Jump to content

[Wens] Verkeer


Dippie

Recommended Posts

HOV-lanes? Zijn dat rijstroken voor langzamere voertuigen? Als dat zo is dan lijkt het me wel wat. Natuurlijk jaag ik daar dan overheen met mijn Infernus 8)

Maar ik zou het op de snelwegen inderdaad wat drukker willen zien, vooral rond spitsuren. En waar het druk is, is er ook meer kans op (ernstige) ongelukken, dus als Rockstar dat voor elkaar krijgt, graag. Het zou dan ook wel realistisch zijn als er dan een ambulance komt en 2 ambulance-medewerkers het slachtoffer achter in de ambulance legt op een brancard (of hoe je dat ook schrijft), en richting het ziekenhuis rijdt. Ik weet niet helemaal zeker of dat in GTA IV ook zo was omdat ik die niet zo vaak heb gespeeld, maar in de vorige GTA's was het wel zo dat een ambulance kwam, de dokters keken even, en het slachtoffer was weer springlevend.

Mij lijkt het ook wel mooi om te zien bij bouwterreinen, dat er echt gewerkt wordt aan het bouwproject, en dat je dan ook Dozers over het terrein ziet rond rijden, en dat er af en toe een Dumper met lading het bouwterrein verlaat en even later weer terug komt, en hijskranen die bediend worden. En ook dat je bij loodsen en fabriekshallen Forklifts ziet rondrijden en dat de vork daarbij ook bediend wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • thebig

    11

  • Maarten11

    10

  • Dippie

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, HOV-lanes zijn niet voor langzamere voertuigen. Ik heb duidelijk in m'n vorige post vermeld wat de definitie van een HOV-lane is:

en misschien gooien ze ook HOV-Lanes in het spel: dit zijn carpool rijstroken met meer dan 2 of 3 personen aan boord en zijn meestal een stuk rustiger dan normale rijstroken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond die eeuwige bouwplaatsen niet erg handig voor het spel voornamelijk die 2 open straten, dat waren zowat doorgaande straten eikels... Naarmate de tijd strekt en missies worden gedaan kun je best het een en ander laten groeien, zoals in GTA 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van de nieuwtjes van de ex-Rockstar medewerker?

Deze vertelde dat je waarschijnlijk ook politie achter je aan krijgt wanneer je verkeersregels overtreedt.

Verder hoop ik zelf wel op bouwplaatsen, maar inderdaad niet eeuwig. Na een bepaalde missie mogen ze van mij wel verdwijnen. En in plaats van die bouwplaats komt dan een mooi stukje extra weg. Verder hoop ik op het gebruik van de spitsuren. Daarnaast lijkt het me leuk dat bij mooi weer, het strand vaak wordt bezocht. Er mogen dan van mij wel files komen op sommige plaatsen. Ook vind ik dat de politie vaker achter anderen aan mag zitten in het verkeer. Leuke achtervolgingen, en niet alleen voor jou.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze vertelde dat je waarschijnlijk ook politie achter je aan krijgt wanneer je verkeersregels overtreedt.

Ik vind dit geweldig, zolang er ook maar een cheat bestaat om de politie uit te schakelen zoals in San Andreas voor wanneer je gewoon eens lekker wilt ronddwalen en cruisen.

Over die bouwplaatsen, in mijn mening zou je vooruitgang moeten zien, maar dat wilt niet zeggen dat ze er op het einde niet meer mogen zijn. Gewoon vooruitgang door middel van de verhaallijn uit te spelen. Uiteraard moeten die bouwplaatsen dan ook wel wat realisme vertonen, genoeg peds, enkele passende voertuigen en de bijhorende geluiden. Dan afgesteld op het weekritme, zodat er op sommige dagen minder is te doen, zou het toch allemaal wat beter aanvoelbaar maken, niet? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van de nieuwtjes van de ex-Rockstar medewerker?

Deze vertelde dat je waarschijnlijk ook politie achter je aan krijgt wanneer je verkeersregels overtreedt.

Ik wordt het eigenlijk stilletjes aan beu dat we altijd maar moeten gissen en raden naar de feiten over GTA V.

Ik heb echt nood aan een nieuwe trailer of iets anders dat ons meer informatie geeft over GTA V.

Met de bouwplaatsen bedoelen jullie dus de straatwerken. Nja, deze waren acht super lastig in IV. Twee grote doorgangstraten die gewoon afgezet werden.

Ik vind het wel een leuk idee, want het is wel realistisch, maar ze moeten regelmatig van plaats veranderen, zodat de wereld echt steeds in verandering lijkt te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt het eigenlijk stilletjes aan beu dat we altijd maar moeten gissen en raden naar de feiten over GTA V.

Ik heb echt nood aan een nieuwe trailer of iets anders dat ons meer informatie geeft over GTA V.

Ja, daar is verder niets aan te doen. Er zitten echter wel dingen in die informatielek die zeer goed waar kunnen zijn.

