Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

We hebben ook mooie wegen hoor. Ardennen bijvoorbeeld, maar ja onze wegen gaan kapot door teveel zwaar beladen vervoer en goedkope asfalt --> is dan wel weer goed voor veel jobs bij de wegenwerken :7

Ik weet niet of je het stukje kent van de Liefkenshoektunnel (daar moet je tol betalen) Jezus man, moest ik gisteren overheen :puh:. (Ik ging terug naar Frankrijk, stukje van A12 afgesloten) Damn man, dat stukje is echt niet normaal hoor. Je hoort gewoon letterlijk elke keer. (bam bam bam bam bam) :7 Ik reed niet harder dan 90. :puh:

Ligt puur aan de te zwaar beladen meestal buitenlandse trucks. Rijdt er soms ook door voor naar men stage, maar rijdt liever langs de oude tunnel en zo via antwerpen centrum.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk die kutstad brussel wel :7

Bij zo'n uitspraken vraag ik mij toch altijd af hoevaak die persoon eigelijk op een desbetreffende plek is geweest...

Vind het wel grappig dat deze game hier zo populair is, ik heb er wel al vaker van gehoord, ken het ook wel, maar kan iemand mij ook zeggen waarom jullie het zo geweldig vinden...? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Die boetes die je krijgt vind ik zo slecht, je hoeft maar 1km te hard te rijden en je krijgt meteen een boete. Als je 90 rijdt en in de verte zie je een bord maar je kunt nog niet zien wat erop staat hoe hard je daar mag dan moet je eigenlijk al afremmen, want als er een lagere snelheid op zou staan en je ziet het te laat heb je geen tijd meer om te remmen want zodra je voorbij dat bord bent heb je ook meteen een boete

Het zou realistischer zijn als ze gewoon flitspalen hebben staan of dat er politie rondrijd en als je op dat moment te hard rijd je dan pas een boete krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk die kutstad brussel wel :7

Bij zo'n uitspraken vraag ik mij toch altijd af hoevaak die persoon eigelijk op een desbetreffende plek is geweest...

Vind het wel grappig dat deze game hier zo populair is, ik heb er wel al vaker van gehoord, ken het ook wel, maar kan iemand mij ook zeggen waarom jullie het zo geweldig vinden...? ^_^

Ben er genoeg geweest om het een alles behalve gezellige stad te vinden :).

En vrijdag komt ie uit :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...