Jump to content

[Wens] Verkeer


Dippie

Recommended Posts

Ik denk dat de snelwegen in de ochtend, middag en avond gewoon hetzelfde zijn netzoals in het normale LA.

Wat vervelend was dat als je in SA op snelwegen reedt, dat je weleens geramdt kon worden door een auto.

En zoals Phoenyxar al schreef, je hoefde even achterom te kijken en er stond een hele rij auto's voor je neus :duh:

Dat is ind. waar.. ook in Gta 4 heb je daar last van,

Ik had met een missie ook dat een auto ineens voor me neus spawnde..

Klopt, dat is echt irritant, ik had ook van die momenten in GTA SA dat als je je garage open deed en je auto daar uit reedt zag je opeens je eigen auto overal rijden.

Ook zo iets raars :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • thebig

    11

  • Maarten11

    10

  • Dippie

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb daar zozeer niet echt last van,

Dat opeens me Infernus overal spawnt,

Waar ik wel last van heb is inderdaad dat sommige auto's op bijvoorbeeld die weg van Algonquin naar East Island City opeens met een ruk naar rechts gaan en daar weer terug naar links :puh:

Wat betreft het opeens verschijnen van auto's, daar heb ik geen last van.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral een verbeterpunt vind is het kunnen achterlaten van je auto. Nou begrijp ik wel dat het erg lastig wordt om op de hele map plekken te maken waar je je auto kan saven, maar ik vind wel dat Rockstar de geel omlijnde parkeerplaatsen mag uitbreiden, op zo'n manier dat er in de buurt van iedere plek waar een missie start er wel zo'n vlak (of bijvoorbeeld een etage van een parkeergarage) te vinden is. Tijdens het spelen van IV was ik steeds "mijn" wagen kwijt, waardoor je nooit in je "eigen" karretje naar missies gaat op een gegeven moment, maar altijd een omstander uit z'n wagen sleurt om vervoer te hebben.

Het mooie in IV is juist het smerig worden en weer kunnen wassen van je eigen auto, maar als dat ding dan steeds verdwijnt nadat je even in de Burger Shot bent geweest schiet dat niet echt op. ;)

Dan is er nog een tweede fix die ik graag zou willen zien ten opzichte van IV. In IV kan je namelijk niet normaal stilstaan voor een stoplicht zonder dat degene die achter je zou moeten aansluiten vreemde toeren gaat uithalen om je voorbij te komen. Nou is daar wel een oplossing voor wanneer je met een controller met triggers speelt, namelijk héél zachtjes het gas inhouden waardoor je zelf niet op je voorganger knalt, maar degenen achter je wel gewoon rustig achter je blijven staan, maar handig is anders. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het mooie in IV is juist het smerig worden en weer kunnen wassen van je eigen auto, maar als dat ding dan steeds verdwijnt nadat je even in de Burger Shot bent geweest schiet dat niet echt op. ;)

Ik weet niet maar zo erg is het niet hoor... De wagens die je achterlaat blijven meestal staan zolang je in een straal van ca. 600-700 meter blijft en das nog best veel. Maar er is ruimte voor verbetering, laten we dat maar niet ontkennen. Over dat laatste verkeerprobleem... Nou ja, we weten wel dat het verkeer is geprogrammeerd om obstakels te vermijden en jammergenoeg behoor je zelf klaarblijkelijk niet tot het verkeer maar ben je een obstakel, een "lichte" aanpassing in de files zou hier wat verandering in kunnen brengen :3

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm...? Ze gaan de gehele stad niet helemaal kopiëren waardoor het overnemen van een eventueel verkeerspatroon zoals in LA nogal moeilijk verwezenlijkt gaat kunnen. Misschien leg ik niet goed uit wat ik bedoel: "Wat maakt het verkeer in LA dan zo specifiek aan zichzelf dat het verkeer in V op ditgene moet lijken?" - En nee, het feit dat GTA V zich daar afspeelt verklaart je antwoord dan niet ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat is wel zo'n beetje overal, dat probeer ik maar even te zeggen. (Nevermind)

