Jump to content

[Discussie] Dieren


Scarface92

Recommended Posts

Laat de PETA lekker.. Wat zeggen dan van games zoals Far Cry bijvoorbeeld? Beetje opgeblazen.. Alsof het veel voor gaat komen dat je een dier gaat vermoorden.. Ik doe het althans niet, wel in missies als het nodig etc. voor achievement of om te kijken wat je er mee kan en dan heb ik het wel gezien.. Mooie toevoeging wel hoor voor het realisme maar voel me er niet betrokken bij :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    9

  • SpacyColours

    7

  • Scarface92

    6

  • Maarten11

    6

Ja! Weerloze oma's platrijden! Dat mag en is gieren, maar horen ze dat er een stinkhond ook dood kan gaan dan is het niet goed? Doe normaal man, ziek in je hoofd? Serieus dat koop je GTA V niet en adopteer was van die beesten. Weet wel dat ik een complicatie ga maken van alle honden die ik dood ga maken :)En jagen in het bos is dat ook erg of gaat het hier echt om dat gejank over honden. Ik snap sowieso niet wat je met zo'n beest moet (haar uitval, wild, de meeste lelijk en ze ruiken niet bepaald lekker).

Link to comment
Delen op andere websites

Ja! Weerloze oma's platrijden! Dat mag en is gieren, maar horen ze dat er een stinkhond ook dood kan gaan dan is het niet goed? Doe normaal man, ziek in je hoofd? Serieus dat koop je GTA V niet en adopteer was van die beesten. Weet wel dat ik een complicatie ga maken van alle honden die ik dood ga maken :)En jagen in het bos is dat ook erg of gaat het hier echt om dat gejank over honden. Ik snap sowieso niet wat je met zo'n beest moet (haar uitval, wild, de meeste lelijk en ze ruiken niet bepaald lekker).

ben jij een hondenhater??

mijn chinese sterrenbeeld is hond

plus ik heb honden die niet stinken(meestal niet)

kortharig dus haaruitval valt reuze mee

en tja wild dat heb jezelf in de handen je moet je hond wel opvoeden uiteraard

en of mn hond lelijk is tja daar zijn de meningen over verdeelt ikzelf vind van niet

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten veel dieren in GTA V. Binnenkort komt de pagina op WikiGTA online. Het betreft onder andere Coyote's, vogels, vissen, haaien, honden, herten, koeien, stieren en een gek beest dat voor m'n auto kwam. Geen idee wat dat was, haha. Of er meer in de game zitten weet ik nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de dierenwinkel, Animal Ark (in Blaine County), niet vinden. Heeft iemand 'm al gevonden?

Ja, ik heb `m. hij ligt net op `t zuidelijke randje van de grand senora desert,een stuk ten westen van de LCS. maar het is niks bijzonders volgens mij

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...