Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom zou je een speed mod downloaden? Dit is een simulator, geen race game. Het is de bedoeling dat je realistisch rijd. In het echt rijd geen een vrachtwagen harder als 90 km/h. Dus waarom zou je dat hier willen?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je een speed mod downloaden? Dit is een simulator, geen race game. Het is de bedoeling dat je realistisch rijd. In het echt rijd geen een vrachtwagen harder als 90 km/h. Dus waarom zou je dat hier willen?

Omdat ik na een tijd de ritten wel zat ben, dus wil ik wat sneller op de plek komen, dan speel ik langer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat probeer ik ook wel, maar dan draait hij op het laatst net iets naar rechts of links waardoor ik dus niet hem kan laten ont''trailen''...

Dan moet je een klein stukje meedraaien. puh2.gif

Het lukt mij trouwens nooit om recht op de weg te rijden. puh2.gif Bestuur met een toetsenbord, wegens gebrek aan een stuurtje.

Mij ook niet en het is ook zo irritant als je opeens van 90 km/h naar 0 moet remmen omdat er een stoplicht zomaar staat, dan knal ik echt altijd tegen een auto op.

Ik vind het altijd makkelijker om met de 2e camera stand in the parkeren. Probeer inderdaad er met de achterkant zo recht mogelijk voor te staan. En dan de richting insturen waarvan je juist niet wil dat de trailer heen gaat. ;)

in ETS 1 en 18WOS deed ik altijd camera van boven, helpt mischien ook? en anders gewoon oefenen. ik deed altijd half uur voordat ik de trailer recht voor het dock had staan -_- tegenwoordig doe ik het in 2 minuutjes :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Zomg, AI kan ook goed spookrijden :7 Gelukkig kon ik m opzij duwen, want anders was ik de pineut :7 (in spoiler)

XwP4e.png

Waarschijnlijk een bug xD

Ja mijn grappies staan op zn allerallerlaagst, maar texture quality op hoog.

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu bezig met 1 van de langste routes. Van Plymouth(GB) naar Torino(IT) voor €72.563!

Het is wel een lange rit maar het betaalt goed en ik krijg er denk ik veel XP voor!

Ik zit nu al in level 12 en heb alle punten voor lange afstandsleveringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...