Jump to content

Sleeping Dogs


pilot

Recommended Posts

Sleeping Dogs

170303.jpg

Ontwikkelaars: United Front Games, Sqaure Enix London

Uitgever: Square Enix

Genre: Actie, Avontuur

Platform: PC, Xbox 360, Playstation 3

Aantal spelers: Onbekend

Release: Onbekend

Teaser:

Video:

Vorig jaar leerden we dat Square-Enix de titel Sleeping Dogs had vast laten leggen, waarbij het gerucht ging dat het een nieuwe Kane & Lynch titel betrof. Inmiddels weten we dat de game er daadwerkelijk zal komen.

Tijdens het Destination PlayStation evenement kondigde Square-Enix het spel aan voor een release in augustus, te verschijnen op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. Details blijven voorlopig achterwege, afgezien het onderstaande plaatje.

De website Siliconera weet hierbij te melden dat het mogelijk gaat om een reboot van True Crime: Hong Kong, waarvan de rechten overgekocht waren van Activision. Wanneer we meer duidelijkheid krijgen over de titel is nog niet bekend.

Upd. Middels een persbericht is er meer informatie over het spel vrijgegeven. Het betreft een open-wereld politiedrama dat zich afspeelt in Hong Kong, waarmee we een bevestiging lijken te krijgen dat het een herbewerking is van True Crime: Hong Kong.

Sleeping Dogs wordt ontwikkeld door United Front Games (de studio achter de True Crime titel - Red.) en Square Enix London Studios en zal in de tweede helft van de PC, Xbox 360 en PlayStation 3 beschikbaar zijn. In het persbericht is verder te lezen:

Sleeping Dogs plaatst spelers in de rol van undercover politieagent Wei Shen met de taak om een van de werelds meest gevreesde criminele organisaties van binnenuit op te rollen… de Hong Kong Triads. Terwijl spelers via de neonverlichte straten en uitgestrekte straatmarkten het dichtbevolkte en bruisende Hong Kong verkennen, ontvouwt zich een fantastisch verhaal over trouw en verraad. Wei begint te twijfelen over zijn eigen motieven terwijl hij, dieper dan van tevoren had kunnen vermoeden, verstrikt raakt in de onderwereld.

Hierop aansluitend vertelt Lee Singleton, de General Manager van Square Enix London Studios:

quote:

“Van het moment dat je de controller oppakt en de combinatie van racen, close combat en schieten ervaart, weet je als speler dat je iets nieuws en speciaals aan het spelen bent. Sleeping Dogs heeft een van de beste melee combat systems op de markt – het is enorm bruut met gruwelijke manieren om vijanden uit te schakelen. Neem daarbij de bewezen ervaring die UFG heeft in het racegenre, een vakkundig geschreven achtergrondverhaal en de levendige setting van de Hong Kong-onderwereld, en je hebt een vurige combinatie die plezier schreeuwt."

Stephen Van Der Mescht, Executive Producer United Front Games, voegt toe:

quote:

"Het werk aan Sleeping Dogs is een enorme passie voor ons team bij United Front Games en we zijn zeer verheugd om samen met Square Enix London Studios te werken. De enorme ervaring die beide studios hebben op het gebied van het creëren van intrigerende, openwereld-gameplay en rijke, aantrekkelijke combat zorgt voor een perfecte samenwerking. Zo kunnen we ervoor zorgen dat Sleeping Dogs de meest intense en meeslepende spelervaring wordt die je maar voor mogelijk houdt.”

Bron: gamed

Dit is ook een game waar ik naar uitkijk. Vraag me af hoeveel er gewijzigd is t.o.v. True Crime: Hong Kong(als het de re-boot is).

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bodemloos

    5

  • TalkingPear

    4

  • Dr.Oppai

    4

  • Cheers.

