Jump to content

[Wens] Verkeer


Dippie

Recommended Posts

Ik vond die eeuwige bouwplaatsen niet erg handig voor het spel voornamelijk die 2 open straten, dat waren zowat doorgaande straten eikels... Naarmate de tijd strekt en missies worden gedaan kun je best het een en ander laten groeien, zoals in GTA 3.

Zoals in Saints Row 3 daar had je soms van die random events waar dat er ineens een weg was afgesloten door een cementtruck of door arbeiders die aan een straat aan het werken waren.

Soms had je ook van die politie controles waar dan auto's stonden aan de zijkant.

En over dat wanted level dat je krijgt bij verkeersovertreding:

Ik vind het een ongelooflijk slecht idee, het lijkt me echt heel irritant om bij elk kruispunt te moeten stoppen voor het rode licht of om je te moeten inhouden om niet te snel te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • thebig

    11

  • Maarten11

    10

  • Dippie

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, brandstofmeter lijkt een realistische toepassing, maar in hoeverre kan je dat in zo'n game doen? Zit je straks in een missie met tijdslimiet, moet je tanken. Het hangt er ook vanaf hoe ver je kan rijden met een volle tank. Als je van de ene kant naar de andere kant van de stad wilt, wil ik niet twee keer tanken, zeg maar. Het moet niet te vaak gebeuren dat je moet tanken, want dan is de lol er wat mij betreft snel af.

Het is niet dat ik lang dezelfde auto heb hoor.

Meestal steel ik heb van een ongelukkige voorbijganger en twee straten verder staat ie al geparkeerd tegen een of andere verlichtingspaal.

Hup naar de volgende.

Das wat betreft de benzine, zal ik niet snel op rood staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar iets duidelijk wilt maken: Als je zo lang mogelijk wilt rijden/ontsnappen moet je in een Toyota Prius gaan rijden, als de benzine op is kan je gewoon lekker op elektro rond racen. :D

Bewerkt: door Merc
Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft het niet zo op de Prius (en terecht) dus ik denk niet dat dat er in gaat zitten, daarbij werkt de Prius niet zo lijkt me, die werkt met 2 motoren "tegelijk" (help, Mythbuster :7 )

Ik hoop gewoon dat als de benzinemeter in het spel zit, die gewoon goed en semi-realistisch is, zodat je op een volle tank toch minstens een losse 50 KM kunt rijden, anders zou het gewoon zwaar irritant zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, brandstofmeter lijkt een realistische toepassing, maar in hoeverre kan je dat in zo'n game doen? Zit je straks in een missie met tijdslimiet, moet je tanken. Het hangt er ook vanaf hoe ver je kan rijden met een volle tank. Als je van de ene kant naar de andere kant van de stad wilt, wil ik niet twee keer tanken, zeg maar. Het moet niet te vaak gebeuren dat je moet tanken, want dan is de lol er wat mij betreft snel af.

Daar ben ik het inderdaad wel mee eens. Misschien kunnen ze dan ongeveer zo'n systeem op toepassen als CJ's honger in GTA SA, als je langer dan zoveel uren/dagen rijdt in een auto, dan raakt de benzinemeter leeg tot dat ie helemaal leeg raakt en je niet meer vooruit komt. Maar aan de andere kant, dan zou elke auto waar je in stapt een volle tank moeten hebben, en dat is dan weer een beetje onrealistisch. Maarja, ik zie wel weer wat ze er van maken ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Phoenyxar,

Heb jij GTA IV wel goed gespeeld? In GTA IV zitten namelijk wel Pruissen hoor.:Y

Weer even on topic: Ik vind dat de benzinemeter zich aan moet passen naar je rijstijl (hard rijden/type auto is meer benzineverbruik etc.), wel zo realistisch lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij GTA IV wel goed gespeeld?

Maar een kleine 80 uur hoor.

Beter lezen, hij zegt dat ie denkt dat de Prius waarschijnlijk niet in GTA V zal zitten.

Euhm...?

