Jump to content

[GAME] Smartphone Competition - Reactietopic


Kloep

Recommended Posts

  • Reacties 233
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    70

  • MegaPilot

    32

  • thebig

    19

  • End Of The Riot

    16

Je moet een screen plaatsen, maar hoe wou jij dan dat wij dit doen? Bij iOS zou je hem moeten jailbreaken, dat weet ik wel, maar is daar wel een "legale" app voor bij Android?

Home Knop + uitknop drukken. En je screen komt in je gallerij te staan :sigaar:

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Moet je hem bij iOS jailbreaken om een screen te maken? Mijn IPod Touch is niet gejailbreaked en ik kan wel gewoon een screen maken.

Bij mijn telefoon (Samsung Galaxy S2) werkt het screen maken ook gewoon prima. Misschien werkt het bij jou telefoon anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Jailbreaken is niet nodig nee. Foto maken met behulp van sluimerknop + homeknop indrukken (zoals Shotyoudie al zegt) kan daarnaast al vanaf iOS 2. ;)

Maar ik doe trouwens wel mee. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Had op internet inderdaad al gelezen dat het voor iOS in de basis software zit. Dat wil dus zeggen, als het goed is zou iedereen dit moeten kunnen doen.

Voor Android is dit echter een ander verhaal. LG toestellen kunnen dit wel, Samsung kennelijk ook, maar schijnbaar moet de maker van de telefoon dit zelf in de software implementeren.

Conclusie; iOS kan het, Android soms.

Ben nu aan het kijken voor apps, maar kennelijk moet óf je toestel geroot zijn, óf er voor betalen (soms zelfs allebei), of het werkt gewoon crap.

Link to comment
Delen op andere websites

Ai, dit had nou een contest geweest waar ik héél graag aan mee had gedaan.. Helaas heb ik geen Android of iOS, maar Windows Phone. Aangezien de Marketplace van Windows Phone niet alle apps heeft die Android en iOS wel hebben, ben ik bang dat ik niet mee kan doen. Leuk idee in ieder geval! Succes met organiseren Kloep. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan wel eens kijken of de games die we gaan doen ook beschikbaar zijn in de marketplace. Je hoort het nog op tijd van me of dit mogelijk is. :)

Edit: Helaas, slechts 1 van de 4 games is beschikbaar. In een eventuele volgende editie kan ik er wel rekening mee houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wordt elke week opnieuw bekend gemaakt worden. Komende zaterdag wordt dus het eerste spel bekend gemaakt inclusief downloadlink. Vanaf dat moment kun je je scores per PB opsturen. Verdere instructies vind je zaterdag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...