Jump to content

Snel geld verdienen


Scarface92

Recommended Posts

Hallo,

Ik kan de laatste missie niet spelen omdat ik te weinig geld heb. Weet iemand hoe ik op een snelle manier geld kan verdienen? Heb eigenlijk geen zin om zijmissies te doen (zoals Paramedic etc.) omdat dat naar mijn mening te lang duurt. Iemand enig idee?

Alvast bedankt voor de tips.

Link to comment
Delen op andere websites

Securicars inleveren. Je kan van die securicars inleveren bij de haven. Voor de eerste krijg je 50.000. Voor de tweede krijg je 45.000 en voor de derde 40.000 enz...

Een andere manier om snel geld te krijgen is door met een tank op andere tanks in te beuken. Dus probeer bij een zes ster wanted level in een tank te komen en blijf doorrammen op andere tanks.

Unique Stunt Jumps doen. Volgens miij kreeg je in GTA III bij de eerste stunt 5.000. Bij de tweede 10.000 en bij de derde 15.000 enzz...

Hier kan je nog een kaartje vinden met de stunts en een korte beschrijving.

http://nl.wikigta.or...Jumps_(GTA_III)

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Te weinig geld? Knap dat je dat voor elkaar krijgt in GTA III: je krijgt overal bakken met geld voor :puh:

Maar één van de snelste manieren om geld te verdienen is het voltooien van de Unique Stunts. De eerste levert nog niet zo gek veel op, maar daarna neemt het per stunt hard toe. De eerste geeft je 5000 dollar, de tweede 10.000, de derde 15.000, enzovoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kan doen is simpel weg mensen vermoorden en auto's beschieten, als je net te weinig geld hebt kan dit helpen. Zo lang zal het dan niet meer duren tot je het geld voor Catalina hebt.

Je kan ook ambulance/politie/brandweer missies enz doen en na 5 leveltjes stoppen om het niet moeilijk te maken, en dan elke keer die eerste 5 levels opnieuw spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Te weinig geld? Knap dat je dat voor elkaar krijgt in GTA III: je krijgt overal bakken met geld voor :puh:

Had net iets teveel aan wapens gespendeerd. :puh:

Maar goed, het is gelukt dankzij de Unique Stunt Jumps die inderdaad veel geld opleveren. Nogmaals bedankt allemaal!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat doe je goed dan :puh: hahaha.

Volgens mij krijg je bij Import/Export ook een bepaald geld bedrag bij elk ingeleverd voertuig. Weet alleen niet helemaal zeker of dat bij GTA III ook het geval is, maar ik dacht van wel. Excuse me if I'm wrong. Import/Export bevindt zich op drie verschillende plekken: 1 Hijskraan bij vrachtschip Portland Docks (Emergency Vehicles), 2: Loods in het noordelijke gedeelte van Portland Docks, 3: Pike Creek, Shoreside Vale. Als het goed is hangen er lijsten met voertuigen die je moet afleveren. Lijsten en spawnplaatsen zijn o.a. te vinden op WikiGTA <-- Klik!

Nogmaals, ik weet niet helemaal zeker of je hier ook geld voor krijgt, ik heb GTA III lang niet meer gespeeld.

Maar er zijn genoeg manieren om snel veel geld te verdienen.

Succes ermee! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...