Ik denk dat de Dilettante dus wel in V gaat zitten, maar ik denk niet dat de Dilettante een voordeel gaat hebben op de andere voertuigen zoals hier werd aangehaald, daarvoor haat R* de Prius veel te hard ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat denk ik ook niet eigenlijk. Het zal wel een hybride auto zijn, maar ik denk niet dat de Dilettante dan echt veel 'zuiniger' zal zijn dan alle andere auto's. In GTA zijn auto's gewoon auto's, denk ik. Maar als ze de game zo programmeren dat elke auto een bepaalde zuinigheid heeft, dan kunnen ze bij Rockstar er wel voor zorgen dat de Dilletante minder snel leeg loopt, waardoor je wel het gevoel krijgt dat je zuinig rijdt.

Ik kan eigenlijk niet wachten op meer informatie over GTA V. Ben echt benieuwd wat ze er van gaan maken bij Rockstar Games. Maarja, eerst nog wachten op Max Payne 3 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat er niet om of Rockstar bepaalde automerken haat, maar de kosten om zo'n auto in het spel te kunnen zetten. Ook willen sommige autofabrikanten niet dat hun voertuigen met criminele activiteiten geassocieerd worden, want dat zou ze alleen maar een slechte naam kunnen bezorgen.

En Phoenyxar: waarom zou Rockstar het niet zo hebben op de Toyota Prius? Ze hebben toch een auto in het spel gedaan die gebaseerd is op de Toyota Prius, namelijk de Dilettante.

Link to comment
Delen op andere websites

En Phoenyxar: waarom zou Rockstar het niet zo hebben op de Toyota Prius? Ze hebben toch een auto in het spel gedaan die gebaseerd is op de Toyota Prius, namelijk de Dilettante.

Alsof ik dat niet weet...

Dilettante-GTA4-advertising.png

Dilettante is trouwens Slang voor "Amateur" - natuurlijk zit de Prius in IV, het is een van de meest gebruikte auto's in de VS, maar R* wil er toch maar even op wijzen wat een faal het eigelijk is :clown:

Geloof me, de Dilettante zal zeker geen voordeel hebben op andere auto's in verband met een brandstofsysteem, als er al een verschil zal zijn zal het eerder in de negatieve richting wijzen.

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

En Phoenyxar: waarom zou Rockstar het niet zo hebben op de Toyota Prius? Ze hebben toch een auto in het spel gedaan die gebaseerd is op de Toyota Prius, namelijk de Dilettante.

Alsof ik dat niet weet...

Dilettante-GTA4-advertising.png

Dilettante is trouwens Slang voor "Amateur" - natuurlijk zit de Prius in IV, het is een van de meest gebruikte auto's in de VS, maar R* wil er toch maar even op wijzen wat een faal het eigelijk is :clown:

Geloof me, de Dilettante zal zeker geen voordeel hebben op andere auto's in verband met een brandstofsysteem, als er al een verschil zal zijn zal het eerder in de negatieve richting wijzen.

Ik citeer: The word dilettante means a dabbler in fine arts, or a connoisseur. It can also mean amateurish or superficial, the latter meaning playing into the stereotype of hybrid owners as caring more about being perceived as eco-friendly than actually trying to help the environment (as is suggested in the advertisement for the car).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er aan het verkeer verbeterd mag worden:

-Fatsoenlijk snelwegennet met bredere wegen en geen gelijkvloerse kruisingen.... (redelijk irritant als je elke keer met 140 km/h een rij autos voor een VRI ramt)

-Minder gevaarlijk oversteken. (Ik word altijd geschept door een taxi)

-Realistische hoeveelheid motorvoertuigen. (Meer verkeer in de spits enzo)

-Groene golf zou fijn zijn.

-Geen Infernussen etc. in achterstandswijken en geen wrakken in villawijken. (Ik ben een keer 50 banshees tegengekomen in Bohan in 5 minuten.)

-Geen rotondes op doorgaande wegen....

-Realistischer vliegveld (2 landingsbanen bij FIA is nogal weinig voor een stad als Liberty City)

-Geen random wegmarkeringen.

-Wegafsluitingen graag op minder belangrijke wegen.

Is nog een redelijk lijstje geworden....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...