Jump to content

Euro Truck Simulator 2


BoerTijger

Recommended Posts

  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerTijger

    101

  • moechy

    86

  • BiglifeRPG

    68

  • Sir_Ballas

    45

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb daar geen last van :puh:

pTCr5mH.pngX5lKnu7.jpg stond ik bijna vast in de tunnel :7q2stq45.pngM8s1U2m.pngHXPeaLV.jpg6x460fs.jpg stomme ai :duh:qBRHiIW.png

Leuke mods/trucks! Vooral de nieuwe Actros vind ik leuk!

Ikzelf ben eigenlijk nog niet zo ver gevorderd in het spel (momenteel 2 trucks en een chauffeur in dienst), maar als ik verder gevorderd ben en sterkere trucks heb ga ik ook eens modden denk ik :puh:

Hoe komt het eigenlijk dat dit spel zo populair is (onder de GTA-community)? Ik heb het wel eens gespeeld maar het kon me niet echt vasthouden..

Goede vraag, ik denk dat er veel GTA-spelers zijn die van GTA houden door de auto's en trucks (zoals ik dus) en daarom dus ook graag ETS spelen...

Anderzijds zijn er misschien mensen die van GTA houden, maar niet zozeer om de auto's en trucks en daarom dus minder van dit soort games houden.

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Die Convoi Exeptionel-mod waarvan je twee foto's van Sir Ballas ziet is echt een dramatische mod. Het lijkt leuk om zo'n lange lading te vervoeren, maar op bergweggetjes is het niet te doen. Dan is de lading veel te lang om fatsoenlijk een bocht te nemen. Met als gevolg een file voor je en achter je, zodat je geen kant op kunt en vast staat... Tenminste, dat is mijn ervaring met die mod.

Ikzelf zit momenteel in level 27. Speel het de laatste tijd niet meer vaak, maar ik vind het toch altijd leuk om het weer eens op te starten en weer lekker te trucken in m'n groengrijze Volvo Globetrotter XL (750pk). :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gaaf spelletje. puh2.gif Als mensen vernemen dat ik het speel, is hun eerste reactie iets in de zin van Is dat niet doodsaai? Gelukkig valt dat reuze mee, want eigenlijk weet ik uit elke kilometer die ik rijd nog wat uitdaging te halen. Ik loop echter wel met wat vragen en onduidelijkheden rond, want hoe zit het nou bijvoorbeeld met het kopen/beheren van je eigen vrachtwagens/garages? Ik neem nu telkens via Arbeidsmarkt een nieuwe opdracht aan en heb nu op die manier zo'n €60.000 binnen, maar het schiet op die manier niet echt op. Iemand die me dit wellicht wat uit kan leggen? hypocrite.gif

Oh, en nog een klein vraagje waar enkele experts alhier vast wel een antwoord op weten te geven: kun je ergens (bijvoorbeeld in je navigatiesysteem) zien wat de maximumsnelheid is van de plek waar je je bevindt? Ik weet dat er hier en daar een bordje staat, maar af en toe mis ik die en ben ik het spoor bijster wat betreft de maximumsnelheid. Zijn die borden dus echt de enige indicatie van de maximumsnelheid, of zijn er meer manieren om dat na te gaan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Mmm, interessant. Wat moet ik me precies voorstellen bij zo'n multiplayer-functie? Wellicht dat ik het eens probeer, maar ik moet bekennen dat mijn offline-savegame ook al enkele maanden stilligt. Het is een leuk spel om af en toe eens te spelen, maar mijn interesse lijkt toch bij vlagen te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer lijkt me erg leuk om te doen! Het lijkt me helemaal tof om met een groepje gewoon wat rond te rijden, lekker verre afstanden rijden en dan allemaal headsetje op, leuk man! :D

Helaas dat er in de Alpha nog geen NPC (andere voertuigen) inzetten, dat is toch wel iets wat er echt bij hoort, maar dat komt vast snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er opzich wel mooi uit maar ook super saai. Want wat ik uit dit topic haal is dat je met een vrachtwagen van locatie naar locatie moet rijden? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel ongeveer wat het idee is van het spel. Je hebt een kaart van Europa, waar je als vrachtwagenchauffeur van stad tot stad rijdt, om goederen af te leveren. De afstanden zijn op zich wel lang, maar het blijft uitdagend omdat je onder andere constant op de weg, weggebruikers en maximumsnelheden moet letten. In het begin word je als vrachtwagenchauffeur ingehuurd door verschillende bedrijven, dus hetgeen wat je moet vervoeren kan dan ook variëren van een kar met boomstammen tot een bulldozer of een tank met één of ander goedje. Uiteraard moet je van tijd tot tijd rust nemen en benzine tanken. De map ziet er mooi uit en is uiteraard ook aangepast aan het gebied waar je je bevindt. Zo zul je in Nederland overal gele kentekens zien en Nederlandse verkeersborden tegenkomen. De steden die er zijn zijn overigens beperkt tot een industrieel gebied. Daar staan fabrieken en opslagplaatsen waar je je spullen af moet leveren. Meestal kun je wel een zekere skyline zien om de indruk te wekken dat je in een grote stad zit, maar daar zul je nooit kunnen komen.

Uiteindelijk kun je volgens mij ook zelf vrachtwagens en garages kopen, maar zo ver ben ik zelf nog niet gekomen. Ikzelf speel het eigenlijk nauwelijks meer, maar het blijft een leuk spel om er zo af en toe eens bij te pakken. Niet echt een spel om non-stop te gaan spelen, naar mijn mening. Volgens mij is het ook mogelijk om het spel te modden, iets waar sommigen ook veel plezier uit halen. :puh:

Ikzelf vind het in ieder geval een tof spel omdat het er mooi uitziet, het leuk is om me in te leven in een vrachtwagenchauffeur en omdat er altijd wel een uitdaging uit te halen is. Het is maar net wat je wilt, maar het lijkt mij in ieder geval het proberen waard. Mocht je twijfelen, kun je altijd wachten op een sale op Steam, want op die manier heb ik 'm (inclusief DLC) voor €7,50 aan kunnen schaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...