Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb misschien iets van 2% ontdekt, aangezien ik meestal ritten neem naar dezelfde plekken. Had vandaag wel wat achterlijks, reed in Engeland, nieuwe vracht, neem ik de rechterbaan ipv de linker. Lekker spookrijden, aanrijding en geld gekost... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf je eigenlijk voor eeuwig gelimiteerd op 90 km/h? Want dat is wel een stomme limitatie dan. :puh:

Ik heb een no-limit mod gedownload, is veel fijner en hij remt nog sneller dan normaal.

Sommige auto's rijden ook gewoon tegen je aan op de snelweg, ik rijd er 90 (maximum :zz: ), rijden ze tegen me aan, en ja hoor, weer 5% schade erbij :ch:

Vreselijk ja, ik wou dus naar rechts op een driebaansweg, gaat die gast op de rechterbaan naar links. :7 Ik net op tijd ontwijken, wil ik weer naar links, GAAT DIE OOK NAAR LINKS, weer bijna aanrijding. :7

Link to comment
Delen op andere websites

In het echt mag je ook niet harder. ;)

Dat weet ik, maar het is wel onrealistisch om dan 12 versnellingen te hebben en dan aan de laatste 2 in principe niets meer te hebben. :puh:

Het is ook maar een spel uiteindelijk, en ik denk dat iedereen in dat spel al dingen heeft gedaan die niet mogen. Waar je bv. 40 mag heeft iedereen toch ook al eens 50 gereden ingame? Toch? :$

@Gtaboy: Misschien dat ik die mod dan wel eens download later. Lijkt me nog leuker als je zelf echt op de snelheid moet letten (aangezien je uiteindelijk toch meestal gewoon op de snelweg rijdt). :puh:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Ik let ook wel op de snelheid hoor, als ik moet afremmen etc, of een speed camera.

Overigens, ik vind het rijden in de nacht pure bagger, ik moet echt de mistlampen aanzetten wil ik alles een beetje goed kunnen zien in het donker. Ook al die auto's zijn veels te moeilijk zichtbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Zombiespeed waarom is jouw spel in het Engels? Je kan de taal als het goed is bij instellingen ofzo in NL zetten xD

Waarom zou je dat willen? De Nederlandse vertaling is zwaar inconsistent en matig.

Kan iemand mij doorverwijzen naar een mod die de 90-kilometerbeperking opheft?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...