cody, Astor en Harrison gaat gebeuren!

Ik wil ook echt weten hoe dit nou verder gaat in season 7! Can't wait!

Link to comment
Delen op andere websites

1.Breaking Bad

2.Tour of Duty

3.The Inbetweeners

4.Band of Brothers

5.2 and a half man

6.My Name Is Earl

7.Dexter

8.That 70's show

9.Family Guy

10.The Dudesons The Big Bang Theory

4 van de 10 serieus uit jou lijst zitten er ook bij mij in Wesley. 0_0

EDIT@ Hoe kon ik The Big Bang Theory nou vergeten...

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favoriete series (willekeurige volgorde):

- Family Guy

- South Park

- Futurama

- Scrubs

- Melissa & Joey

- That 70's Show

- Glee

- Little House on the Praire

- Operation Repo: Payback Time!

- Flodder (hoewel ik alle afleveringen onderhand wel gezien heb, en er geen nieuwe meer worden gemaakt)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk niet echt iets "standaard". Heb weer een poos GTST gevolgd; simpelweg omdat het hersenloos is en je even een half uurtje uit de realiteit bent. Niet dat mijn realiteit zo erg is, maar wel erg druk, waardoor iets hersenloos wel leuk is. Ik kijk wel graag naar misdaadseries, maar daar neem ik niet altijd de tijd voor. Cold case vind ik heel leuk, evenals Lie to me, Numb3rs, Without a trace, Criminal minds... Verder kijk ik ook wel Bones, NCIS, Law & Order, CSI's, en nog meer. Maar het is allemaal als het even uitkomt, en daardoor zie ik mss gemiddeld 1 zo'n misdaadserie per week. Vind het wel leuk, maar neem er de tijd gewoon niet voor.

En ja, ik kijk ook graag naar de wat meer chick-series: Mc Leods Daughters, Charmed, Gossip Girl, One Tree hill...

Dus kortom: ik vind veel leuk om te kijken, er is ook vrijwel altijd wel iets op tv, maar ik kijk haast nooit tv. Soms MOET ik echt een avondje rust nemen en mezelf op de bank settlen en lekker wat van die series kijken, maar helaas is dat nog niet voorgekomen in 2012.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Lijstje:

the king of queens

family guy

CSI (miami LA etc.)

Operation repo: Payback time

law & order

The simpsons

Scrubs

Criminal minds

Cold case

futurama (geniaal!!)

dit is alles wat ik zo beetje volg :)

ik ben My name is earl vergeten :puh:

Bewerkt: door Cheers.
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Lijst;

  • Wie is De Mol (Kijk ik al zo'n 4/5 jaar elke aflevering.)
  • Cold Case
  • Criminal Minds
  • CSI New York
  • CSI Miami
  • Alle Law & Order's
  • South Park
  • Scrubs
  • Family Guy
  • Top Gear

En voor de rest kijk ik af en toe nog een film, als die op de TV komt voor de rest kijk ik niks..

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

3.The Inbetweeners

The Inbetweeners is inderdaad echt een geweldige serie, jammer genoeg hebben de hoofdrol spelers gezegd dat ze zichzelf te oud vonden voor de serie, zodoende komt er helaas geen season 4 :( Ergens in dit jaar begint er wel weer een nieuwe serie, bijna hetzelfde concept als The Inbetweeners maar dan in Amerika. Vraag me eerlijk gezegd wel af of ze dat soort humor een beetje kunnen rechtzetten, gezien er in The Inbetweeners echt typische Britse humor voorkomt. Ben erg benieuwd naar die nieuwe serie in elk geval!

P.S. Dat je 'The Big Bang Theory' op #10 zet :O

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...