    3

ik had dit al gehoord op een ander forum waar ik zit, ik denk dat minder deze game gaan herkennen en kopen want True crime is natuurlijk een grotere naam voor gamers dan deze titel maar als ze groot marketing stuff gaan doen komen ze heel ver.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze game kan best wat worden, mede omdat de makers van deze game Deus Ex Guman Revolution hebben ontwikkeld. Nu heb ik er weer vertrouwen in dat het wat kan worden, alleen jammer dat het geen True Crime mag heten. Sleeping Dogs is niet echt bijpassend. Dat klinkt net als het broertje van Nintendogs, beter gaat de game de kant op van Streets of L.A en niet die van New York City. Dat was echt een achteruitgang op een geweldig goeie game.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De trailer is leuk in elkaar gezet, de setting de stad en het verhaal spreken mij wel aan. Alleen de graphics mogen wel een flinke opknap beurt hebben, want dit ziet er uit als Saints Row 1 ofzo. Daar kun je nu in 2012 niet meer mee aan komen, vandaar dat de vorige gameontwikkelaars van True Crime Hong Kong de game geannuleerd hebben. Het spijt me, maar met games als Max Payne 3 en Prototype 2 die uit komen. En GTA V die we binnen nu en minder dan een jaar kunnen verwachten mogen de ontwikkelaars van Sleeping Dogs de boel wel even opknappen, want dit is om op te poepen.

Link to comment
Delen op andere websites

De trailer is leuk in elkaar gezet, de setting de stad en het verhaal spreken mij wel aan. Alleen de graphics mogen wel een flinke opknap beurt hebben, want dit ziet er uit als Saints Row 1 ofzo. Daar kun je nu in 2012 niet meer mee aan komen, vandaar dat de vorige gameontwikkelaars van True Crime Hong Kong de game geannuleerd hebben. Het spijt me, maar met games als Max Payne 3 en Prototype 2 die uit komen. En GTA V die we binnen nu en minder dan een jaar kunnen verwachten mogen de ontwikkelaars van Sleeping Dogs de boel wel even opknappen, want dit is om op te poepen.

Gameplay > graphics imo

Link to comment
Delen op andere websites

De trailer is leuk in elkaar gezet, de setting de stad en het verhaal spreken mij wel aan. Alleen de graphics mogen wel een flinke opknap beurt hebben, want dit ziet er uit als Saints Row 1 ofzo. Daar kun je nu in 2012 niet meer mee aan komen, vandaar dat de vorige gameontwikkelaars van True Crime Hong Kong de game geannuleerd hebben. Het spijt me, maar met games als Max Payne 3 en Prototype 2 die uit komen. En GTA V die we binnen nu en minder dan een jaar kunnen verwachten mogen de ontwikkelaars van Sleeping Dogs de boel wel even opknappen, want dit is om op te poepen.

Zolang het geen San Andreas graphics zijn vind dit toch niet zo belangrijk hoor. Het gaat om de gameplay en de dingen in het spel zelf. De graphics mogen dan wel niet helemaal van 2012 zijn, maar echt slecht vind ik het nou ook weer niet hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

De trailer is leuk in elkaar gezet, de setting de stad en het verhaal spreken mij wel aan. Alleen de graphics mogen wel een flinke opknap beurt hebben, want dit ziet er uit als Saints Row 1 ofzo. Daar kun je nu in 2012 niet meer mee aan komen, vandaar dat de vorige gameontwikkelaars van True Crime Hong Kong de game geannuleerd hebben. Het spijt me, maar met games als Max Payne 3 en Prototype 2 die uit komen. En GTA V die we binnen nu en minder dan een jaar kunnen verwachten mogen de ontwikkelaars van Sleeping Dogs de boel wel even opknappen, want dit is om op te poepen.

Ik weet niet waar jij aan gewend bent maar ik vind de graphics er niet slecht uit zien.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het beste wat de makers kunnen doen is wat langer door werken aan de game dan zij in gedachten hebben, want zowel de gameplay als de graphics vind ik niet geslaagd. Het concept spreekt mij wel erg aan, het komt zelden voor dat een stad als Hong Kong een open stad is waarin je kunt doen wat je niet laten kan. Dus ze kunnen het beter in 1 keer goed doen, dit word voor mij een game die ik mischien voor 30 euro een keer opraapt en een keertje uit te spelen. Maar dat komt meer omdat ik een groot free roam fan bent, er zijn te weinig openwereld games en teveel shooters. Dus ik ga deze game toch wel een keer kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...