Jump to content

Virus in gta 3 multiplayer?


xoex23

Recommended Posts

ik bedoel daarmee te zeggen dat avg alles ziet als een virus, die antivirus die ik net zij is beter en ook gratis. een mod past bestanden aan en avg ziet dat meteen als een virus

Bewerkt: door GTAnerd 007
Link to comment
Delen op andere websites

ik bedoel daarmee te zeggen dat avg alles ziet als een virus, die antivirus die ik net zij is beter en ook gratis. een mod past bestanden aan en avg ziet dat meteen als een virus

Kijk daar kan ik meer mee.

Trouwens avg is ook gratis ;)

Link to comment
Delen op andere websites

kijk met deze antivirus of die het ook aangeeft als virus, zo niet dan is het geen virus link

Ik denk dat je wel snapt dat ik dat niet ga doen omdat ik anders conflicten krijg.

Ik heb het net geinstaleert en het wordt meteen weer verwijderd, dus geen multi-player voor mij denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook avg en ik heb inderdaad een vermoeden dat die iets heel vlug als virus bestempelt. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn, dus dat is wel goed.

Als je het bestand echt vertrouwt en het van hier komt, lijkt de kans klein dat het daadwerkelijk een virus is. Toch heb ik nog nooit iets geïnstalleerd wanneer avg zegt dat het een virus is, ook al had ik er vertrouwen in dat het er geen was.

Link to comment
Delen op andere websites

AVG ziet zelfs officiële spellen als GTA IV en Modern Warfare 3 als een virus, gewoon omdat ze connectie willen met het internet (wat logisch is bij multiplayer spellen). Ik had 't vroeger ook en heb het vrij snel van m'n PC gestampt, nu heb ik Malwarebytes. Als je ergens zeker van wil zijn moet je gewoon het bestand scannen met Malwarebytes en dan weet je het.

Link to comment
Delen op andere websites

AVG ziet zelfs officiële spellen als GTA IV en Modern Warfare 3 als een virus, gewoon omdat ze connectie willen met het internet (wat logisch is bij multiplayer spellen). Ik had 't vroeger ook en heb het vrij snel van m'n PC gestampt, nu heb ik Malwarebytes. Als je ergens zeker van wil zijn moet je gewoon het bestand scannen met Malwarebytes en dan weet je het.

Slaat nergens op, ik heb beide spellen zonder enige virus melding kunnen installeren en spelen. Ik gebruik ook gewoon AVG, en tot nu toe nog geen irritante virussen gehad.

Over gta 3 kan ik geen oordeel doen.. Maar je kan proberen om te zoeken op het internet naar dit bestand, en eventuele vragen daarover?

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...