Jump to content

GTA London Terreur MOD


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    6

  • Lantyz

    4

  • MrKooKie

    3

  • AmsterdamBoy

    3

Een mod die gta mogelijk maakt om terreur te gaan doen is niet normaal.

ik weet dat je in gta mensen moet doden dat is ook niet normaal,

maar het heeft altijd wel een bedoeling om ze te doden.

Onschuldige mensen doden in het spel, daar kies je zelf voor.

Het spel zegt niet dat je onschuldige mensen moet gaan doden

met een terreur mod is dat wel zo dus die gast die dat wil maken is gek.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb op verschillende fora al ideën gelezen over een GTA London MOD waarin je heel London plat moet leggen met behulp van terreur aanslagen. Dit is erg ziek!!

Wat vinden jullie.

(Ik ga geen links geven, ook niet via PM)

inderdaad ZIEK! ze mogen niet met die aanslagen op londen spotten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik vind nog steeds dat jullie allemaal vreselijk overdreven reageren. Denk aan de Rampages, de oudere Kill Frenzies, de missie Messing with the Man, het feit dat je geld krijgt door een willekeurig iemand af te maken, de GTA2 bonussen die je kreeg wanneer je maar genoeg chaos veroorzaakte, etc. etc. etc... Allemaal missies en opdrachten die er puur om gingen om onschuldige mensen neer te maaien. Als Rockstar het verzint is het allemaal prima en prachtig, maar zodra iemand een mod in elkaar knutselt over Londen en terreur schreeuwt iedereen moord en brand, want Oh jee: Londen hebben we net nog op het nieuws gezien, en over terreur heeft iedereen braaf geleerd dat het heel erg politiek correct is om daar absoluut niet luchtig over te doen. Ik vind dat ongelofelijk hypocriet.

Als je het onderwerp 'terreur' dan zo ernstig wilt houden, wees dan consequent, en zet GTA buiten de deur.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is misschien wel waar, maar gta is niet gebaseerd op een bepaald fiet dat gebeurt is en deze mod is wel gebaseerd op waar gebeurde feiten die onlangs nog gebeurt zijn. Ik vind dat je als je deze mod download of maakt, dat je dan geen respect hebt voor de slachtoffers en hun familie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...