Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

Het spel is wel stukken beter dan z'n voorganger. Dat radio element blijf ik ook wel leuk ( en simpel ) vinden :puh: Ik mis alleen BNR :{ naja dan maar top 1000 luisteren enzo :D

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik terug kijk naar de tijden dat ik dagen lang achter elkaar verslaafd was aan ETS1, haha. Stuurtje op tafel en hup, spelen maar. Ik had de uitbreidingen van alle landen, een paar mods erin zoals vrachtwagens en trailers. Mooie tijden waren dat. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij hoef je inderdaad niet de knipperlichten te gebruiken. In het begin deed ik dit ook niet en heb er nooit een boete voor gekregen. Nu gebruik ik het wel om dezelfde reden als Redfire18, het realisme verhogen. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rijd nu nog altijd rond in een DAF maar ga denk ik binnenkort een Scania kopen, omdat mijn DAF niet zo snel optrekt. De remmen ervan zijn ook niet al te best.

Ik ben nu ook met de langste grootste rit bezig die er is.

Van Aberdeen naar het oostelijke deel van Polen. Daarvoor krijg ik rond de €78.000 voor!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is trouwens voor jullie je favoriete merk? Voor mij is het Scania. Zien er mooi uit, hebben lekker veel PK en ook nog eens een erg mooi interieur. :)

Dit.

En, nee je krijgt geen boete voor het vergeten van een knipperlicht, dus het hoeft officieel niet.

En ben gestart in Groningen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...