Jump to content

[Discussie] Dieren


Scarface92

Recommended Posts

Eerlijkgezegd denk ik dat er spellen zat zijn waar dieren kunnen vermoord worden, met of zonder bedoeling. Als R* dus dieren in GTA wil steken die je kan neerknallen, dan doen ze dat gewoon. Er zal altijd wel iemand zijn die in één of andere weg tegen iets in GTA is, dus zoiets kan er wel bij.

Bovendien zet het ook niet aan tot dieren vermoorden in het echt. Ik zou het niet over mijn hart krijgen een dier of mens iets kwaad te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    9

  • SpacyColours

    7

  • Scarface92

    6

  • Maarten11

    6

Haha, alsof ik een beetje hier in het bos met een M4 ga lopen en herten afschieten. Zou GTA zeker ook aanzetten tot het vermoorden van mensen. Als dat zo is, dan mogen een hoop populaire games verboden worden. Hoewel, Tommy Vercetti die een winkelcentrum over hoop schiet? Aka Tristan v.d. V? :puh: Maar er zijn meer games waarin je dieren moet doden, en die zijn blijkbaar ook niet verboden. Dus waarom GTA wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou niet weten waarom ze geen dieren in GTA V zouden zetten. In red dead redemption liep het ook vol met dieren die je kon vermoorden. Je kon ook zelfs hun huid eraf snijden. Ok, In die tijd was het dan misschien wel logischer dat er gejaagd werd, maar in deze tijden is het toch ook realistisch dat je blaffende honden achter hekken ziet springen of dat je zwerfkatten ziet zoeken naar voedsel bij vuilnisbakken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In RDR zaten ook dieren, dit laat zien dat Rockstar dieren in hun games 'durven' te stoppen en ik denk dus ook dat ze in V komen. ( maar ik denk alleen honden en mischien katten)

Link to comment
Delen op andere websites

In RDR zaten ook dieren, dit laat zien dat Rockstar dieren in hun games 'durven' te stoppen en ik denk dus ook dat ze in V komen. ( maar ik denk alleen honden en mischien katten)

Maar, Red Dead Redemption speelt zich af in een tijdperk waar het jagen op dieren bij één van de levensbehoeftes behoorde. Iets makkelijker dus om dieren in een game te stoppen die je ook daadwerkelijk kunt doden. Maar goed, ik denk dat Rockstar die PETA volkomen negeert en zich er niets van aantrekt om de game vervolgens nog realistischer en aantrekkelijker te maken.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Dus? Honden komen toch dagelijks voor in het openbaar? Anders zouden er ook geen burgers rondlopen, want ja? Wie vermoort er nou mensen op straat?

Je snapt mijn punt niet helemaal, de dierenrechten organisatie PETA zou hier nog wel eens kritiek op kunnen leveren, dit hebben ze al eens eerder geflikt. Niet dat het veel zal uitmaken maar het gaat meer om het principe.

Link to comment
Delen op andere websites

Principes en taboe's zijn er om verbroken te worden, dieren in GTA V dus! Nu ja, de kans dat er daadwerkelijk dieren (of veel dieren) in zullen zitten is wel te betwijfelen maar ik plijt voor dieren in V ;3

(zoals je zegt, wat maakt het nu uit dat PETA het schandalig zou vinden :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

MADD (Mothers Against Drunk Driving) vonden het ook niet goed dat je dronken kon worden en dan kon autorijden. Trok R* zich daar iets van aan? Natuurlijk niet. Waarom zouden ze PETA dus wel gehoor geven? Ik wil irritante honden om kapot te schieten!

Link to comment
Delen op andere websites

Dus? Honden komen toch dagelijks voor in het openbaar? Anders zouden er ook geen burgers rondlopen, want ja? Wie vermoort er nou mensen op straat?

Je snapt mijn punt niet helemaal, de dierenrechten organisatie PETA zou hier nog wel eens kritiek op kunnen leveren, dit hebben ze al eens eerder geflikt. Niet dat het veel zal uitmaken maar het gaat meer om het principe.

Ik reageerde op jou eerste twee zinnen, niet de laatste. Ik had het over tijdperken etc. Niet over PETA.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel mooi zijn als de politie achter je aan zit en dat dan een hond begint te blaffen en de politie meteen weet waar je bent, maar het kan natuurlijk ook andersom dat het gebeurd bij criminelen die je achterna zit etc. :tu:

In de trailer van GTA v zag je tijdens een achtervolging ook al een hond tegen zijn kooi opspringen en blaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...