Jump to content

[Discussie] Missies herspelen


Mestdagh11

Recommended Posts

Wat zouden jullie ervan vinden om zoals in the BOGT je missies op het einde van het spel opnieuw te kunnen spelen en te verbeteren? Dat vond ik echt een goeie vondst! Zalig om die gekke missies gwn opnieuw te kunnen spelen zonder het spel opnieuw te starten.

>>> Door VWO-er: Even afgesplitst, aangezien het weinig met traileranalyse te maken heeft.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    6

  • GrandTheftHaye

    4

  • Nissan

    3

  • thebig

    3

Ik ben wel voor missies opnieuw doen, maar niet dat je zoals bij TBOGT ook 100% moet halen door niet te missen, weinig schade op te lopen... Als je missie slaagt, dan is hij geslaagd, hoeveel schade je ook oploopt.

Na een paar keer naar dat plaatje kijken, zag ik inderdaad ook de hond bewegen.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het toch wel een lichte dwang om de missies dan opnieuw te spelen, maar goed

Normaal speel ik een gta pas 100 procent uit wanneer ik de storyline al een paar keer opnieuw heb gespeeld, maar daar ga ik geen zin in hebben als ik ook nog eens elke missie tot in het oneindige moet herspelen

Link to comment
Delen op andere websites

Lichte dwang? Denk jij dat ik maar dan ook één missie opnieuw heb gespeelt voor de 100%? :7

Ik speel nooit voor de 100%, maar puur om van het spel te genieten. Voor anderen die wel voor de 100% gaan moet je dan natuurlijk wel goede "zijmissie's" hebben waardoor het 100% halen nog wel leuk en uitdagend is. Door middel van herspeelbare missie's is dat deels wel gelukt, anderen kunnen het gewoon gebruiken om een missie te herpelen, maar voor de 100% is het wel nieuw. Wat ik dus probeer te zeggen: ik zie liever dergelijke optie's voor de 100% dan de zoveelste Stunt Jump, die zijn wel leuk, maar om ze allemaal af te gaan, nee... Missie's hebben elke een eigen uitdaging die uniek is, jumps zijn gewoon jumps end at opnieuw en opnieuw =3

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik vind het wel goed want om even over Saints row te hebben daar kun je alle missies gewoon opnieuw (in SR3 volgens mij niet)

en in TBOGT ook maar ik hoop niet dat ze die functie erin zetten van hoeveel % je missies hebt voltooid maar ik vind het ook niet super erg ofzo als het er wel in zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat die percentages er eerder waren om een beetje een moeilijkheidsgraad erop te borduren. Ik bedoel, Chinese Takeout is heel makkelijk als je gewoon iedereen vol lood knalt. Jezelf niet wegzetten als doelwit en 25 headshots moeten hebben maakt het een STUK moeilijker :*D.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Ik ben wel voor missies opnieuw doen, maar niet dat je zoals bij TBOGT ook 100% moet halen door niet te missen, weinig schade op te lopen... Als je missie slaagt, dan is hij geslaagd, hoeveel schade je ook oploopt.

Na een paar keer naar dat plaatje kijken, zag ik inderdaad ook de hond bewegen.

dat zie ik ook wel zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Deze functie mogen ze er van mij zeker in doen, het is altijd leuk om je favoriete missies over te kunnen. Helemaal nu je bij sommige missies van character kan verwisselen, dan kan je de missie namelijk op een andere manier uitspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heftige bump van , maar goeie discussie dus prima. Pas wel op met het bumpen van topics! knipoog.gif (d.w.z. het plaatsen van een reactie in topics waarvan de laatste reactie al aardig oud is, paar maanden bijvoorbeeld. Zorg dan altijd voor een reactie die echt iets toevoegt aan het onderwerp. Nieuwe input, visie, e.d. )

Ontopic:

Ik heb de feature nooit gebruikt om naar de 100% te werken (geen tijd/motivatie voor) maar qua gameplay vind ik het zeker wel wat toevoegen aan het spel. Je raakt er minder snel op uitgekeken als je "die ene gave missie" er zo weer even bij pakt, i.p.v. de storyline opnieuw door te moeten worstelen tot 3/4 deel om de missie te spelen.

Wellicht dat Rockstar gaat / kan gaan werken met chapters? Dus een hoofdstuk van bijvoorbeeld een missie of 5, die in reeks herspeelbaar zijn? Dan houdt je de charme van de verhaallijn wat mij betreft wat meer intact, en kan er toch nogmaals worden gespeeld, is het aardig toegankelijk om te doen.

Wat ook zou helpen is wanneer er een alternatief wordt geboden voor het herspelen van missies. Vaak is dit voor mij een bepaalde auto die alleen in die ene missie zit, die ik voor m'n savehouse wil hebben, of een bepaalde door Rockstar uitgewerkte "missie-only" feature die ik nog eens wil zien. Hangen aan een rijdende vrachtwaggel bijvoorbeeld, of een mooie glimmend rode Dundreary Regina besturen. Of de Skylift.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou dit echt heel graag willen! Zeker voor de Wiki is het makkelijk om nog iets te controleren. :puh: Daarnaast is het gewoon leuk om zelf je missies te kunnen kiezen, zonder dat je de gehele storyline opnieuw moet spelen of een savegame moet downloaden. Of nog even snel een cutscene bekijken omdat je er vanwege je enthousiasme te snel doorheen bent gegaan.

Waarom zou Rockstar de charme intact moeten houden? Je kiest er toch zelf voor om het zo te spelen? Je kunt ook gewoon new game starten indien je dat wenst...

Bij GTA CTW was het echt heerlijk te gebruiken. BoGT heb ik nooit genoeg gespeeld om er werkelijk profijt van te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik sluit me zo ongeveer bij Jacky aan.

Verder vind ik het herspelen van missies een prima feature, maar ik hoop absoluut niet dat er een rating-systeem in komt zoals in TBOGT. Tuurlijk, je hoeft je er niet per se aan te houden (headshots bijvoorbeeld), maar toch krijg ik er een beetje een opgejaagd gevoel van. En waar ik een spuughekel aan heb bij missies is een tijdlimiet, als het niet per se logisch is bij die missie.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...