Jump to content

Tomb Raider


pilot

Recommended Posts

Tomb Raider

Een reboot van de Tomb Raider gameseries.

Tomb_Raider_2012_cover.jpg

Screens:

4031503.jpgTomb-Raider-the-latest-tomb-raider-24496786-620-431.jpg

tomb_620x291.jpg

tomb-raider-2012-wallpapers-hd-4-585x329.jpg

Klik

Klik

Klik

Klik

Trailer:

[media]

[/media]

Gameplay:

[media]

[/media]

Ontwikkelaar: Crystal Dynamics

Uitgever: Square Enix

Genre: Actie, Avontuur

Platforms: Playstation 3, Xbox 360, PC

Aantal spelers: Single-Player

Release: Eind 2012

Dit is 1 van mijn must haves van dit jaar smile3.gif

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb verschillende Tomb Raider games gespeeld en heb me er altijd erg mee vermaakt. Het oplossen van puzzels, klimmen en klauteren, het vechten en nog meer van dat soort dingen, erg vermakelijke gameplay. Wat ik me ook nog kan herinneren uit een van de eerste games is die vervelende (oude) Butler die je telkens achtervolgende met een dienblad in zijn handen, die kon je alleen zien als je rond Lara's huis liep. Soms was je hem even uit het vizier en stond ie opeens voor je neus, ben me vaak rotgeschrokken. :puh:

Ik heb de wat nieuwere Tomb Raider games ook gespeeld en die vond ik ook nog erg goed, het viel me vooral op dat de missies ook wat moeilijker waren. Ik ben benieuwd naar deze nieuwe versie van Tomb Raider, de graphics zien er in ieder geval veel belovend uit. Laten we hopen dat Square Enix er iets moois van gaat maken maar wel dezelfde richting aanhoudt als de voorgangers.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 maand later...

Ik ga deze waarschijnlijk wel spelen. Vind het idee achter de verhaallijn ook leuk: Dit is eigenlijk het verhaal vóór Tomb Raider. Dus eigenlijk hoe Lara 'Lara' werd.

Hier is trouwens een soort Behind The Scenes video waar Camilla Luddington (^^, ze heeft wel iets vind ik) inspeelt - zij is de 'nieuwe' Lara moest je het niet doorhebben :puh: :

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Dit gaat toch wel een van de beste games van jan tm juli 2013 worden, de E3 gameplaybeelden zagen er fantastisch uit. Het is een tijd geleden dat ik met Lara gespeeld hebt, jammer dat we nog een aantal maanden moeten wachten tot Tomb Raider verschijnt. Vele mensen vergelijken deze game al snel met Uncharted, daar ben ik het niet mee eens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Hallo iedereen,

Sorry dat ik dit bump, maar had een vraagje over Tomb Raider. Speel het al een paar uurtjes, en ik heb gelezen dat het een open wereld-achtig iets is. Betekent dit dat na het einde je weer kunt verder spelen om alles te ontdekken?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet wel, tot op zekere hoogte. Ik heb het spel uitgespeeld en weliswaar daarna niet meer aangeraakt, maar ik heb gelezen dat je terug kunt gaan naar eerder verkende gebieden om bijvoorbeeld achievements te behalen. De game zal dan ook weer enemies spawnen, maar de story-based events zijn natuurlijk niet meer beschikbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet wel, tot op zekere hoogte. Ik heb het spel uitgespeeld en weliswaar daarna niet meer aangeraakt, maar ik heb gelezen dat je terug kunt gaan naar eerder verkende gebieden om bijvoorbeeld achievements te behalen. De game zal dan ook weer enemies spawnen, maar de story-based events zijn natuurlijk niet meer beschikbaar.

Super bedankt. Want ik heb bijna campaign af, en om dan niks meer te kunnen lijkt me niks. Had ik namelijk met Rage, totdat de DLC uitkwam.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik heb het spel vandaag binnen en ik verwachte er veel van. Ik moet zeggen dat je

In het begin denkt dat het spel een miskoop is. Maar hoe verder je komt, hoe minder

Clichés je tegen komt. Het word echt steeds beter. Geweldig spel.

Een ding vond ik tegenvallen, en dat zijn de quicktime events. En dan bedoel ik

de quicktime event als je wordt aangevallen door iemand. Je moet dan op een

knop drukken, maar je hebt een seconde de tijd en je krijgt niet te zien welke knop.

Als je het eenmaal weet valt het wel mee.

Vanaf nu geef ik de game een 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb nooit iets gehad met Tomb Raider. Maar ik heb deze Tomb Raider gratis

gehad bij me nieuwe xbox 360 en vindt het wel leuk. :)

Heb andere Tomb Raider's nooit gespeeld. Ga ik ook niet doen ook.

Maar dit spel speel ik denk ik wel uit. Zie wel wat er van komt.

8.10 :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Aangezien sommigen van jullie hier nog actief zijn, vraag ik het hier maar voordat ik verder kijk op het internet. Volgens een schatkaart die ik uit een tombe heb, ligt in het kamertje waar ik nu naar kijk (Lara lijkt een beetje afgeleid tho) een document. Nou kan ik hier niet komen? Krijg ik later een nieuw gereedschap waarmee dit mogelijk zal zijn?

image.png

By the way, heerlijk spelletje worshippy.gif Beleef superveel plezier aan de Definitive editon

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...