Jump to content

Favoriete series


Wesley

Recommended Posts

Ik ben net begonnen aan The Walking Dead. Het zombie genre is wel wat uitgekauwd inmiddels, maar verbazend genoeg is het een erg leuke serie. :Y

Ben ik helemaal met je eens, het is een fantastische serie. Maar vindt je hem niet een beetje sloom, dat veel scènes erg langzaam gaan er iets te lang duren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    23

  • Jimmiefitz

    8

  • Guardian1980

    7

  • Scarface92

    6

Ik ben net begonnen aan The Walking Dead. Het zombie genre is wel wat uitgekauwd inmiddels, maar verbazend genoeg is het een erg leuke serie. :Y

Ben ik helemaal met je eens, het is een fantastische serie. Maar vindt je hem niet een beetje sloom, dat veel scènes erg langzaam gaan er iets te lang duren?

De huidige setting duurt maar en duurt maar, inderdaad. De eerste afleveringen van de serie hadden wat dat betreft meer spektakel, maar het stoort me vooralsnog niet echt gelukkig. :) Het concept blijf ik interessant vinden.

Inmiddels ben ik ook begonnen aan Boardwalk Empire. Wat een goede serie is dat, waarom ben ik daar niet eerder aan begonnen? *Zich voor het hoofd slaat*

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen Boarwalk Empire kijken, nu! :sigaar:

Wat The Walking Dead betreft. Het begin van de serie was vrij sterk en goed neergezet. Iedereen die zombies ook maar een beetje interessant vindt had dan ook hoge verwachtingen van de serie en het verhaal eromheen denk ik. Ondanks dat het verhaal wat zwakker wordt naarmate de serie vordert en er naar mijn mening onlogische beslissingen e.d. worden genomen, blijf ik (zoals Matthijs al zei) het concept wel interessant genoeg vinden. Ik blijf uiteraard kijken en kijk dan ook uit naar een nieuw avontuur die hopelijk wat meer spanning en sensatie met zich meebrengt. Er liggen veel dingen open tussen de personages in de serie. Ik ben benieuwd op welke wijze deze gevuld gaan worden en hoe dat afloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds gisteren weer een nieuwe episode online van The Walking Dead, ik moet toegeven dat ik nu echt merk dat er een draai in het verhaal komt. Iedereen begint te keren tegen Shane, o.a. ook Rick. Ben benieuwd naar de volgende episode.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Californication
  • The Big Bang Theory
  • Family Guy
  • How I Met Your Mother
  • Two And A Half Men
  • Dexter

In de afgelopen maand toch nog maar weer met een nieuwe serie gestart: Breaking Bad. Ook echt één van de betere series die ik heb gezien en eigenlijk ook de enige waarbij ik nog geen zwak seizoen heb gezien. Het blijft boeien, het verhaal blijft goed.

Alleen, ik ben al bijna bij met alle afleveringen, dus dan moet ik weer een nieuwe hebben. Dat gaat waarschijnlijk Game of Thrones worden...kunnen jullie me die aanraden?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zeker een aanrader, het heeft wel een beetje fantasy in zich, dus daar moet je wel van houden. Verder zijn de acteurs erg goed en het verhaal idem dito. Ik vind het verhaal erg goed, omdat je weinig clichés hebt. Bij sommige series kan je het gewoon zelf invullen, maar hier zit je er toch naast, of ze laten het nog even liggen. Ook mooie muziek trouwens. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Californication
  • The Big Bang Theory
  • Family Guy
  • How I Met Your Mother
  • Two And A Half Men
  • Dexter

In de afgelopen maand toch nog maar weer met een nieuwe serie gestart: Breaking Bad. Ook echt één van de betere series die ik heb gezien en eigenlijk ook de enige waarbij ik nog geen zwak seizoen heb gezien. Het blijft boeien, het verhaal blijft goed.

Alleen, ik ben al bijna bij met alle afleveringen, dus dan moet ik weer een nieuwe hebben. Dat gaat waarschijnlijk Game of Thrones worden...kunnen jullie me die aanraden?

Ik heb game of Thrones nog nooit echt gekeken, het ziet er wel heel erg mooi uit, maar dat zijn vrijwel alle series van HBO. Zoals ik zie hou je wel een beetje van spanning, actie en humoristische series. Als ik jou was zou ik dan echt eens beginnen met 'The Walking Dead', dat is echt een fantastische serie! TWD is een serie vol spanning en het is een fantastisch verhaal! Zeker de moeite waard om te zien. Season 2 is iets minder sterk, maar dat wordt in de episodes die nu net uitkomen weer helemaal goed gemaakt denk ik!

Mocht je graag humoristische series kijken, dan zou ik toch echt beginnen met The Inbetweeners. 4 snotneuzen op de middelbare school, die vrijwel aan het afstuderen zijn en allerlei dingen beleven. Ook zekerweten de moeite waard om te zien!

Oh voor tussendoortje, zou je ook Band of Brothers, The Pacific of Generation Kill kunnen kijken. Zijn alle drie miniseries van HBO. Vooral Band of Brothers is een kanon van een miniserie, beste beelden op TV van een serie/film ooit vind ik!

Denk dat je nu wel even genoeg om te kijken hebt, hehe :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...