Jump to content

[Discussie] Dieren


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    9

  • SpacyColours

    7

  • Scarface92

    6

  • Maarten11

    6

Ik hoef geen katten dood te rijden.
Je hoeft ook niets in GTA, alles mag en kan, maar het hoeft niet als je het niet wil. :D

Dat is waar, alhoewel als er constant katten over straat rennen, lijkt het me nog knap lastig om er niet per ongeluk één dood te rijden (eventuele achievement?) - tenzij je als een gentleman rijdt, maar daar is GTA niet voor bedoeld natuurlijk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat dieren moeten kunnen, niet dat ze moeten maar dat ik het wel een stap achteruit zou vinden als ze er niet in zouden komen. Zoals Nandro al zegt hoef je hier helemaal geen discussie over te hebben. Waarom zou je door dieren te schieten in Gta, die alleen maar uit enen en nullen bestaan, een idee krijgen om het echt te proberen..

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

The sims 3: Grand theft auto. (uitbreidings pakket)

Maar ontopic:

Als je in gta mensen dood kunt schieten, waarom dan ook geen dieren?

Ik zie geen enkele organisatie kabaal maken als er een schietspel op de markt komt, maar als er dieren in zitten oei oei oei.

Ik vind dat R* het gewoon zelf uit moet zoeken, Voormij is er in iedergeval geen reden als er dieren in zitten om dan V niet te kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag je geen dieren dood schieten? slaat nergens op? in RDR kan dat wel (ik schoot alleen beren dood), waarom zou het dan niet in GTA mogen?

in Red Dead Redemption had het nog een toevoeging, je kon echt jagen en de spullen ( skins etc.) doorverkopen enz. Aangezien GTA V waarschijnlijk rond nu afspeelt zou dit dus niet echt logisch zijn, aangezien volgens mij je alleen nog maar kan jagen als sport ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben van mening dat als er dieren in GTA V zitten dat ze er gewoon inzitten en niet enkel via 'jagen', het zou gewoon bijdragen aan de sfeer van de natuur.

Net zoals dat deze doen in RDR, het gevoel om in Tal Trees rond te draven met je paard... wetende dat er elk moment een beer kan opduiken, prachtige sfeer gewoon :)

Maar uiteraard zouden er dan ook enkele gedomesticeerde dieren zoals honden moeten zijn, of duiven die echt rondvliegen in de stad, dat soort dieren. Zodat ze bijdragen aan de sfeer van de omgeving ^^

Link to comment
Delen op andere websites

The sims 3: Grand theft auto. (uitbreidings pakket)

Maar ontopic:

Als je in gta mensen dood kunt schieten, waarom dan ook geen dieren?

Ik zie geen enkele organisatie kabaal maken als er een schietspel op de markt komt, maar als er dieren in zitten oei oei oei.

Ik vind dat R* het gewoon zelf uit moet zoeken, Voormij is er in iedergeval geen reden als er dieren in zitten om dan V niet te kopen.

Zolang je niet aan de partijd PvdD denkt, zullen er niet zoveel organisaties zijn die zich hierom druk gaan maken, haha :puh:

Ontopic:

Ik vind dat dieren gewoon moeten kunnen. Het lijkt mij dat als je eens een hond doodschiet, dat de lol er dan van het hondenschieten ook wel af is. Schiet dan liever peds dood in GTA :puh:

Honden, katten en vogels mogen er van mij best in. Dan is het ook leuk als er soms een hond achter een kat aan zit, of juist een kat achter een hond aan... Misschien zijn vee ook nog een idee voor op het platteland; Koeien, paarden, schapen enz.

Ik zal er geen problemen mee hebben als er dieren in GTA V komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Dieren, op zich leuk.

Aan de andere kant, wat voegt het toe. Ok, realisme, maar ik vind andere dingen veel belangrijker. Een beter AI voor de politie bv. In IV vuur je een schot af, en je krijgt meestal een wanted level. Niet echt logisch, want hoe weet oom agent dat ik het was die een schot afvuurde?

Jagen, doodrijden, dat is niet te voorkomen als er dieren zijn. Mssichien beperken ze zich tot vogels, die vliegen, en gewoon niet reageren op neerschieten, alsof het mis is.

Politiehonden is machtig interessant. Maakt het wel lastiger om te ontkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dieren, op zich leuk.

Aan de andere kant, wat voegt het toe. Ok, realisme, maar ik vind andere dingen veel belangrijker. Een beter AI voor de politie bv. In IV vuur je een schot af, en je krijgt meestal een wanted level. Niet echt logisch, want hoe weet oom agent dat ik het was die een schot afvuurde?

Jagen, doodrijden, dat is niet te voorkomen als er dieren zijn. Mssichien beperken ze zich tot vogels, die vliegen, en gewoon niet reageren op neerschieten, alsof het mis is.

Politiehonden is machtig interessant. Maakt het wel lastiger om te ontkomen.

Omstanders hebben jouw zien schieten en bellen vervolgens de politie, dus op zich wel logisch dat de politie gelijk achter je aanzit.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen zeggen nog steeds dat dieren een stap te ver is, ik snap die mensen echt niet, het wel moreel vinden mensen te vermoorden op gruwlijke wijzen maar dieren NEE DAS SLECHT ENZO, beetje raar imho.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...