Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja leuk :duh:, ik dacht even langs het tankstation te rijden i.p.v. de gewone weg, omdat ik het tankstation nog niet had 'ontdekt'. Raakt die chauffeur de macht over het stuur kwijt, 27 % schade aan mijn truck en 7% aan de aanhanger, daar gaat me geld....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben begonnen.

Bij die tutorial: Ik krijg een boete van 100 euro omdat ik door rood reed, nou ik dacht maak nie uit.

Tijdens rit ging ik ff de opties uittesten dus had ik 'm op muis gezet toen ging ik helemaal slingeren en had ik 8% schade. (heb hem toen weer op toetsenbord gezet) Toen dacht ik ook maakt niet uit.

Ik ging naar Engeland en daar moet je aan de andere kant rijden, ik krijg een bekeuring, spookrijden. Toen nog een bekeuring spookrijden, maar ik kon niet meer terug want het er zat een vangrail tussen. Toen kreeg ik een aanrijding. 400 euro weg toen nog een aanrijding. Toen weer spookrijden en ook nog wat schade erbij. Nu sta ik 1000 euro in de min en nog steeds op de verkeerde baan. (ik kan niet omkeren) Dus nu ga ik weer opnieuw beginnen. Weer dat inparkeren opnieuw doen :ch:

Maarja ik heb nu wel dingen geleerd: Niet vergeten dat de regels in Engeland anders zijn en pas op voor stoplichten...

Had wel al 46 ervaring te pakken! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Net een vracht van Rotterdam naar Liverpool gebracht. Ben nu level 8 maar ik ben al op de helft voor level 9. Heb bijna 100.000 euro. Net zat er iemand telkens voor me te rijden, als ik hem wou inhalen ging ie sneller, en als ik achter hem ging rijden ging ie afremmen. Dus ging ik maar naast hem rijden, net voordat hij weer gas kon geven heb ik hem de weg afgeramt, beste manier om 400 euro te spenderen... :7

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...