Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

Ik heb het spel ook geïnstalleerd (volledige versie) ik ga het morgen spelen :tu:

In het begin dacht ik dat het een saai spel was, alleen in en vrachtwagen zitten en dat is het. Maar ik zag de trailer, en... Ten eerste het is prachtig, niet dat mn pc het aan kan :ch: Maar ja... Ten tweede zag ik dat je echt missies moet doen, ik vond het lijken op Trucking en dat vind ik leuk. Je kan je vrachtwagen ook nog upgraden, dat vond ik ook leuk en daarom heb ik het spel nu ook :D

Kan niet wachten om te spelen! Ik ben nu niet thuis dus kan het jammer genoeg niet spelen :puh:

Wordt vervolgt ^_^

Ow nu ik dit allemaal hoor kan ik al helemaal niet wachten! Ik kan vanavond pas spelen :D

Vraagje: Lijkt het eigenlijk op Trucking?

Totaal niet, het enige wat hetzelfde is, is dat je in een vrachtwagen rijd. Bij SA word je achtervolgt door de politie, en hoef je je niet aan de regels te houden. Dat is hier anders.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het spel ook geïnstalleerd (volledige versie) ik ga het morgen spelen :tu:

In het begin dacht ik dat het een saai spel was, alleen in en vrachtwagen zitten en dat is het. Maar ik zag de trailer, en... Ten eerste het is prachtig, niet dat mn pc het aan kan :ch: Maar ja... Ten tweede zag ik dat je echt missies moet doen, ik vond het lijken op Trucking en dat vind ik leuk. Je kan je vrachtwagen ook nog upgraden, dat vond ik ook leuk en daarom heb ik het spel nu ook :D

Kan niet wachten om te spelen! Ik ben nu niet thuis dus kan het jammer genoeg niet spelen :puh:

Wordt vervolgt ^_^

Ow nu ik dit allemaal hoor kan ik al helemaal niet wachten! Ik kan vanavond pas spelen :D

Vraagje: Lijkt het eigenlijk op Trucking?

Totaal niet, het enige wat hetzelfde is, is dat je in een vrachtwagen rijd. Bij SA word je achtervolgt door de politie, en hoef je je niet aan de regels te houden. Dat is hier anders.

Bij sommige levels is er geen politie. Maar dan is het dus helemaal het zelfde en je moet je aan de regels houden.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had net een bug, ik was de controle verloren toen ik een manoeuvre deed in Engeland. Ik kwam zo naast de railing terecht bij de bomen. Helaas zijn daar onzichtbare muren die het onmogelijk maken om terug naar de baan te gaan. Als je verder rijd (naar boven toe in dit geval) stopt de wereld en is dus niets meer. Hieronder is een screen:

ets2bug.png

EDIT: Zover ik nu heb gemerkt blijf je eindeloos doorvallen. Je hebt wel controle over de vrachtwagen en kan deze dus laten draaien in de lucht. :puh:

EDIT 2: Uiteindelijk blijf je hangen en doet je vrachtwagen erg rare zaken. Hij begint hard rond te tollen, stukken vliegen eraf en komen er terug op.

EDIT 3: Het spel denkt dat ik 5000 km/h rijd op dat punt. Het voordeel is dat het systeem dat de XP na 100km vrij rond rijden dit dus ook denkt. Hierdoor krijg ik gratis XP.

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...