Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

@nyltje

Ik speel op Ultra. Dus alles op zijn max! Dat ziet er echt geweldig uit. En m`n PC kan het makkelijk aan!

Ja tuurlijk joh, schep maar op! Nou Dipsie8 en ik blijven sterk! Het maakt ons helemaal niets uit dat wij een slechte game pc hebben!

Ik schep niet op hoor.

Ik speelde het ook een poosje o z'n laagst. Toen ontdekte ik de ultra stand. En dat werkte perfect.

@DaveDavy

Dat komt omdat waarschijnlijk je motor niet genoeg PK heeft. Mijne heeft 750pk en die trekt op als een beest.

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of betere vrachtwagens sneller optrekken want dit is ook iets waar ik me soms echt aan stoor. Heb af en toe het idee dat als de vrachtwagen opgetrokken is dan het stoplicht misschien wel eens weer op rood kan staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan. Betere vrachtwagens trekken sneller op.

Je kan betere kopen of je motor upgraden. Je moet dan wel goed kijken naar het aantal PK. Ik heb 750pk en dt is perfect. Ik denk dat 600pk ook wel goed is.

Tip: Sta je voor rood licht? Trek dan op als het stoplicht op oranje gaat.

Bewerkt: door Mitchelhal
Link to comment
Delen op andere websites

@nyltje

Ik speel op Ultra. Dus alles op zijn max! Dat ziet er echt geweldig uit. En m`n PC kan het makkelijk aan!

Ja tuurlijk joh, schep maar op! Nou Dipsie8 en ik blijven sterk! Het maakt ons helemaal niets uit dat wij een slechte game pc hebben!

Ik schep niet op hoor.

Ik speelde het ook een poosje o z'n laagst. Toen ontdekte ik de ultra stand. En dat werkte perfect.

Was ook een grapje :puh:

Als ik m op 400% zet dan heb ik 1 fp5s (1 frap per 5 seconde ^_^)

Maar ik speel prima zo, vind het wel jammer want nu is het meer een spelletje dan een simulator :puh:

Btw: Op welke camera spelen jullie meestal. Ik speel meestal bij rechte stukke op 1 want dan kan ik mijn vrachtwagen makkelijker tussen de lijnen laten rijden ^_^ Bij scherpe bochten gebruik ik 2 want dan kan ik zien wat er op me heen gebeurt. Bij inpakkeren gebruik ik ook 2 omdat je dan alles om je heen kan zien.

Nu ga ik weer spelen, ik ben al level 3! :D

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Volvo gekocht, de goedkoopste van 100k :D

Zomg, AI kan ook goed spookrijden :7 Gelukkig kon ik m opzij duwen, want anders was ik de pineut :7 (in spoiler)

XwP4e.png

Waarschijnlijk een bug xD

Ja mijn grappies staan op zn allerallerlaagst, maar texture quality op hoog.

Weet je zeker dat dit niet in Engeland was?

Nope, was in Duitsland ;)

@Nyltje

Game pc? game pc? WTF are you talking about? Mn ouders zijn gescheiden en bij mn vader heb ik mn GAME-pc... by me ma heb ik alleen een laptopje met een Intel HD Graphics Family videokaart... 10 à 20 fps -.-

Enneuh, ik gebruik altijd de camera vanbinnen voor t stuur.... Das wel zo realistisch!

Voor mods moet je op ets2-mods.com kijken btw voor de mensen die dat nog niet weten.

oh, als je voor een rotbocht staat, raad ik je aan om even te saven zodat je eventjes trug kan gaan als je van de afgrond valt.. :7

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...