Jump to content

[Stelling] Ik game op mijn tablet/gsm


Fiegel5

Gamen op smartphones en tablets   

18 leden hebben gestemd

  1. 1. Ik game op mijn smartphone of tablet

    • Eens
      8
    • Oneens
      6
    • Ik heb geen smartphone of tablet
      4


Recommended Posts

Soms als ik iets geinigs zie in de appstore voor 0,79 cent dan koop ik dat en speel ik het af en toe onder weg, maar echt gamen doe ik er niet op. Daar heb ik onder weg geen tijd voor, en thuis doe ik wel Battlefield 3 ofzo op mijn Xbox 360. Daarvoor hoop ik dat de consoles blijven bestaan en uitkomen, en niet vervangen worden door ipods ipads enz. Dat zou veel gamers en ook mij afstoten om te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Absoluut. Ik beschouw m'n iPod touch dan ook als een portable gameconsole. :puh: Het is niet zo dat ik er tig games op heb staan, maar ik speel relatief vaak spelletjes. Denk bijvoorbeeld aan Angry Birds (alle 3 delen), Woordjacht enz. :puh:

Ik speel daarnaast ook weleens spelletjes op de iPad van m'n vader. En ik moet zeggen dat dat onhandiger speelt in verhouding met het kleine scherm van de iPod. Vooral voor games waarbij gebruik wordt gemaakt van de gyroscoop vind ik een tablet nogal onhandig. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig dat ik sinds zaterdag een tablet heb :puh:. Maar ik speel er soms wel even op, (nog) niet echt grotere games zoals GTA III of zo (ook omdat de tablet zelf nog redelijk nieuw is), maar een simpel spelletje zoals Angry Birds of zo heb ik al wel gedownload.

Link to comment
Delen op andere websites

Op mijn Nokia E5 speel ik geen games. Verder heb ik thuis wel een tablet liggen, maar die gebruik ik zelf niet om te gamen. Mijn vrouw wilde er nog wel eens een spelletje Wordfeud op spelen, maar sinds ze een iPhone heeft, doet ze dat niet meer op de tablet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen tablet maar wel een redelijk oude Samsung gsm waarop ik alleen kan bellen en foto's maken. Als ik wil gamen doe ik dat wel op een console, het liefst op een groot tv scherm. Dan heb ik ook nog de PSP waarmee ik vrij weinig doe, voor op reis is het een handig ding maar daar buiten is het naar mijn mening een vrij nutteloos ding. Maar goed, ik wil ook met de tijd meegaan dus wil ik (zodra ik m'en rijbewijs heb) een iPhone of iets dergelijks kopen.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...