Jump to content

Game of Thrones


Jimmiefitz

Recommended Posts

Ik vind het niet erg dat er geen cliffhangers zijn aan in alle tiende episodes. Het tweede seizoen zou je nog een beetje kunnen beschouwen als cliffhanger, maar het viel toen ook wel mee. Verder vond ik niet dat we heel weinig actie hadden, in het begin de veldslag en uiteindelijk ook nog een scène met Greyjoy en natuurlijk Jon Snow.

Moet je inderdaad doen. Ik ben nu bij boek 2, heb alleen niet veel tijd in het schooljaar, probeer na de zomervakantie bij boek 3 te zijn. Als ik dan voor volgend seizoen 3 uit heb, loop ik voor op de serie, aangezien de serie de boeken niet geheel letterlijk neemt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 157
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    25

  • .Sharingan

    21

  • moechy

    17

  • Jimmiefitz

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Voor de mensen die niet het boek hebben gelezen, een spoiler:

Dus hierna Catalyn die weer tot leven komt en Joffrey die vergiftigd wordt? Of hoe zat dat ook al weer? Jaren geleden dat ik dat boek gelezen heb.

Spoiler van het derde boek!!!! Dit weet je niet als je up to date bent met de serie.

Pittig late reactie, maar het klopt wat je zegt. Catelyn komt weer terug, al dan niet verminkt en Joffrey wordt inderdaad vergiftigd door Olenna Tyrell die het plan van Littlefinger uitwerkt.

Heb je boek 4 en 5 ook gelezen?

Bewerkt: door Jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Ben na al de ophef en gezeik over hoe geweldig deze serie wel niet is ook maar eens begonnen met kijken. Heb nu seisoen 1 uit en moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. :D Ik vind het nou niet zo geweldig als dat sommige mensen beweren en vind series zoals Breaking Bad nog steeds boeiender, maar het is zeker wel een goede serie die ik ook wel af ga kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, alleen de allerlaatste aflevering moet ik nog bekijken. De voorlaatste was echt een verschrikking, ik had het zo voor Robb Stark en z'n vrouw, worden ze zo afgeslacht. Ik hoop dat Joffrey afgeslacht wordt, het is echt hoog tijd dat er wat gebeurd met die slechte koning. Ik ben al effe aan het kijken naar aflevering 10 van seizoen 3, bij seizoen 9 kon ik perfect voorspellen dat ze allemaal uitgemoord gingen worden(zag je gewoon met wat er aan het gebeuren was), net dacht ik dat de grootvader van Joffrey Joffrey ging doden of uitdagen tot een gevecht. :puh: Helaas, hij leeft nog steeds..Ik hoop dat ie tegen het einde van de aflevering dood is, dat zou het verlies van Robb Stark en de rest nog kunnen opvangen..

Oh, en dat martelen van Theon Greyjoy mag ook wel eens stoppen zeg..Voegt zowat geen bal toe aan de serie en is redelijk luguber.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 6 maanden later...

Nog mensen die de meest overhypete serie van het moment volgen? :D

Ik kan me heel erg vinden in de "Honest Trailers", van vele personages ken ik écht de naam niet. :7 Maar goed, al bij al geen slechte serie. Wel overhyped.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

1396782580279.jpg

De manier waarop Oberyn's hoofd explodeerd, hoe Gregor Clegane zijn vingers in zijn ogen duwt, de tanden die wegvliegen... Het zou niet misstaan in zoiets als Human Centipede of Antichrist

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...