Ik wil liefst dynamisch verkeer, aangepast aan het tijdstip van de dag en ik wil ook... echte (zware) ongelukken, waarna een ambulance komt aangereden een politie-auto, waarbij het verkeer dus ophoopt om langs een enkele strook verder te rijden (of vraag ik nu echt té veel? ;P )

Link to comment
Delen op andere websites

Nee juist niet :7

Ik vond het altijd wel geniaal dat het verkeer zich helemaal ophoopte op die snelweg voor Niko's 3de Savehouse (lees: het savehouse wat Roman koopt). Dan stonden er op een gegeven moment echt iets van 20 auto's op elkaar gehoopt :puh:

Wat ik ook wel wil zien is dat er her en der, ook gewoon Brandweerwagens en Ambulances voorbij rijden. Ook zouden vrachtwagens met trailers erg gaaf zijn als die terug kwamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Euhm...? Ze gaan de gehele stad niet helemaal kopiëren waardoor het overnemen van een eventueel verkeerspatroon zoals in LA nogal moeilijk verwezenlijkt gaat kunnen. Misschien leg ik niet goed uit wat ik bedoel: "Wat maakt het verkeer in LA dan zo specifiek aan zichzelf dat het verkeer in V op ditgene moet lijken?" - En nee, het feit dat GTA V zich daar afspeelt verklaart je antwoord dan niet ;P

Het is mijn bedoeling ook niet dat ze de hele stad gaan kopiëren, ik bedoel dat verkeer uit LA ( hopelijk ) hetzelfde eruit komt te zien in V :bier:

Ik denk dat MisterDM bedoelt als je bijv. op de snelweg rijdt (klaverbladen etc.) er vaak grote files zijn in LA en dat hij dat ook graag terug wilt zien in GTA V.

Ja, zoiets ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat is wel zo'n beetje overal, dat probeer ik maar even te zeggen. (Nevermind)

Ik wil liefst dynamisch verkeer, aangepast aan het tijdstip van de dag en ik wil ook... echte (zware) ongelukken, waarna een ambulance komt aangereden een politie-auto, waarbij het verkeer dus ophoopt om langs een enkele strook verder te rijden (of vraag ik nu echt té veel? ;P )

Mocht Rockstar het erg realistisch willen aanpakken, dan zal ik maar rekenen op veel congestie op de wegen. In absolute termen heeft Los Angeles de meeste files van het land, 12% meer dan de grootste agglomeratie: New York. Het verkeer in Liberty City was niet bepaald realistisch, waar de files er meestal alleen waren als je Bohan inreed vanuit Charge Island. Ook hoop ik dat de wegprofielen van snelwegen breder worden dan 2x2, wat in Liberty City het geval is, en nogal ongewoon is voor een grote stad. In Los Angeles zijn de wegprofielen voornamelijk 2x5, en misschien gooien ze ook HOV-Lanes in het spel: dit zijn carpool rijstroken met meer dan 2 of 3 personen aan boord en zijn meestal een stuk rustiger dan normale rijstroken. De doorsnee GTA speler heeft daar natuurlijk maling aan en gebruikt de HOV-lane om lekker de stad rond te cruisen. cool2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, meer rijstroken voor de snelwegen zijn aangewezen, een 2x4 of 2x3 lijkt me al revolutionair voor GTA, aangezien ze nog nooit meer dan 2x2 hebben gedaan.

Ik kijk er eens naar uit om op een echt grote snelweg rond te rijden, enkel het stukje Mulholland-Las Venturas kon we dat gevoel geven in de voorbije GTA's en die was niet echt groot om het zo maar te zeggen.

Maar ja, ik hoop gewoon in het algemeen op een grote verbetering van het verkeer, zou het spel nog levendiger maken =3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...