Jump to content

[Wens] Verkeer


Dippie

Recommended Posts

-Geen rotondes op doorgaande wegen....

-Realistischer vliegveld (2 landingsbanen bij FIA is nogal weinig voor een stad als Liberty City)

-Geen random wegmarkeringen.

-Waar ben jij dan al rotondes op onrealistische plaatsen tegengekomen?

-FIA is zeker groot genoeg voor een eigelijk kleine stad al LC.

-Waar ben jij al eens random wegmarkeringen tegengekomen dan...? Er zijn er al amper :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • thebig

    11

  • Maarten11

    10

  • Dippie

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op Algonquin staan er markeringen van HOV-lanes waar gewoon iedereen overeen rijdt en de andere rijstrook is parkeerstrook ofzo, in ieder geval mag je er officieel niet rijden maar iedereen doet het :7

Die rotonde bij Broker op die weg naast het park is vrij vervelend

Bewerkt: door Gast
Link to comment
Delen op andere websites

Aah ik snap wat je bedoelt, de Fire en Bus Lanes in Algonquin die nergens op slaan, nu je erover begint... Inderdaad ^^

Maar die rotonde is nog wel op zijn plaats hoor, dus ik weet niet wat je daar zo aan stoort o.o

Link to comment
Delen op andere websites

Wat er aan het verkeer verbeterd mag worden:

-Fatsoenlijk snelwegennet met bredere wegen en geen gelijkvloerse kruisingen.... (redelijk irritant als je elke keer met 140 km/h een rij autos voor een VRI ramt)

-Minder gevaarlijk oversteken. (Ik word altijd geschept door een taxi)

-Realistische hoeveelheid motorvoertuigen. (Meer verkeer in de spits enzo)

-Groene golf zou fijn zijn.

-Geen Infernussen etc. in achterstandswijken en geen wrakken in villawijken. (Ik ben een keer 50 banshees tegengekomen in Bohan in 5 minuten.)

-Geen rotondes op doorgaande wegen....

-Realistischer vliegveld (2 landingsbanen bij FIA is nogal weinig voor een stad als Liberty City)

-Geen random wegmarkeringen.

-Wegafsluitingen graag op minder belangrijke wegen.

Is nog een redelijk lijstje geworden....

Ja, prachtige lijst.

De aantallen keren dat ik over de brug naar algonquin rijdt en dan aan volle snelheid in die wachtende auto's aan het eind rij, is haast ontelbaar.

Over de spawnrate van sommige auto's in bepaalde wijken hebben het we al gehad

ik denk wel dat er nu meer dan 1 luchthaven(tje) zal zijn, aangezien de map gigantisch lijkt te worden.

En de wegafsluitingen, nuja, die waren behoorlijk irritant, op die een of twee keer na dat ik met

een fantastisch onmogelijke sprong over die hele werf vloog en mooi op mijn vier wieltjes landde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat ze veel ideeën bekijken. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze ook de klachten over IV meegenomen in de opbouw van V. We mogen, denk ik, sowieso wel een goede GTA verwachten. Of het echt alle GTA's, alle sandbox games en alle games van 2012/13 overstijgt, dat ligt helemaal aan R* zelf. Het zou me zonde lijken dat ze zo'n kans laten liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg niet dat ze hier meelezen, dan zouden ze ook iemand moeten inhuren om alles naar het engels te vertalen of iemand om alles in google translate te zetten. Maar waarschijnlijk kijken ze naar ideeën in hun mailbox, kijken ze naar kritieken over GTA IV van bekende gamemagazines en sites. Met die kritieken kunnen ze dingen in hun spel steken of er juist uithalen. Natuurlijk kunnen ze niet alles doen, dan wordt het een boeltje en wordt de ruimte die het spel neemt ongelooflijk groot.

Als ze dan nog verder willen gaan, kunnen ze eventueel officiele engelse fansites volgen om daar een algemene opinie te krijgen van mensen, maar ik betwijfel of ze zo ver gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

het zou wel mooi wezen, als er mee gelezen werd, hopen dat ze op de Engelse versie net zulke goede ideeën hebben en dat ze daar wel mee lezen. Want ik lees hier echt top ideeën tussen haha:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik hoop dat ze rotondes erin doen.

En met de politie dat je bij de eerste wanted ster een bekeuring krijgt en bij 2 sterren arresteren.(zoals in Mafia II)

En ik hoop dat het verkeer zoals in Nederland bijvoorbeeld net zo is als in GTA V.

Met (meer) verkeersborden,rotonde,en borden van afslag en nog zoveel meter en dan ben je in die stad. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze rotondes erin doen.

En met de politie dat je bij de eerste wanted ster een bekeuring krijgt en bij 2 sterren arresteren.(zoals in Mafia II)

En ik hoop dat het verkeer zoals in Nederland bijvoorbeeld net zo is als in GTA V.

Met (meer) verkeersborden,rotonde,en borden van afslag en nog zoveel meter en dan ben je in die stad. puh2.gif

Rotondes zal je niet echt vaak zien in Los Santos denk ik hoor :7

Bordjes met afslagen had je grotendeels ook al in IV ;)

En dat met die bekeuringen lijkt me wel een goed idee, alleen lijkt het me een beetje vaag als je word ''bekeurd'' voor bijvoorbeeld het afvuren van een wapen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ze rotondes erin doen.

En met de politie dat je bij de eerste wanted ster een bekeuring krijgt en bij 2 sterren arresteren.(zoals in Mafia II)

En ik hoop dat het verkeer zoals in Nederland bijvoorbeeld net zo is als in GTA V.

Met (meer) verkeersborden,rotonde,en borden van afslag en nog zoveel meter en dan ben je in die stad. puh2.gif

Rotondes zal je niet echt vaak zien in Los Santos denk ik hoor :7

Bordjes met afslagen had je grotendeels ook al in IV ;)

En dat met die bekeuringen lijkt me wel een goed idee, alleen lijkt het me een beetje vaag als je word ''bekeurd'' voor bijvoorbeeld het afvuren van een wapen.

Dan kunnen ze toch ook doen dat als je schiet twee sterren krijgt. blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ja en als ze je bij 6 sterren niet kunnen vinden, dat ze na een kwartier stoppen met zoeken en dat als je de stad bewandelt overal posters hangen met jou gezicht en wanted eronder :schater:

En zoals myron al zei, rotondes zijn wel nieuw in GTA V dus daar zit ik wel op te wachten ja, ik zou wel een heel nieuw verkeersysteem willen zien ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...