Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Ik haat vooral de nachten. Die nachten dat ik alleen maar grootlicht heb en dat niet mag gebruiken. Oftewel: In 1 nacht z'n 5000 lichter :7

Ik rijd altijd met groot licht, anders zie ik niets (of nauwelijks iets). Wat ik wel crap vind, dat steeds als ik mn cabine wijzig (al is het alleen maar om te kijken hoe het er uit ziet; dus niet koop), dat dan die zwaailichten en lampen aan de bovenkant weg gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

100% schade aan truck én trailer? Met hoeveel kwam je die bocht wel niet binnen, 200 km/u? :puh:

Heef iemand trouwens al de Going East DLC? Twijfel nog erover, is het de moeite waard?

130 :$

ik heb Going east niet, maar ik zou hem gewoon kopen, alleen al om SCS software te steunen, want SCS is een klein bedrijf, niet zoals Rockstar of EA.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je hem wel goed geactiveerd dan? :puh: Als het goed is kun je nu ook naar Hongarije en naar oostelijke delen van Slowakije en Polen. Als je update naar de nieuwste versie zie je trouwens al die landen op je kaart staan, maar dan zonder steden, weg erheen etc. Wat zie jij momenteel op je kaart (in het oosten)?

Link to comment
Delen op andere websites

frontaaltje:

en om het nog erger te maken:

:duh:

Je bankrekening zal er niet van op of omkeren >.< Ik kom niet hoger dan 50.000 euro de hele tijd. Voor jou is het positiever om als je er bijna bent, de anwb naar dat stadje te bellen zodat je er naartoe word geteleporteerd voor een (voor jouw doen) laag prijsje.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...