Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het spel ook geïnstalleerd (volledige versie) ik ga het morgen spelen :tu:

In het begin dacht ik dat het een saai spel was, alleen in en vrachtwagen zitten en dat is het. Maar ik zag de trailer, en... Ten eerste het is prachtig, niet dat mn pc het aan kan :ch: Maar ja... Ten tweede zag ik dat je echt missies moet doen, ik vond het lijken op Trucking en dat vind ik leuk. Je kan je vrachtwagen ook nog upgraden, dat vond ik ook leuk en daarom heb ik het spel nu ook :D

Kan niet wachten om te spelen! Ik ben nu niet thuis dus kan het jammer genoeg niet spelen :puh:

Wordt vervolgt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Moest godsamme overnieuw beginnen, door een bug vloog ik ver waardoor mijn trailer en truck allebei 100% schade hadden, helaas moest ik mijn rit dus opgeven, ondertussen had ik 50k, en daarna had ik mijn truck naar de reparatie dienst gedaan, 80k schade. En toen -30k schuld. Geprobeerd met Cheat Engine de boel weer terug te brengen (aangezien het een bug was :S) maar is helaas mislukt, toen zat ik 4,2 miljard euro in de schuld. Dus overnieuw begonnen, morgen maar de eerste ritten doen.

stond ook 30k in de schuld, met mijn bedrijf gaat het echter al iets beter ( zit nu te fluctueren tussen -10k en 1k )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin stilaan te beseffen dat ik me aan de snelheden moet houden. Na een bocht waarin ik stilaan controle over het stuur aan het verliezen was knalde ik frontaal op een andere wagen. Hierdoor kwam ik uiteindelijk tegen de railing terecht, en wel ja de screen hieronder laat het wel zien:

eurotrucks2.png

Link to comment
Delen op andere websites

Deze brug zal iedereen wel kennen ondertussen :puh:, spijtig genoeg dat het donker en moeilijk te zien is.

Zit nu in wroclaw en op deze wegen heb ik ook al gereden.

*fotootjus*

eigenlijk ken ik het niet, heb daar weinig te zoeken in die oosterse landen XD

Ik begin stilaan te beseffen dat ik me aan de snelheden moet houden. Na een bocht waarin ik stilaan controle over het stuur aan het verliezen was knalde ik frontaal op een andere wagen. Hierdoor kwam ik uiteindelijk tegen de railing terecht, en wel ja de screen hieronder laat het wel zien:

* ook een fotootje *

Niet doen, gewoon 90 op een 30 weg blijven rijden ( ik doe het ook ), Ik heb elke rit wel zo'n manoeuvre, met geluk beland ik ergens ongedeerd in het gras , en met iets minder geluk kom ik lijnrecht met 80 op een beginnende vangrail, of beland ik op de zijkant :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze brug zal iedereen wel kennen ondertussen :puh:

*Foto*

Ik herken ze eigelijk niet... zou voor hetzelfde geld in de Ardennen kunnen zijn, daar liggen reteveel van dit soort viaducten :puh:

En ligt het aan mij of is de map eigelijk niet zo groot...? :3

Link to comment
Delen op andere websites

Inmiddels in elk land geweest, moest net naar Bratislava (Slowakije), wel een mooie omgeving daar in de buurt, ook bij Wenen en Brno.

Ben nu weer onderweg naar Osnabrück, levert me ongeveer €42,000 op voor zo'n 1150 KM. Leuke reisjes zijn dat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rij op dit moment iedere keer kleinere ritten in Engeland, Duitsland, Zwitserland, Luxemburg en Nederland. Heb nog niet echt grote tochten gemaakt. Dat ga ik denk ik pas doen als ik mijn eigen truck heb, of als ik er echt veel mee kan verdienen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel ook geïnstalleerd (volledige versie) ik ga het morgen spelen :tu:

In het begin dacht ik dat het een saai spel was, alleen in en vrachtwagen zitten en dat is het. Maar ik zag de trailer, en... Ten eerste het is prachtig, niet dat mn pc het aan kan :ch: Maar ja... Ten tweede zag ik dat je echt missies moet doen, ik vond het lijken op Trucking en dat vind ik leuk. Je kan je vrachtwagen ook nog upgraden, dat vond ik ook leuk en daarom heb ik het spel nu ook :D

Kan niet wachten om te spelen! Ik ben nu niet thuis dus kan het jammer genoeg niet spelen :puh:

Wordt vervolgt ^_^

Ow nu ik dit allemaal hoor kan ik al helemaal niet wachten! Ik kan vanavond pas spelen :D

Vraagje: Lijkt het eigenlijk op Trucking?

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...