Opzich lijkt het me wel leuk dat je politie achter je aan krijgt bij het overtreden van verkeersregels, maar ik ben bang dat het allemaal weer iets teveel wordt. Als je dan nét de snelheidslimiet overschrijdt, alweer de politie achter je aan krijgt. Zo moet het natuurlijk niet worden..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat verkeer een verbeter punt moet zijn op het gebied van de het rijgedrag van de AI. Veel AI's knallen op elkaar of rijden soms wel tegen het verkeer in.

Misschien een extra optie dat je het rijgedrag aan kan passen.

Voor jezelf als bestuurder op de weg vind ik dat je wat realistisch moet kunnen rijden, niet dat je binnen 3 minuten door de wereld heen bent, aangezien dit in het echt ook niet kan.

Een leuke toevoeging misschien een 'sport' button zoals auto's van tegenwoordig ook hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

het zou me wel vet lijken dat je kan worden aangehouden door politie als je bijvoorbeeld te hard rijd dat je ook km teller hebt,

en dat je met je auto moet tanken bij tank stations en dat je overvallen kan plegen op tankstations hahaha :):engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Met de bouwplaatsen bedoelen jullie dus de straatwerken. Nja, deze waren acht super lastig in IV. Twee grote doorgangstraten die gewoon afgezet werden.

Ik vind het wel een leuk idee, want het is wel realistisch, maar ze moeten regelmatig van plaats veranderen, zodat de wereld echt steeds in verandering lijkt te zijn.

Nou ik bedoel eigenlijk niet alleen straatwerken, maar ook gewoon huizen en kantoren e.d. Dan zie je de ene week bijvoorbeeld een hijskraan die buitenwanden verplaatst en neerzet e.d., en de andere week zie je dat er ramen geplaatst worden, ik noem maar wat.

En wat mij betreft hoeven die bouwprojecten dan ook niet per sé afgerond te zijn aan het einde van de verhaallijn, maar gewoon dat je voortgang kunt zien.

Als je aangehouden kunt worden voor snelheidsovertredingen, dan ga ik er wel van uit dat je ook een kilometer teller in beeld krijgt. Gewoon naast of boven de radar een klein kilometer tellertje en een brandstof meter. Het lijkt mij inderdaad ook wel leuk als je moet tanken. En wegrijden zonder te betalen resulteert in een wanted level. Maar nu ga ik misschien te veel verwachten :puh: We zien wel wat het gaat worden.

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

Als je aangehouden kunt worden voor snelheidsovertredingen, dan ga ik er wel van uit dat je ook een kilometer teller in beeld krijgt. Gewoon naast of boven de radar een klein kilometer tellertje en een brandstof meter. Het lijkt mij inderdaad ook wel leuk als je moet tanken. En wegrijden zonder te betalen resulteert in een wanted level. Maar nu ga ik misschien te veel verwachten :puh: We zien wel wat het gaat worden.

Ik denk wel dat die brandstofmeter er zal inzitten (allez ik hoop het toch) al zal ik dan wel eens dik vloeken als ik in de "surrounding" van Los Santos ineens zonder benzine sta en mijn karretje moet achterlaten voor een of andere boerenkar die ik daar jat.

Verder vind ik de wantedlevel voor snelheidsovertreding niet echt handig. Er is dan toch echt niemand die zich ook maar ergens aan de snelheidslimiet houdt.

Hoe sneller hoe liever zeg ik altijd.

BTW, ik weet niet eens of er snelheidsborden in GTA IV waren, ik kan het me toch niet herinneren, gelijk ik daar zo op let.

Link to comment
Delen op andere websites

Brandstofmeter zou wat mij betreft een leuke en vooral realistische toevoeging zijn. Snelheidsovertredingen daar in tegen lijken mij alleen maar irritant worden op een gegeven moment, past ook niet echt in het straatje van GTA, ook al willen ze de game zo realistisch mogelijk maken. De AI van het verkeer mag natuurlijk op veel fronten verbeterd worden, maar door rood rijden is de normaalste zaak van de wereld in GTA. Je zou hiervoor een wanted level kunnen krijgen, alleen dat mag het spel niet té erg beïnvloeden. Een snelheidsbegrenzer (van Mafia II) is ook helemaal niet verkeerd, zoals Jacky-2007 ook al aangaf.

Voor de rest laat ik me compleet versassen wat betreft de nieuwe features en andere dingen. Zoals we al in de eerste trailer hebben gezien, kunnen we al veel meer met een auto doen dan in de vorige GTA delen, zoals bijvoorbeeld het dak open/dicht doen. Ik verwacht dan ook nog veel meer interessante mogelijkheden.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, brandstofmeter lijkt een realistische toepassing, maar in hoeverre kan je dat in zo'n game doen? Zit je straks in een missie met tijdslimiet, moet je tanken. Het hangt er ook vanaf hoe ver je kan rijden met een volle tank. Als je van de ene kant naar de andere kant van de stad wilt, wil ik niet twee keer tanken, zeg maar. Het moet niet te vaak gebeuren dat je moet tanken, want dan is de lol er wat mij betreft snel af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...