Jump to content

GTA London Terreur MOD


MrKooKie

Recommended Posts

Zware onzin allemaal. Jullie lopen stuk voor stuk met geweren te sjouwen in Battlefield en tonen dus, als je deze lijn doorvoert, geen van allen respect voor de miljoenen!! doden die er in WO2 zijn gevallen. GTA-series? Iedere dag vallen er door berovingen, vechtpartijen en overvallen in Amerika 14 doden. De Grand Theft Auto series zijn dus wel degelijk gebaseerd op waarheid en die vinden we allemaal geweldig. Kortom: laat het van je persoonlijke 'smaak' afhangen of je een London-mod gebruikt of niet, maar keur het niet af. Het is net zo ziekelijk of niet-ziekelijk als de rest van het spellen assortiment....

Bewerkt: door GTA-Sheep
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • P-Jamma

    6

  • Lantyz

    4

  • MrKooKie

    3

  • AmsterdamBoy

    3

Ik vind het juist leuk als ze die terreur mod maken

Waroom

Er zijn GENOEG oorlog,terreur,rampen gebeurt

Denk aan

1953(Zeeland)

1945(Europa)

2001(New York)

1992(Amsterdam)

2004(Madrid)

2005(Londen)

2004(Indische Oceaan)

2005(Pakistan)

1995(Parijs)

1995(Tokyo)

1980(Iran en Irak)

1989(Irak)

1918(Europa)

1980(Amsterdam)

2002(Irak)

en nog veel meer!!

Dus ik weet wat je zeggen mensen die dat ze ziek zijn die het aan het spelen zijn(Wat nooit komt te bestaan)

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik vind nog steeds dat jullie allemaal vreselijk overdreven reageren. Denk aan de Rampages, de oudere Kill Frenzies, de missie Messing with the Man, het feit dat je geld krijgt door een willekeurig iemand af te maken, de GTA2 bonussen die je kreeg wanneer je maar genoeg chaos veroorzaakte, etc. etc. etc... Allemaal missies en opdrachten die er puur om gingen om onschuldige mensen neer te maaien. Als Rockstar het verzint is het allemaal prima en prachtig, maar zodra iemand een mod in elkaar knutselt over Londen en terreur schreeuwt iedereen moord en brand, want Oh jee: Londen hebben we net nog op het nieuws gezien, en over terreur heeft iedereen braaf geleerd dat het heel erg politiek correct is om daar absoluut niet luchtig over te doen. Ik vind dat ongelofelijk hypocriet.

Als je het onderwerp 'terreur' dan zo ernstig wilt houden, wees dan consequent, en zet GTA buiten de deur.

Ja, maar GTA is fictie, die aanslagen in Londen zijn realiteit. :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ja, maar GTA is fictie, die aanslagen in Londen zijn realiteit. :roll:

Zoals GTA Sheep al zei:

Iedere dag vallen er door berovingen, vechtpartijen en overvallen in Amerika 14 doden. De Grand Theft Auto series zijn dus wel degelijk gebaseerd op waarheid en die vinden we allemaal geweldig.
Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen is het wel weer een goed idee. Het topic is al bejaard. :schater:

Ja dus? Als het maar NUTTIG blijft:P

Mensen spelen ook Battlefield 1942? of Vietnam of 2?

Waroom zijn jullie dan zo boos om dit? speel dan geen GAMES!

Trouwens De Londen Terreur MOD Is Gewoon Onzin

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik snap jullie echt nie jullie spelen wel GTA SA en knallen voor de lol ff een paar mensen neer, zagen zijn kop eraf, slaan hem dood, maar als er een mod komt waarin dat ook gebeurt gaan jullie huilen

ik ben het met lantyz eens :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

damn man jack thampson invatie hierow..

allemaal van die dingen zoals ''dat is echt niet noormaal als iemand zo een mod maakt'' en ''die gast moet afkoelen in de cel''

damn eey,, en iemand zei dit ''echt ziek dat iemand van zo een gebeurtenis misbruik gaat maken door een spel'' damn als je zo redeneert maken alle games daar misbruik van:

ooit zal er wel is door een crimineel een moord op een agent izjn gepleegt, ja dat is een zieke daat.. maar wat doe je in gta?? zijn dat plafertjes pistolen en laten die agenten zig in gta om de grond vallen, en knijpen ze dan onderhand snel een zakje ketchup kapot??

