Jump to content

GTA London Terreur MOD


MrKooKie

Recommended Posts

Ik heb op verschillende fora al ideën gelezen over een GTA London MOD waarin je heel London plat moet leggen met behulp van terreur aanslagen. Dit is erg ziek!!

Wat vinden jullie.

(Ik ga geen links geven, ook niet via PM)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    6

  • Lantyz

    4

  • MrKooKie

    3

  • AmsterdamBoy

    3

Ik heb op verschillende fora al ideën gelezen over een GTA London MOD waarin je heel London plat moet leggen met behulp van terreur aanslagen. Dit is erg ziek!!

Wat vinden jullie.

(Ik ga geen links geven, ook niet via PM)

Egt ZWAAR ZIEK egt heel treurig als je die plannen hebt...

zoiets haal je amper in je hoofd.. laat staan dat je het egt wil gaan uitbrengen :angry: Verschrikkelijke dingen gebeuren daar, en dan willen mensen door middel van een Game daar misbruik van gaan maken... zwaar zielig en heel ziek...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Die mensen die die ideeën hebben om die modificatie te maken mogen van mij wel naar het gekkenhuis of zo... of goed behandeld worden door een psychiater...

Dat kan je echt niet maken... :N ...

Maar ja... Als ze het zouden uit brengen kan je ze natuurlijk voor de rechter slepen...

Koos. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zouden eens moeten weten hoe erg het is om bijvoorbeeld iemand in een aanslag te verliezen...

Of nooit meer terug te zien, dat gun je natuurlijk niemand, zelfs de makers van die Mod niet...

Maar toch vind ik dat ze voor het Idee alleen al, en het openbaar bekend maken ervan, een flinke boete mogen krijgen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat het gewoon harstikke treurig is, zeker nu er tot 2 keer aan toe aanslagen zijn gepleegd...

Welke leeftijd hebben de mensen die de mod willen maken ?

Kinderen van 8 kun je het niet kwalijk nemen. Zieker kan niet,

Anyway, de mensen die die mod gaan spelen zijn even ziek !

Ik hoop dat het nooit uitkomt,

Grs, Bradley H.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn we het er allemaal wel over eens dat het gewoon harstikke treurig is, zeker nu er tot 2 keer aan toe aanslagen zijn gepleegd...

Welke leeftijd hebben de mensen die de mod willen maken ?

Kinderen van 8 kun je het niet kwalijk nemen. Zieker kan niet,

Anyway, de mensen die die mod gaan spelen zijn even ziek !

Ik hoop dat het nooit uitkomt,

Grs, Bradley H.

Het was volgens mij ook een idee en ik denk dat het nooit is uitgekomen of uit gaat komen...

En over die leeftijden... ik denk ook dat het inderdaad geen "kinderen" meer zijn...

Anders kom je niet op zulke ideeen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik jullie er even op wijzen dat er op een haar na een terrorist in GTA III gezeten had?

Ik vraag me overigens af, is het een mod van London 1969, of een mod van één van de drie laatste GTA's, waarbij de stad wordt vervangen door Londen? Dat laatse lijkt me namelijk waarschijnlijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...