Jump to content

[Discussie] Dieren


Scarface92

Recommended Posts

Als je toevallig een kind kan krijgen in het spel kan je met dat kind ( als dat geboren is ) kan je misschien ermee naar de dierentuin :puh:

Ja..nee niet echt, haha.

Sims much?

Sims much? Ik heb geen idee :puh:

Wat misschien al bekend is dat het alleen Los Santos is met zijn platteland en dat SF en LV er niet meer bij zullen komen..

Dat is erg jammer maarja..

Een leuk idee is als je buiten de wijken bent van Los Santos dat je op het platteland boerderijen tegenkomt, paarden, varkens, koeien, schapen en honden.

Het is ook leuk dat je misschien een strontkar tegen kan komen met tractor.

Wat in GTA San Andreas wel te zien is als je bijvoorbeeld naar een platteland dorp of wijk ging dat je tractoren tegen kon komen.

Wat ze in GTA V kunnen doen is de tractoren op het platteland een beter detail te geven, zou gaaf zijn.

Zoals al gezegd is dat je in het begin van de trailer kunt zien op het strand dat je een verloofd stel hand in hand ziet met een los lopende hond.

Als ze in Los Santos nou ook is dierentuinen en/of safari tochtjes kunnen organiseren zou heel gaaf zijn voor de nieuwe game. :eten:

Maarja we kunnen er over blijven praten maar het is toch gewoon afwachten, we kunnen het niet anders doen :duh:

Verder ben ik erg benieuwd wat ze er van zullen maken :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 178
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    9

  • SpacyColours

    7

  • Scarface92

    6

  • Maarten11

    6

Het zou wel mooi zijn als ze dieren in GTA zullen doen. Dat verhoogt het realisme. Vooral als je bedenkt dat minstens een kwart van de wereldbevolking een huisdier heeft. Plus zo'n grote stad als LS (LA) is ook wel een plek voor zwerfhonden/katten. Vooral in de achterbuurtjes en kleine donkere steegjes. En het lijkt me ook sterk dat als je door een natuurgebied rijdt, dat je dan helemaal geen wild tegen komt, herten dus ofzo. Of dat een optocht eenden de weg over probeert te steken :puh: en dat je dan van die mensen keihard ziet remmen en uitwijken tegen een boom om die eenden niet te pletten :puh: En koeien, paarden en schapen in de weilanden. Dat lijkt me wel wat opzich. Maar aan de andere kant zou ik het ook niet heel erg missen als het er niet was.

Het is ook wel leuk idd als de politie bij een bepaald wanted level honden gaat inzetten, om ontsnappen nog moeilijker te maken. Zelf honden adopteren lijkt me ook wel wat, zodat je je huis beter kunt beveiligen. En als er weer iets als Burglary submissies komen, dan zou het ook wel realistisch zijn als je in sommige huizen honden zult tegenkomen. En dan moet je maken dat je weg komt :puh: haha.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik denk wel dat er in ieder geval dieren in cutscenes zullen komen. Want dat is te zien in de trailer. Maar of er ook dieren in de stad/platteland rondlopen? Lijkt mij alleen maar extra werk, en daar boven op ook nog eens extra risico's van al die dierenbeschermingsorganisaties zoals PETA. Het zou natuurlijk wel leuk zijn, maar honden doodrijden met een hummer gaat denk ik toch net iets te ver. Dat schiet bij de media zo in het verkeerde keelgat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het niet zo moeilijk is om ook dieren in de stad zelf te krijgen, ze gedragen zich immers ongeveer hetzelfde als pedestrians. Tenzij ze in staat zijn ook op dingen te klimmen (dat kan ik mij wel voorstellen bij zwerfkatten), dan ligt het misschien ietwat moeilijker.

En ik denk dat R* zich niets gaat aantrekken van PETA, er zijn al genoeg andere games uitgekomen waar je dieren kon afslachten, al dan niet met een doel. Zoals ik al zei: er klagen ook veel organisaties over het geweld in games, maar daarom zitten er nog niet geen wapens in GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het niet zo moeilijk is om ook dieren in de stad zelf te krijgen, ze gedragen zich immers ongeveer hetzelfde als pedestrians. Tenzij ze in staat zijn ook op dingen te klimmen (dat kan ik mij wel voorstellen bij zwerfkatten), dan ligt het misschien ietwat moeilijker.

En ik denk dat R* zich niets gaat aantrekken van PETA, er zijn al genoeg andere games uitgekomen waar je dieren kon afslachten, al dan niet met een doel. Zoals ik al zei: er klagen ook veel organisaties over het geweld in games, maar daarom zitten er nog niet geen wapens in GTA.

Maar wat zou het toevoegen aan GTA? Want als het er gewoon in zit zonder reden, dan zoeken mensen er een reden achter. En dat wordt dan iets van "ANIMAL MURDER SIMULATOROMFGWTFBBQ!!!!111!!!!1!!!!11!!" Want er valt altijd wel wat te klagen, en als je (onschuldige) dieren kan vermoorden, dan heb je ook nog eens de hele niet-gamende samenleving tegen je. Want pixels die op dieren lijken doodschieten met pixels die op geweren lijken mag natuurlijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze dieren in het spel doen. Ik doe er toch niks mee. Heb in Red Dead nog nooit ''zomaar'' een dier gedood. Alleen uit verdediging en als het moest, en als ik jaag. Maar zomaar hondje neer paffen of andere beesten en dan weer weg vindt ik helemaal niks. Paf altijd mensen neer. icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik denk dat je dieren zoals honden of andere huisdieren etc. niet kan doden.

Voor zover de wilde dieren gaan, als die er überhaupt in zitten, ik denk dat je ze wel neer kan schieten als ze jou ook aanvallen (Beren bijvoorbeeld) dan kan Rockstar nog effe met een lauwe smoes komen zoals: "Self-defense"

Ik denk dat Rockstar hier sowieso niet mee in de problemen gaat komen, die redden zich wel. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Heeft nu eigenlijk niemand het al opgemerkt?!

Wanneer het koppel over het strand loopt met de hond, zie je ook een vogel rondvliegen.

Later in de trailer aan de haven aan 51 seconde zie je weer 2 vogels.

En als ik het niet mis heb, hoor je soms ook dierengeluiden.

Luister maar eens tussen 30" en 32" (je hoort meeuwen op de achtergrond)

En bij het beeld van de bergbeklimmers hoor je gelijk fluitende vogels.

En kijk eens tussen de 59" en 1'. Aan de voorste, rechtse betonpijler zie je iets kleins vliegen.

(Heb nu ondertussen gemerkt dat het vuil is dat wegwaait)

Zijn er nog andere mensen die dit zien/horen?

Bewerkt: door chips
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...