Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Snachts rijden zonder lamp is wel heel lastig ja. Ik heb in de nacht mijn vrachtwagen op een afslag richting Liverpool op zijn zij gelegd. De wegenwacht kostte even ruim €900 euro dus dat zijn weer lastige bedrijfskosten en daarnaast klapte ik in Liverpool nog ergens frontaal tegen aan waardoor de raparatiekosten nog eens op €30.000 euro kwamen te liggen. Tijd om dat terug te verdienen!

Link to comment
Delen op andere websites

En de kosten voor benzine moet je ook als particulier zelf betalen, ik blijf een tijdje gewoon rijden voor andere bedrijven en kijk later wel of ik dan nog wat kan lenen. Ik weet niet of ik gelijk voor de beste truck wil gaan sparen, of gewoon een instapmodel. Ligt er een beetje aan hoe lang ik het volhoud zonder het hebben van een eigen truck.

Kan niet, je hebt levels..

Sparen kan altijd, als ik het geld eenmaal heb kijk ik of ik ook het benodigde level op dat moment heb. Volgens mij moest ik level 20 zijn en rond de 162.000 hebben voor de Scania R620. Die ga ik denk ik nemen.

Heb nu al 49.720 op mijn rekening staan. En ik ben level 4/5. Heb tot nu toe al mijn vaardigheidspunten in die gevaarlijke stoffen gestopt. Moet nog een zo'n onderdeel en ik heb ze allemaal. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Euro Truck Simulator 2, een game die op 19 oktober is gereleased en nu al een top game is! Er zijn zelfs al een paar mods en

cheats voor!

De demo is te downloaden via de officiele site van Euro Truck Simulator 2. De demo kan je tot een bepaald moment gebruiken. Daarna moet je hem activeren voor volgens de website €29,99

Veel nieuwe functies maken het spel aantrekkelijker.

Een leuke nieuwe functie zijn de levels.

Als je een vracht goed afleverd ontvang je XP (experience points)

Maar in welk level zit jij nou eigenlijk?

Laat het ons hier weten!

Geef ook maar meteen je mening over de game als je wilt!

Regels:

- Max 1 bericht per dag

- Geen scheldwoorden gebruiken en niet liegen

- Een grapje maken mag maar doe dit niet te veel.

Veel plezier!

ETS2_logo-600x300.jpg

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Maar dan moet ik een heel nieuw onderwerp starten daarin. En ik dacht dat dit wel wat leuker was. Omdat het andere topic wat meer gaat over het algemeen. ik wat dieper in een functie op met dit topic.

>>> Door Svenie: Ik volg GekkieJ01. Bij deze is het topic samengevoegd met het centraal ETS2 topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@Maikle ik heb mijn vrachtwagen in Engeland ook al heel vaak op die manier bij een afslag geparkeerd. Ik kan het keer op keer maar niet laten om toch met 90 km/u door de bocht heen te vliegen en telkens moet ik het op de harde manier leren. Ik ben nog steeds een vaste klant van de wegenwacht. Jammer dat je geen voordeelabonnement kan afsluiten zodat het wat voordeliger voor me word haha.

Overigens kan ik nu even niet spelen omdat ik al tien ritten heb gedaan. De demo modus is voor mij dus klaar. Ik moet eventjes kijken wanneer ik geld heb om de volledige versie aan te schaffen want ik vind hem het kopen toch wel waard. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ook al manieren om hem niet legaal te krijgen.

En inderdaad. Ik ben al eens iets te hard op een kruising afgereden en reed met 90 km/h door een bocht. :puh:

Ik kantelde en had niet genoeg geld om de wegenwacht te bellen.

:puh:

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

@Maikle ik heb mijn vrachtwagen in Engeland ook al heel vaak op die manier bij een afslag geparkeerd. Ik kan het keer op keer maar niet laten om toch met 90 km/u door de bocht heen te vliegen en telkens moet ik het op de harde manier leren. Ik ben nog steeds een vaste klant van de wegenwacht. Jammer dat je geen voordeelabonnement kan afsluiten zodat het wat voordeliger voor me word haha.

Overigens kan ik nu even niet spelen omdat ik al tien ritten heb gedaan. De demo modus is voor mij dus klaar. Ik moet eventjes kijken wanneer ik geld heb om de volledige versie aan te schaffen want ik vind hem het kopen toch wel waard. :sigaar:

Misschien toch voortaan maar het gaspedaal los laten wanneer je een bocht nadert. Ik zie het al voor me als ik met een zware trekker-oplegger met 90 door een lange doordraaier aan het rijden bent, je hoeft maar 1 keer een tikkeltje te snel in te sturen en je bent totaal de controle over de oplegger kwijt. Dan lijkt mij 50-60 een mooiere snelheid. :clown:

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ook al manieren om hem niet legaal te krijgen.

En inderdaad. Ik ben al eens iets te hard op een kruising afgereden en reed met 90 km/h door een bocht. :puh:

Ik kantelde en had niet genoeg geld om de wegenwacht te bellen.

:puh:

Ik heb een aantal spellen illegaal op mijn laptop staan. Dat zeg ik eerlijk, om dit goed te praten zeg ik erbij dat ik ze ook legaal heb op de PlayStation 3 en ik vind het een beetje belachelijk om ze nog één keer te kopen. Goed spel of geen goed spel. Ik vind dit een goed spel en als je dit soort dingen vaker wilt hebben en wilt kunnen spelen dan moet je vooral illegaal gaan downloaden. Zo krijgt een ontwikkelaar geen geld en zul je hééééééél lang kunnen wachten op een volgende deel. Ik ga dus gewoon netjes betalen om het spel verder te kunnen spelen. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...