en dan inbreken, inbreken vind ik ook een vrij zieken daad, maar wat zit je gezelig in gta san andreas te doen?? een bakkie kofie te halen midden in de nacht??

en nu ga ik is wat dichter na londen toe..

hoeveel bussen heb jij al laten ontploffen?? of denk jij dta als je een pasagiers bus ziet rijden ''onee er zitten onsculdige mensen in die bus'' nee je racht die bus gewoon lekker naar de klote..

dus die mod ziek?? neej je bent ziek als je het verschil pas ziet in een spel als het eerst echt gebeurd moet izjn en je het daarna pas erg vind.. je moet dat dan van te voren in zien..

en als je het daar echt zo veel moeite mee heb,, wat doe je dan op dit forum??

kijk eens naar een leef in de natuur forum ofzo

(dit geld natuurlijk alleen maar voor de mensen die dat soort dingen posten enzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Aan het feit dat dit topic in het GTA London subforum is gepost, kan ik afleiden dat het GTA London stijl is, oftewel 2D. Dit vind ik echter geen nadeel want GTA 1 & 2 geven me een echte "GTA-Feeling".

Een terreur mod lijkt me eerlijk gezegd totaal geen probleem. Ik bedoel, het is natuurlijk niet leuk dat er overal in de wereld aanslagen komen, maar GTA is en blijft fictie! Het lijkt me ook niet echt logisch dat iemand deze mod download, opstart, en denkt "Dat ga ik ook doen". Nee, geen bezwaren tegen deze modification.

Trouwens betwijfel ik sterk of deze mod nog wel door gaat, ik heb er al een tijdje geen nieuws meer over gehoord. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen, dat ik op de verkeerde plaats zoek of kijk, maar toch lijkt mij dit sterk.

Dus het komt er op neer dat ik er geen bezwaar tegen heb, en ik ben ook niet bang dat de jongeren, waar ik ook toe behoor, dit na gaan doen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Zoiets doe je gewoon niet!

Als ze dat uitbrengen komt Rockstar nog meer in de problemen.

Dan verpest je het voor de rest, waarom kan de dodo in GTA III niet fatsoenlijk vliegen denk je?

11 september, anders kon men ook met de dodo tegen gebouwen aan knallen.

Als ze zoiets maken, dan word de volgende gta weer saai, laat het gewoon aan rockstar over!

Ennuh,

bij battlefield enz. beelden ze de helden uit.

En bij Medal of Honor op het einde krijg je zo'n RESPECT bericht aan de slachtoffers en familieleden.

Het zou redelijk zijn om een nep aanslag in een nep stad met een nep organisatie maakt.

Maar niet Londen nabouwen.

Dan kan je bijv in de "nieuwe" gta geen granaten meer hebben, geen maskers, geen rocket launchers, treinen niet meer opblazen enz.

Doe het gewoon niet. :sst:

En Vice Agent:

Er zijn altijd zieke mensen die zoiets na gaan doen.

Toen is er ook een jongetje in Amerika geweest dat een geweer heeft gepakt/gestolen en dat op mensen is gaan schieten.

Door zulke dingen gaat Rockstar eraan!

Bewerkt: door gtaspeler
Link to comment
Delen op andere websites

het is onzin natuurlijk dat deze mod gemaakt word, dat gaat tog niemand spelen? GTA Londen is een 2D spel, wat kun je daarin nou beleven met zo'n mod :?

@ gtaspeler: Ik denk niet dat Rockstar hierdoor in de problemen komt hoor. GTA Londen is al een heel oud spel en iemand anders maakt deze mod, niet rockstar, dus zij hebben er niks mee te maken.

Natuurlijk hoop ik zelf ook niet dat er zo'n mod komt, het lijkt mij nutteloos, respectloos en gezondheidloos. Maar ik denk ook niet hoor dat hij komt, dit topic is al van juni 2005 en dat is ondertussen al weer driekwart jaar geleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...